Erkek arkadaşım küçüklüğünde cinsel istismara uğramış. Ben ona nasıl davranmalıyım?

Bunu ona yapan kişi o zamanlar da on sekiz on dokuz yaşındaymış. Sevgilim nasıl bir psikolojinin içinde olabilir. Bu olayı sadece bana söyledi. Başka kimseye söyleyememiş.
O yeter ki iyi olsun. O gülsün ben mutlu oluyorum. Bunu bana söylediğinde gözünden akan gözyaşları hala içimi acıtıyor. Ona nasıl destek çıkmalıyım.
Erkek arkadaşım küçüklüğünde cinsel istismara uğramış. Ben ona nasıl davranmalıyım?
Cevapla