Merhaba
Öncelikle yaşlarımızı söyliyeyim. Ben 25 yaşındayım, kız kardeşim ise 18 yaşında. 19 olacak
Ailemiz baş başa tatile çıktılar. Biz kardeşimle bir süredir tekiz.
Bugün 6 senedir birlikte olduğum sevdiğimle geldik eve. Film falan izleriz üçümüz dedik. (Kardeşimin haberi yoktu.)
Girdik eve. Ev sessizdi. Ben hemen su içmeye koştum. Suyu içerken, bir anda kardeşimin çığlığı geldi. Koştum hemen odaya ne oldu diye.
Kardeşim kapıyı sert bir şekilde kapayıp gelmeyin 1 dakika dedi.
Sevdiğime sordum "ne oldu napıyordu" diye?
"Boşver, gel içeri oturalım." dedi. Geçtik içeri 1-2 dakika sonra geldi. "Niye haber etmiyorsunuz" falan diye söylendi.
O gece sevdiğimi zorladım biraz ve ağzından ne oldugunu aldım. "Kendisiyle ilgileniyordu. Hiç üstüne gitme sakın" dedi.
"Nasıl ilgilenmek bu?" dedim.
"cinsel olarak canım" dedi.
Sabah oldu, kardeşimin yanına gittim. Oturttum karşıma ve şöyle dedim: "Bak yaşın daha 18. Erken olduğunu düşünüyorum bu tür şeyler için. Ben senin abinim. Sana çok iyi yaptın bravo vs. diyecek değilim. Sana kızıyorum evet ama, bir daha görmeyeyim. Tamam mı?" diye bir konuşma yaptım.
Doğru tepki mi verdim? Yoksa genişlik mi yapmış oldum. Kızıp, korkutmam mı gerekiyordu?
Benim bakış açım şu: Her insan kendini tatmin eder. Kız erkek farketmez. İnsanın gelişimi için elinde olmayan bir şey bu. Ama 18 yaş çok erken bence..
Öncelikle yaşlarımızı söyliyeyim. Ben 25 yaşındayım, kız kardeşim ise 18 yaşında. 19 olacak
Ailemiz baş başa tatile çıktılar. Biz kardeşimle bir süredir tekiz.
Bugün 6 senedir birlikte olduğum sevdiğimle geldik eve. Film falan izleriz üçümüz dedik. (Kardeşimin haberi yoktu.)
Girdik eve. Ev sessizdi. Ben hemen su içmeye koştum. Suyu içerken, bir anda kardeşimin çığlığı geldi. Koştum hemen odaya ne oldu diye.
Kardeşim kapıyı sert bir şekilde kapayıp gelmeyin 1 dakika dedi.
Sevdiğime sordum "ne oldu napıyordu" diye?
"Boşver, gel içeri oturalım." dedi. Geçtik içeri 1-2 dakika sonra geldi. "Niye haber etmiyorsunuz" falan diye söylendi.
O gece sevdiğimi zorladım biraz ve ağzından ne oldugunu aldım. "Kendisiyle ilgileniyordu. Hiç üstüne gitme sakın" dedi.
"Nasıl ilgilenmek bu?" dedim.
"cinsel olarak canım" dedi.
Sabah oldu, kardeşimin yanına gittim. Oturttum karşıma ve şöyle dedim: "Bak yaşın daha 18. Erken olduğunu düşünüyorum bu tür şeyler için. Ben senin abinim. Sana çok iyi yaptın bravo vs. diyecek değilim. Sana kızıyorum evet ama, bir daha görmeyeyim. Tamam mı?" diye bir konuşma yaptım.
Doğru tepki mi verdim? Yoksa genişlik mi yapmış oldum. Kızıp, korkutmam mı gerekiyordu?
Benim bakış açım şu: Her insan kendini tatmin eder. Kız erkek farketmez. İnsanın gelişimi için elinde olmayan bir şey bu. Ama 18 yaş çok erken bence..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar