Heyecandan heyecana sürükleneceğin bir yıla tam gaz giriş yapacaksın; özgürlüğünün elinden alınmasına izin vermeyerek gümbür gümbür devam etmesini sağlayabilirsin.
Kafanı kaldırıp etrafına biraz göz gezdirirsen kimlerin bakışlarının senin üzerinde olduğunu göreceksin; gerginliği bir kenara bırakıp kendini gerçekten hissetmenin keyfine bırakabilirsin.
ASLAN: Sondan değil yoldan keyif almayı bil! “Güç bende artık” diye haykırmaktan vazgeçip, karşılıklı hisleri ve hazları abartmayı seçersen, yol boyunca aldığın zevki ikiye katlayabilirsin.
4. YENGEÇ: Küçük sıcak temaslara izin ver! Eğer kendini akışa bırakmayı bilir ve hayattan zevk almaya odaklanırsan keyifli günler seni bekliyor; küçük flörtlere temkinli yaklaşmak yerine eğlenceye balıklama dalmayı deneyebilirsin. tamam :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
717Cevap
Romantizm ve duygusallığı cinselliğe uyarlamakta üstüme tanımam :) Kova olmak bir ayrıcalıktır ya da kovayla birlikte olmak ;)
koç burcuyum ve yazılanın aksine monoton bir yıl bekliyorum
Rengini belli et demiş ama zaten belli ki Mavi benim rengim 😊😊
Ben de pembe seviyorum. Ne olurdu ben mavi giyinseydim. O da pembe..
ins doğru adimlarla istedgim aşk hayatini yakalayablirim gerçekten. tabi genel manada 😳
Arkadaşlarından biriyle yakınlaş mi diyor ben mi yanlış okudum ikizlerim ben😂
Ben böyle genelleme ve öngörüleri hiç sevmiyorum
Pek uymamış ama yine de okumak zevkliydi. Teşekkürler
Aslan ama ben yeni aşklara yelken açmak istiyorum bana uymamış bu pek 😂
Bir boğa olarak en iyi akrep erkeği ile sevisiyorum
Heyecandan heyecana sürükleneceğin bir yıla tam gaz giriş yapacaksın; özgürlüğünün elinden alınmasına izin vermeyerek gümbür gümbür devam etmesini sağlayabilirsin.
Havada aşk kokusu var ama benim burnum koku almıyor 😔
Oğlak ve başak ikilisiyiz. Bence çok ateşli bir yıl bizi bekliyor hahahaha
benim için havada her zaman aşk kokusu var eline sağlık
Ben hep temkinli yaklaşırım. Balıklama dal diyor burcum. Ters gelmeyelim...
Bir boğa burcu olarak yazdığınız şeyler pekte olmuyor. Yinede teşekkürler.
Burçlara inanmiyorum bu da bu da sebeplerden biri oldu yine
Ben tipten dolayi 1-0 yenik durumdayım. Zaten yüzüme kimse bakmaz. Tabi cinsellik benim için ilk planda ama maalesef evleneceğim kıza saklayacam.
Yengeç'im bu yıl burcuma güveniyorum hadi hayırlısı
Ş sacma sapan yazilan yazilara inanlari yok etmek lazim
Aslanım. Güç bende artık demiyorum. Paylaşmak önemli.
İkizlerim ve burç olayına pek inanmıyorum. Hikaye bunlar.
Akrep burcuyum ve tam tatmin olacağım yorum yapılmış
Başağım fakat yine de okey yararlı çıkacak bu işten.
Aslana ne yapacağını söyleyecek en son şeysin sen Okey
Bir Oğlak Olarak Şu Kafamızı Bir Kaldıra bilirsek neler olacak neler de..
Yay burcundayım ama seviyeyi korumayı bilmeli insan.
Burçlara hiç inanmam üsteli burcumu bilmiyorum. Çünkü doğum tarihim kesin değil.
Sondan değil yoldan keyif almayı bil!
dikkate alacam :D ama sanmam ılk basta kadın lazım
3. İKİZLER: Doğru adımlarla istediğin heyecanı yakala!
BEĞENDİMMMMMM
yayım. zaten her an gümbür gümbürüm. ama eşim uyumsuz çünkü o balık burcu.
Oğlak 😊gözler üzerimdeymiş hangi gözler acaba😂gergin biri olduğum doğru
Keyifli günler beni bekliyormuş hadi bakalım hayırlısı.
Yengeç burcuyum ama yanlış tavsiye küçük flört ler ile devam etmek bu aralar daha iyi bir seçenek
Boğa burcuna iyi palavra sıkıyorsunuz farkettim 😄 yine de emin konuşmayayım yıl daha yeni başlıyor.
"OĞLAK: Gerçekten hissetmeye bak! "diyorrr.
İNŞALLAH diyorum :)
Gaza basmak için yılın ikinci yarisini bekliyenlerdenim 😁
Beklemeyi de hic sevmem aslinda 😂😂😂
Oğlak her zaman ki gibi dünya ile bağlantısı yok haha
Yayım ama bir gümbür gümbür gelemedim gitti :) burcumu mu yanlış biliyorum acaba :)
herkes sevişecek diyosunuz yani, peki ya boş geçenler. eşek burcumu olacak D:
burcuma göre balıklama atlamak nedir ya :D peki madem
Haklı. İç hesaplaşmalar yüzünden aşka vakit bulamadık.
Boğa burcuyum ve ne tesadüftür ki askerim hem de teskerem 6. Aya yakın. Resmen burcum ne olacağını bilmiş 😊
Bekleyelim bakalım.
Eğlenceye balıklama atlamak mı 😥 ben keko atlayışı biliyorum bir tek 😂
Yeni heyecanlara açık olmalıymışım..
Kapalı değilim ki ben? :/
Akrep burcuyum her yıl öyle oluyor zaten yukselenimde akrep ondanmı acaba 😂🤔
Tabi birde bunu yaşamak için partner lazım. Boğalar alışkın yalnızlığa..
fiziksel ve psikolik olarak önemlidir burçlar gerçeği yansıtmaz.
BAŞAK: Rengini belli et! belli etmek istiyorum ama şanslı kişiyi bulamadım daha :D
Bos muhabbet bunlar her otu boku burca baglamayin 😉
Bunlar hep forer etkisi. Boyle bos seylere inanmayın..
Kuçuk şeylere takılmak Hız benim işim hadi biraz lastik yakalık😃
Aslan olarak, abartmayı seviyorum. Cinsel yaşamım da bile :))
Yazın gelmesi ile birlikte boğalar sahalara çıkıyor. Yaz aşkları tam bize göre :D
İkizleri duyan genelde kaçıyor yahu. Ne bu çektiğimiz.. :D
Kafanı kaldırıp etrafına biraz göz gezdirirsen kimlerin bakışlarının senin üzerinde olduğunu göreceksin; gerginliği bir kenara bırakıp kendini gerçekten hissetmenin keyfine bırakabilirsin.
ASLAN: Sondan değil yoldan keyif almayı bil!
“Güç bende artık” diye haykırmaktan vazgeçip, karşılıklı hisleri ve hazları abartmayı seçersen, yol boyunca aldığın zevki ikiye katlayabilirsin.
Aslan icin soylenen bence hic alakasi yok. Bence mukemmelim fazla detaya girmeme gerek yok
Oğlak burcuyum. Gerçekten doğru söylüyor.
Emeğinize sağlık.
4. YENGEÇ: Küçük sıcak temaslara izin ver!
Eğer kendini akışa bırakmayı bilir ve hayattan zevk almaya odaklanırsan keyifli günler seni bekliyor; küçük flörtlere temkinli yaklaşmak yerine eğlenceye balıklama dalmayı deneyebilirsin. tamam :D
Kafamı kaldırıp bakıyorum, gerçekten kesen birileri var ama yok bee, o iş yaş. :D