+1 yıl2-3 gün eve geç gelirdim bilerek. 3. gün de ben dışarıda kalacağım arkadaşlarla der sabaha karşı eve gelirdim. Kendi üstüme atlamazsa bir şey bilmiyorum. Kadın kendinden vazgeçildiğini hissederse her şeyini ortaya koyar. 2-3 gün rol yapmaktan kimse ölmez :D
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Cinsel Yaşam konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yıl3 - 4 defa şans verir saygı duyardım.. Ama artık bu devamlı oluyorsa hiç aldatmadan saygı duyarak direkt mahkemeye boşanma davası.. Sonra canı ne istiyorsa onu yapsın.. Nasıl mutlu oluyorsa öyle yapsın.. :(
10 Yorumla
bu siteye girerdi malum potansiyel çok
40 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
+1 yılbir yerde oha derdim artık.. Bu aldatılma sebebidir sana söliyim.
109 Yorumla
Soran+1 yılAldatamaz
- +1 yıl
bunu yaparsan aldatır merak etme.
- +1 yıl
cinsel yönden kadın erkeği doyurmuyorsa, erkekte kadını doyurmuyorsa her türlü aldatmalar oluyor.. birbirinizi doyurun careyi baska kollarda aramayın sonra
Soran+1 yılAldatamaz karakteri sağlamdır..
- +1 yıl
Eline bir fırsat geçsinde o zaman görürsün.. sen vermemeye devam et. bir ne karakteri sağlamlar gördük 😂
Soran+1 yılSen karaktersizlerle karıştırma benim eşimi demek ki sen aldatmacasın eşini bu saçma sebep yüzünden herşey bu değil işte benim onun yanında olmam ona yeter
- +1 yıl
ben bekarım bendeki sistem taktik maktik yok bam bam bam 😂 yanında olda ihtiyaclarınıda gider eşinin.. bir kendini düşünme..
Soran+1 yılİhtiyaçlarını ben istemeyince eliyle de giderebilir aslında buna o kadar karşı değilim.
- +1 yıl
saçmalıyorsun. niçin hayat arkadaşısın peki sen onun. evliliğin yüzde 50-60 ı cinsellik demek
+1 yılSebebini sorardım. Ona bundan dolayı duyduğum rahatsızlığı dile getirirdim. Bir sorun varsa gidermeye çalışırdım. Bütün bunlar sonuç vermezse ayrılırdım.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı. Konuşarak nedeninin anlamaya , sorunu çözmeye çalışırdım.. Fakat bir soğursam da bir daha kolay kolay o insanla birlikte olmam.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvliliklerde en büyük sorun bayanın değil, erkeğin isteğinin çok az olması 😊😊 yani 6 aydan sonra erkek kaçacak sen kovalıyacaksın. Ve Ayrıca BAYA bir sinirde olacaksın yaniii😆😕
012 Yorumla
Soran+1 yılSinir olmam benim ki kaçmaz hayata bunun için gelmiş adam maalesef
Cevap sahibi+1 yılEvlimiisn 😊😊 en fazla 1 yıl sonra zaten değişiyorlar 😆😆
Soran+1 yılEvet evliyim zaten evleneli 3 yıl oldu ne zaman değişecek bu adam
Cevap sahibi+1 yılÇok istekli sanırım😆😆 bu günlerin kıymetini bil😊😊 ilerde bu günleri arıyacaksın.
Sanırım sende orgazm sorunu var. Bu yüzden fazla istek yok değil mi😆😕
Soran+1 yılBilmiyorum ya
Cevap sahibi+1 yılTam olarak orgamz nedir biliyormusun 😊
Yani önce bunu tespit etmemiz lazım 😊😆 sonra sana birkaç tavsiyem olabilir
Soran+1 yılEvet orgazm nedir biliyorum
Cevap sahibi+1 yılEn az 15 dk süren
Bacaklarda çok yoğun uyuşma
Vucutta çok şiddetli titreme
Vajınanda kalp atışı gibi kasması
Ve geçici bilinç kaybı olması laızm
2 dk ıslanma orgazm değildir. UNUTMA 😆😆
Soran+1 yılOfff tamam be biliyoruz bunları hem ne ilgisi var bununla bu meselenin?
Cevap sahibi+1 yılHa ha haaa
Bunun tadını tam alsan ondan kaçmayı bırak peşinden ayrılmazsın diyorum 😊😆😆
Soran+1 yılHayır bu önemli değil benim için
Cevap sahibi+1 yılBu hazzı bir kez tatman lazım😊😆😆
Gizli Üye(30-35)+1 yılKurekle kafasına vurur acısını dindirmek isterdim :)
110 Yorumla
Soran+1 yılNe acısı kadın hasta belki
Cevap sahibi+1 yılTamam işte bence acı cekmesin hastalıktan diye acısına son verirdim :)
Soran+1 yılHayvan
Cevap sahibi+1 yılkalbimi kırıyorsun , küregi aldırma bana.
THE KUREKKKK BOYYY
Soran+1 yılValla malll.😥
Soran+1 yılNe iğrenç sin ya küfür etme hakkını kim verdi sana pislik kardeşim...
Cevap sahibi+1 yılSen bana mal deme hakkını nasıl elde ediyorsan ya da son yazdıgın yorumda etmeye calıstıgın kufurun ne oldugunu ikimizde biliyorsak oyle buldum.
Soran+1 yılIrzını bilmem ne yapayım ne demek ya sende bana mal deseydin ama o kelimeyi kullanmasaydın son cümlede ne demek istediğimi anlama boş ver. .
Cevap sahibi+1 yılİkimizde orda yazmak istedigin küfürü , sitenin de onu kardeşim diye sansürledigini biliyoruz :D Şimdi yol al , gelip millete bal diyip onların agzını bozdurtma.
Soran+1 yılAğzını bozmasaydın bende bozmazdım işine bak sende
Erkeğin ihtiyaçları var bla bla diyip çatır çatır aldatırdım
10 Yorumla
+1 yılBahane olduğunu anlarsam ve sürdürüp cinselliği ortadan kaldırma niyetindeyse ayrılırım.
00 YorumlaAldatmamak için bosanirdim böyle ilişki olmaz olsun
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKesin aldatıyor başkası var derdim. Çünkü bu bahaneler her gün yapılıyorsa kadın için tek sebep bir başkası vardır.
12 Yorumla
Soran+1 yılBir başkası mı vardır yoktur ya
Cevap sahibi+1 yılyoksa neden yapmak istemesin?
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıloturur ciddi ciddi konuşurum bana karşı isteksiz ise o zaman sonuçlarına katlanırsın diye açıkça söylerim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkesin huylanırdım ya biri mi var derdim ya da neden benden kaçıyor diye düşünürdüm konuşurdum açık açık
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılPurno izler sanal takılır mast yapardim asla aldatmazdım
00 YorumlaBahane üretmeyen taraflara kayarım.
15 Yorumla
Soran+1 yılYani aldatırsın tühh sana
Soran+1 yılSorarım sana ne istediğimi yaparım.
Soran+1 yılGit kay bana ne ulan değişik ben senin adına konuşmuyorum ki.
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılOyle bir sacmalik olamaz hi yere kadar anlarimda sonrasi hic iyi degil
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılMetres bunun için var
04 Yorumla
Soran+1 yılYok daha neler hemen aldatmak ne saçma
Cevap sahibi+1 yılHa sen adama verme surundur, sonrada aldatma.
Soran+1 yılNe süründürmesi her gün olmuyor her şey sürümdürmüyorum yani
Cevap sahibi+1 yılPeki oyle olsun :)
Ne yalan söyleyeyim zorlarim sexiz olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılBir kadını zorlaman onun senden nefret etmesine sebep olur bunu biliyor muydun?
+1 yılzorlamazdım ne yapayım zorla sahip olamam ya...
01 Yorumla
Soran+1 yılkimse yapmaz zaten bunu
+1 yılhic dogru bir davranis deill
074 Yorumla
Soran+1 yılBana göre doğru bir davranış eşime eziyet etmek çok hoşuma gidiyor
- +1 yıl
peki neden
- +1 yıl
eziyet ediyon adama
Soran+1 yılDediğim gibi hoşuma gidiyor
- +1 yıl
Allahim ne deliler var ya
Soran+1 yılNe ilgisi var delilikle ya ben istemeyince istemem seks kölesi miyim ben hayır.
- +1 yıl
bende evliyim ve ben nezaman istersem olur o iş
- +1 yıl
hem vermiycen ne diye evlendin ki
Soran+1 yılİşte senin eşinin sorunu oda ben istemeyince olmaz o iş çünkü ben güçlü ve özgür bir kadınım. Ne dersem o olur..
- +1 yıl
özele gelirmisin
- +1 yıl
peki haftada kac kez birlikte oluyonuz
Soran+1 yılEvlenirim seks kölesi olmak için evlenmiyoruz herhalde eşim anlayışlı Allahtan bu sitedekiler bir garip..
- +1 yıl
git anam senin herif hic normal deill sana diyim
- +1 yıl
sen cocukta dogurman herifine
Soran+1 yılEşime kalsa her gün olsun ister ama ben 2 ve 3 ayda bir falan olsun istiyorum çocukta doğurmak zaten şimdi zamanı var daha
- +1 yıl
3 ay nasil durabiliyorsun peki sen
Soran+1 yılBu benim için önemli değil aramıyorum yani
- +1 yıl
yaw he he
Soran+1 yılİnanma be eşim bana inadiktan sonra kimse umurumda değil
- +1 yıl
özele gelsene diyceklerim var
Soran+1 yılNe diyeceksin?
- +1 yıl
gelirmisin lutfen
Soran+1 yılSaçma sapan bir sohbet edeceksen gelmem evliyim.
- +1 yıl
hayir be ne sacma sapan
- +1 yıl
gelsene lutfenn
Soran+1 yılNeden geleceğimi bilmeden gelmem
- +1 yıl
evlilik hakkin da sohbet etmek istiyorum
- +1 yıl
adam gibii konusiruz iste gel
- +1 yıl
peki sen bilin
Soran+1 yılSen evli değil misin ya konuşmaya gerek yok ki?
- +1 yıl
evet evliyim
- +1 yıl
aklimda deli sorular
- +1 yıl
gel iste be ne naz ediyon
Soran+1 yılNe gibi sorular?
- +1 yıl
aşk
Soran+1 yılNe nazı be evliyim ben eşim buradan birisiyle konuştuğumu öğrenirse kötü olur bu seferde o delirir
- +1 yıl
peki haklisin
- +1 yıl
iyi geceler
- +1 yıl
ya guzum gel iste da
- +1 yıl
konusalim iki
- +1 yıl
kime diyomm
Soran+1 yılAyıp oluyor ama evliyim dedim ne gerek var konuşmaya.
- +1 yıl
lütfen yaa
- +1 yıl
kadin milletinden korkulur
- +1 yıl
size aciyanin ya
- +1 yıl
a. yav
Soran+1 yılne diyorsun?
- +1 yıl
siz kadinlar seytana pabucu ters giydirirsiniz
- +1 yıl
hiç birinize güvenmiyorum
- +1 yıl
hepinizden de nefret ediyorum
Soran+1 yılKendi eşinden de mi?
- +1 yıl
sinirimi bozuyo
- +1 yıl
kırginim
Soran+1 yılKim bilir ne yaptın kadına da hem suçlu hemde güçlü konumuna geliyorsun şimdi
- +1 yıl
yok ya nerden anladin
Soran+1 yılbende evliyim anlarım
- +1 yıl
ya bir sus sen trolun hasisin
- +1 yıl
evli bir kadin gelip de burda boyle sorular sormazz
Soran+1 yılhaha işine gelmeyince hemen trol oldum ama öyle değilim
- +1 yıl
özelden yazz ya canim cok sıkkin gel iste
Soran+1 yılben soruyorum sorun yok benim için
- +1 yıl
iyi sor napiyim abazanlar daa yazar iste ondan sonrada ben evliyim falan filan ayip oluyo dersinn
Soran+1 yılkendine abazan mı dedin sorarım ama kimseyle de konuşmam
- +1 yıl
canım sıkkın git başimdan
- +1 yıl
nefret ediyorum hepinizdendee
Soran+1 yılbende eşim hariç tüm erkeklerden nefret ediyorum git başımdan
- +1 yıl
neden soru soruyosun burda ozaman geri zekali
Soran+1 yılsana ne be adam istediğimi yaparım g. rizekalı sensin
- +1 yıl
hepiniZde ayni bekmez siniz işte
Soran+1 yılben eşimi aldatmam beklerim yani
- +1 yıl
siz kadinlar kendinizi zeki zannediyonuz ama tam bir salaksiniz
- +1 yıl
nhbeersin canoo
- +1 yıl
kandilin mubarek olsunn canoo
- +1 yıl
canoo
+1 yılmast yapardım ne yapacam
14 Yorumla
Soran+1 yılPislik
- +1 yıl
sence ne yapmalı benden kaçarsa ele mahkum
Soran+1 yılBence eşini sabırla beklemeli
- +1 yıl
yine beklersin ama rahatlaması sorun değil bnce
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşanmak istiyorum derdim
00 Yorumla
+1 yılkonusarak çözmeyi dener olmuyorsa bosanirdim
00 Yorumla
+1 yılbaşka yerde teselli arardım
00 Yorumla
+1 yılHayatta başarılarrr, Bayrampaşalılarr derim
016 Yorumla
Soran+1 yılBu ne demek?
- +1 yıl
Seninle işim olmaz, güle güle demek :))
Soran+1 yılNeyse ki herkes bunu yapmıyor 😂
- +1 yıl
Yapmayanın ya elinin altında alternatif vardır ya da aklından zoru :))
Soran+1 yılAlternatifte yok aklından zorunda.
- +1 yıl
O zaman sende sorun var :))
Soran+1 yılYok.
- +1 yıl
Ona yok buna yok, psikopatsın belli
Soran+1 yılPsikopat falan değilim.
- +1 yıl
Çok belli oluyo :)
Soran+1 yılİşine bak.
- +1 yıl
İşimi senden öğrencek değilim merak etme, sen kendine özeleştiri yapmayı öğren önce
Soran+1 yılÖz eleştiri yapılacak hiç bir şey yok.
- +1 yıl
Sen de bir numara yok zaten hiç kusura bakma :)
Soran+1 yılNe numara olacak zaten evli ve mutlu biriyim daha ne olsun yeterli.
- +1 yıl
Sorudan da belli olduğu üzere çok belli gerçekten, hayatta başarılarrrr
+1 yılSabrın sonu selamettir
04 Yorumla
Soran+1 yılAynen bende öyle dedim
- +1 yıl
Sende fazla uzatma bence
Soran+1 yılama mecbur bıraktı beni
- +1 yıl
Aldattımı
Gizli Üye(36-45)+1 yılMesela ne kadar sure tikmeyecem 😀
011 Yorumla
Soran+1 yıl5 ay
Cevap sahibi+1 yılYok deve a. qq kari beni aldatiyor derim ama aldatmadigina eminsem bu sefer ben bir care ararim ama eninde sonunda ya bisarim ya da boynuz takarim. Sonucta gorupte yememek çok zor bir durum hele bide dibinde ama tikemicen kudururum 😂😂 sonucta sabır bir yere kadar güzelim 😉
Soran+1 yılOha ne aldatması 😂
Cevap sahibi+1 yılNe aldatmasi? Sen olsan sende oyle dersin bu ihtiyacini nasil ksrsiliyor diye düşünür insan.
Yalanmi?
Soran+1 yılDoğru ama kadının ihtiyacı olmadığını düşün?
Cevap sahibi+1 yılHah işte ona emin olmam gerek herkes gibi hatta sende istersin 😉
O zaman mast ya da sen onu elle 😘
Cevap sahibi+1 yılLaa 5 ay beklet birde şımartmayin öylemi hadi laaann mannyyak sende 👎
Soran+1 yılİstediğim kadar bekletirim bu seni ilgilendirmez her şeye burnunuzu sokmayın.
Soran+1 yılKimse beni Aldatamaz yürü git
Cevap sahibi+1 yılDoğru sootluyon seni aldatmicen direk bosayacan
Soran+1 yılişine bak
Cinsel Yaşam konusunda 17b cevap paylaştı. Onu sekse çekmeye çalışırım
00 YorumlaOlmaz öyle haftada iki kere olacak
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 16,7b cevap paylaştı.
+1 yılbende kaçarım dışarıyaaa
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı. Soğurdum.
00 YorumlaSurekli yapiorsa konusmayi denerdim
00 Yorumla
+1 yılBoşardım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSorardım neden olduğunu olmazsa ayrılırım
00 Yorumla
+1 yılkonusurdum onunla 🙃
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılNoluyor derim ya
00 Yorumla
+1 yılOndan sogurdum
00 Yorumla
+1 yılSgt derim
03 Yorumla
Soran+1 yılAbartma istersen
- +1 yıl
Sürekli yapıcaksa derim
Soran+1 yılOda sana der
+1 yılboşarım seks candır
00 Yorumlapartner arardım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKafasına sert bir cisimle vururdum
121 Yorumla
Soran+1 yılYok daha neler
Cevap sahibi+1 yılTabiki de aklına başına devşirsin 😀
Soran+1 yılOda sana vursa iyi olur
Cevap sahibi+1 yılO bana vuramaz 😀 ben görevlerimi yerine getirmemezlik yapmam
Soran+1 yılNe görevi ya kadınlar tek o amaç için mi var?
Cevap sahibi+1 yılO soruyu soran sensin 😀 sana sormalı 😀 sen öyle dediğin için öyle anlıyorsun ben her türlü görevden bahsediyorum
Soran+1 yılDiğer görevlerini aksatmıyor kadın ama cinsellik görevi de değil.
Cevap sahibi+1 yılNeyi 😀
Cevap sahibi+1 yılSen eşine karşı öyle bir görev düşünmüyorsun Heralde 😀
Soran+1 yılDüşünmüyorum mecbur da değilim
Cevap sahibi+1 yılİyi senin yerine başkası yapar artık 😀
Soran+1 yılYapamaz öldürürüm ikisini de
Cevap sahibi+1 yıl🙂 sen öyle san
Soran+1 yılOfff iyi ki bir soru sordum canım sıkıldı bunlar ne saçma yorumlar eşim Aldatamaz beni
Cevap sahibi+1 yılE ama sen böyle davranırsan aldatır tabi
Soran+1 yılBen Aldatamaz diyorum uzatma.
Cevap sahibi+1 yılKendini kandır 😀
Soran+1 yılÇıldırtma beni be adam Aldatamaz sen eşini çabuk aldatırsın çok meyillisin buna çünkü.
Cevap sahibi+1 yıl😀 ben aldatmam çünkü eşim her istediğimi yapar ama sen öyle değilsin abi sana takar boynuzu diyim sana
Soran+1 yılBen kimsenin oyuncağı değilim ve her istediğini yapamam bu yüzden abi bana boynuzu falan takamaz o takarsa bende ona takarım herşey karşılıklı yüzüne de söylüyorum bunları.
Cevap sahibi+1 yıl🙂 kimse kimseye öyle bişi yapmasın herkes kendi açısından karşı tarafı memnun etsin kimse üzülmesin kırılmasın ben takıldım sadece biraz kimse sana oyuncak demiyor diyemezde 🙂 mutlu olun
Gizli Üye(25-29)+1 yılUzun sürmez oyle
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapmasın bize yazık
00 Yorumla
+1 yılDoverdim
08 Yorumla
Soran+1 yılAbartmayın be
- +1 yıl
Tamam be
Soran+1 yılSus be cani
- +1 yıl
Sus sisko ayi
Soran+1 yıl45 kilo insana şişko ayı diyen sen kaç kilosun acaba? Manyakk
- +1 yıl
Manyakk ben 40 kiloyum manyakk
Soran+1 yılYemin et ölmüşsün ağlayanın yok ulan
- +1 yıl
Oyle yaa sorma
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar