Çeyizimde böyle şeyler var ben bunları giymeye utanıyorum nnapcam? bı akıl verin napcam? ben çok utanırım bunları giyersem?



Ben tesettürlü biriyim eşim de namazın da niyazinda biri... tamam evliyiz ama bunlarda biraz abartı şeyler değilmi giysem ne tepki verir oda utanirmi. yoksa hosunami gider... Bunları giymesem saten pijama takımlarım var onlarda gayet hoş.. napiyim ben ya şimdi bunlari nasıl giycem eşimin yanında hiç böyle şeyler konusmadik hoşuna gidermi gitmezmi..
Çeyizimde böyle şeyler var ben bunları giymeye utanıyorum nnapcam? bı akıl verin napcam?ben çok utanırım bunları giyersem??

Çeyizimde böyle şeyler var ben bunları giymeye utanıyorum nnapcam? bı akıl verin napcam? ben çok utanırım bunları giyersem?




Çeyizimde böyle şeyler var ben bunları giymeye utanıyorum nnapcam? bı akıl verin napcam? ben çok utanırım bunları giyersem?
Cevapla