• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Cinsel Yaşam

Gerdek gecesi karınız/kocanız gerdeğe girmek istemese sadece sarılıp uyumak istese tepkiniz ne olur? (Sayfa 2)

DişiAslan-_-
DişiAslan-_- Takip Et
Yoda Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
96
Gerdek gecesi karınız/kocanız gerdeğe girmek istemese sadece sarılıp uyumak istese tepkiniz ne olur?
Cevapla
Partner Soruları Çift Soruları Getir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

96

Cevap

199

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • xDeLaL
    xDeLaL Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Benim azgınlıgıma tepkisiz kalabiliyorsa ılıktır, hemen boşarım.

    13
    2 Yorumla
    • cigliklar_icindeyim
      cigliklar_icindeyim
      +1 yıl

      Gerçek mi

      Yorumla
    • jomapel
      jomapel
      +1 yıl

      Yuru be kim tutar seni kocum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Biz şöyle dusunuyoruz; gerdekte raki icip sarhos olmak o gunu oyle bitirip geri kalan isi sonraki gunlere.. biraz sacma ama boyle düşünüyoruz (nisanliyiz)

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    keşke öyle olsa karşındaki saygı duyup öyle uyusak çok istiyorum karşıma böyle anlayışlı biri çıkmasını Rabbim nasip eder inşallah

    11
    3 Yorumla
    • Bugraaltas
      Bugraaltas
      +1 yıl

      Elbette var öyleleri, merak etme. Sen yeter ki seks meraklısı, kafası sadece oraya basan tiplerden birisiyle sevgili olma. O kişiler kadından anlamaz, her şey şeylerindedir...
      Örnek bir erkek var yukarıda. ''Ağlata ağlata'' diyor aptal insan. Zorla yapacakmış, ne biçim insanlar da var işte.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      okudum ya Rabbim ona onun gibi birini karşına inansın ne diyim ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      karşına çıkarsın

      Yorumla
  • atınıöpenkovboy
    atınıöpenkovboy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 60%
    +1 yıl

    kadınlar ısrarcı olmaz bence ama, kendini bilen bir kaç erkek dışında diğerleri sorun cıkarabilir

    5
    0 Yorumla
  • Captanblackk
    Captanblackk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Olabilir normaldir belki ben de çok yorgun olurum , malum yoğun tempolu bir gün geçireceğiz ayrıca günler çuvala mı girdi bunun yarını da var ondan sonra sabahlar olmasın 😏

    6
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    :D soyle bir dusundum o kadar sene bekle o hunu dedi sarilip uyuyak. Hadi o uyudu ben uyudum evladimi kim uyutacak? Yorulan karimla ben o cocuk naptida yoruldu. Soruyu bize degil oglana soracan
    Aslan parcasi cevabin ne :
    -Babacan degil onu senide cikaririm aradan ya akkillica siz yapin ya da kontrolu alir ben yaparim 00.00 a kadar vakit.

    3
    0 Yorumla
  • cheekystaff
    cheekystaff Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Cinsel Yaşam konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    zaten o geceye kadar bir çok kez sevişmiş olacağımız için çokta dert etmem. hatta o saçma yorgunluğun üstüne en iyisi uyuyup daha sonra dinlenmiş bir şekilde sevişmek olur

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    tabiki evet o benim hayat arkadaşım
    bencil olmamak gerek
    hayatta ya aklın kafasına uyarsın kazanırsın
    ya da başka kafalarda sallanırsın

    11
    0 Yorumla
  • bordobeyaz
    bordobeyaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tamam hayatım haklısın zaten ben de çok yorgunum derim sarılır uyuruz 😅

    6
    0 Yorumla
  • SosyopatYaratık
    SosyopatYaratık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu normal bişey illa ilk gece olacak diye bir kural yok.

    7
    0 Yorumla
  • babilt
    babilt Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl

    Valla bu durumu önceden konuşurum ilk gece planlaması yapmak için sarılıp uyuyalim teklifi Her şekilde işime gelir ☺😆😉 her iki tarafta mental açıdan hazır olduğu bir vakit bu durum daha zevkli yaşanır 😈😉😇

    4
    0 Yorumla
  • Tyln1940
    Tyln1940 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tabikide kabul ederim , cunku bir taraf isteksizse o iliskiden bir hayir gelmez

    8
    0 Yorumla
  • Labellda
    Labellda Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl

    En güzeli bence ilk gece zaten dugundu koşturmacaydi acelete gelmeden sonraki günler rahat sakin daha mantikli o yorgunlukla en ozel an ilk an ziyan olmamalı bence

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    uyunur ne var ki bunda. acelesi mi var o işin. sabah yaparsınız, olmadı ertesi akşam yapılır. önemli olan keyfini çıkartmak...

    6
    0 Yorumla
  • sstradivarius
    sstradivarius Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    olabilir canım, zaten düğünden çıkmışız yorulmuşuz. ertesi gün yapsak daolur ;)

    6
    0 Yorumla
  • Jiyanamin
    Jiyanamin Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl

    bende istemeyenlerden tarafim yorgunluk dugun telasi istemezdim

    4
    0 Yorumla
  • serious_krat
    serious_krat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    sorun olmaz sonuçta iki tarafında kendisini rahat ve güvende hissetmesi gerekiyor

    8
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İlk gece olması sart degil cift icin ne zaman uygunsa ne zaman hazırlarsa o zaman olur

    7
    0 Yorumla
  • jezey
    jezey Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Heycanını anlarım günler torbaya girmedi ya bizde sarılır uyuruz :)

    7
    0 Yorumla
  • berrak85
    berrak85 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Zaten bir yorgunluktan yarın sabah yaparız deyip uyuyanlar var

    5
    1 Yorumla
    • cigliklar_icindeyim
      cigliklar_icindeyim
      +1 yıl

      Var tabi

      Yorumla
  • Gölgeaadam
    Gölgeaadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    O gece heralde ben uyur kalırdım o stres falan o kim uğraşacak

    6
    0 Yorumla
  • BUSElilla
    BUSElilla Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    erkeklerde pek olacağını sanmıyorum ama diyelim ki oldu sarılıp uyurum o hazir olana kadarda beklerim ☺

    2
    1 Yorumla
    • cheff_murat
      cheff_murat
      +1 yıl

      Kim erkekmi hazir olana dek adam dikmis silahi seni bekliyor olacak

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Gelinligimi kocisim cikarsin isterdim ama yorgunsa bir gun daha beklerim😄😄

    8
    5 Yorumla
    • cheff_murat
      cheff_murat
      +1 yıl

      Gelinliyinlemi yatarsin yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @cheff_murat ertesi gun tekrar giyerim haha

      Yorumla
    • cheff_murat
      cheff_murat
      +1 yıl

      Kocisin ben olursam sabaha kadar. Cikaririm o gelinliyi 👻👻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @cheff_murat haha koca adayim var

      Yorumla
    • cheff_murat
      cheff_murat
      +1 yıl

      Neden olmasin 😜

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bende ilk geceden korkuyorum evlendiğimdede büyük ihtimalle öyle olscak zaten

    8
    2 Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      bunu diyen ilk erkeksin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😔 malesef

      Yorumla
  • bewildgirl
    bewildgirl Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 70%
    +1 yıl

    En mantıklısı bu zaten
    aceleyr ne hacet
    daha çok zaman var

    3
    2 Yorumla
    • haymatlos_beyrut
      haymatlos_beyrut
      +1 yıl

      Peki ya biri istese diğeri istemese?

      Yorumla
    • Kvmndist
      Kvmndist
      +1 yıl

      sorunnn olur bence bunlar evlılıkte

      Yorumla
  • Çevrim
    Çevrim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Birşey deme öperim koklarım okşarım yatarız ilişkşye girmem he diyer gün de hazır değilim derse bu durum sıkıcı olabilir

    5
    0 Yorumla
  • pantyhoseddeniz
    pantyhoseddeniz Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl

    Erkek olsaydım tecavüz ederdim hali... Adam benle olabilmek için dünya para harcamış, beni nikahına almış, gitmiş ev tutmuş ve döşemiş, bir de düğün yapmış. Kadın yattığı yerden bir bacaklarını açmayacak... Valla erkek olsam tecavüz ederim öyle kıza.

    30
    10 Yorumla
    • Beyazmagnum
      Beyazmagnum
      +1 yıl

      Ha ha ha

      Yorumla
    • alivelidelii
      alivelidelii
      +1 yıl

      helal

      Yorumla
    • Gizlikızkamoo
      Gizlikızkamoo
      +1 yıl

      ahahahahhahah

      Yorumla
    • uçamayanejderya
      uçamayanejderya
      +1 yıl

      Allah uzun ömür versin lan nasıl bir zihniyet tecavüz ederim ne? Seninle evlencek erkek senin tek çiçeğine gelir başka bir halt olmaz bu zihinden çünkü

      Yorumla
    • sahip00
      sahip00
      +1 yıl

      sen bir harikasın ;) yürü be kim tutar seni, ne geceler yaşanır senin gibisiyle be :)

      Yorumla
    • TazmanyaCanavarıı
      TazmanyaCanavarıı
      +1 yıl

      hahaha :D mantık güzel. d aslına bakarsan Bravo +1^^

      Yorumla
    • pantyhoseddeniz
      pantyhoseddeniz
      +1 yıl

      @TazmanyaCanavarıı Arkadaş ben gördüğümü yorumlarım... Gerisi traştır... Aga adam dünyanın parasını harcamış karıyı nikahına almış, karı kıçını dönüp uyuyor... Ben bu sahneyi erkek gözünden yorumladım sadece... Ben erkek olsam bunu yaparım o karıya... Aynen bu şekil düşünüyorum. Kadınlar, o imza atılana kadar erkeklerin nelere katlandıklarının farkında mı acaba? Bir zahmet birlikte olacaksınız canım... Evlenmeyi ve kendinizi hayat sigortası yaptırmayı biliyorsunuz di mi?

      Yorumla
    • TazmanyaCanavarıı
      TazmanyaCanavarıı
      +1 yıl

      cok doğru belkide yaşın 32 oldugu için.. içindeki hevesler ölmüştür.. nasıl olsa sen görüceğini gördün alıcagını aldın :D ama biz ve benm yaşıtımdaki kızlar hevesli.. görmedi geçirmedi evlilik hevesi gelinlik hevesi aşk ve mıymıy vs vs. hevesleri henüz taze o yüzden böyle diretiyorlar Yani işin aslı senin geçmişinde böyleydi muhtemelen ama karnın doyuncaya kadar yersin yemeği sonra karnın ağrıyınca yiyesim yok der çekilirsin :D bu mantık seninki..

      Yorumla
    • pantyhoseddeniz
      pantyhoseddeniz
      +1 yıl

      @TazmanyaCanavarıı Canım ben bir travestiyim. Hiç de tahmin ettiğin gibi birisi değilim ben.

      Yorumla
    • TazmanyaCanavarıı
      TazmanyaCanavarıı
      +1 yıl

      oda bir tercih tabi :D Allah Yardımcımız olsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bende bakireyim eşime saklıyorum.. yaa tabiki ilk gece korkum var ama farklı bir nedenle.. ben tecrübesiz biriyim.. şuanki erkekler çok tecrübeli.. yaa onu tatmin edemezsemm ya beni yattığı f. ahişelerle kıyaslarsa? İyi değilsin zevk veremedin flan.. sanırım oturup ağlarım.. birtek bu korkum var

    6
    3 Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      yatana yattı diye fahişe damgası yapıştıramazsın illa yapıştıracaksan onlarla yatan fahişe kocanla da evlenme

      Yorumla
    • okannemre
      okannemre
      +1 yıl

      ilk gece korkusu esimdede cikti doktora gittik. maalesefki vajinusmus cikti. simdi. tedavi. goruyoruz

      Yorumla
    • YalnızCan93
      YalnızCan93
      +1 yıl

      haa yattigi fahişeleri bildiğin halde evleneceksin?

      Yorumla
  • Kebikeç
    Kebikeç Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Anlayışlı olmak lazım, adam korkuyor olabilir.
    Ve yorgun.

    3
    1 Yorumla
    • sevgikatili
      sevgikatili
      +1 yıl

      Sən korkmuyormusun? Giren sana girer yani,

      Yorumla
  • Görkemin-ki
    Görkemin-ki Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Aha yatak aha yorgan aha yastık al zıbar derim öxşcşvçcçbşgl

    5
    0 Yorumla
  • FrEEPoWerFuL
    FrEEPoWerFuL Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    ben bu teklifi bir kıza yapsam ne düşünür acaba. ÇD

    4
    2 Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      sevgilinse sorun olacağını sanmam :)

      Yorumla
    • FrEEPoWerFuL
      FrEEPoWerFuL
      +1 yıl

      laa evlenmişim o gece diyorum D

      Yorumla
  • okannemre
    okannemre Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    biz ilk. gece olece uyuduk. ztn

    8
    3 Yorumla
    • okannemre
      okannemre
      +1 yıl

      diger gun denemeye kalktik. ama. bu. seferde giriste zorluk. oldu. kasilmalar. basladi

      Yorumla
    • okannemre
      okannemre
      +1 yıl

      iliski yasiyoruz ama ya. arkadan. ya da ciplak. olarak. surtunme yoluyla ya da . esime. mast. yaaprak oluyo, vajinasina alamiuo bni. kasilmalardan. dolayi

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      ben anlamam midem bulanıyo anlatma ben de korkuyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ya sarılıp uyurum tabii esimde anlayisli olur inş sonuçta kaçmıyoruz yani illaki olacak bise bu

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sorun etmem. yorgun oluruz ya. bir gün ertelemek daha iyi.

    5
    0 Yorumla
  • mycatTEKIR
    mycatTEKIR Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 32%
    +1 yıl

    Utanan evlenmesin. Oral yapmak istemeyen evlenmesin. Anal dışında her pozisyona girmeyi kabul etmeyen evlenmesin.

    16
    6 Yorumla
    • Asil66
      Asil66
      +1 yıl

      helal be tırtıl 😚😚😚

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      @Asil66 ne halali be herşey cinsellik değil!! ben kocamı cinsel obje olarak görmem ona sevgiyle bağlı olduğum için cinsellik son plandadır

      Yorumla
    • Asil66
      Asil66
      +1 yıl

      bende kotu birsey demedim seni destekledim tatlim benim karımda senin gibi olmali

      Yorumla
    • KizimizSoruyor
      KizimizSoruyor
      +1 yıl

      Ne sacmaliyon degisik utanma basta herzaman vardir. Sen karsi cinse kendini ilk teslim ettigin an utanmadin/ utanmican dimi he gulum he

      Yorumla
    • mycatTEKIR
      mycatTEKIR
      +1 yıl

      @KizimizSoruyor biraz saygı.

      Yorumla
    • Asil66
      Asil66
      +1 yıl

      kavga etmeyin kizlad benim icin aaa ayip 😂😂😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Elimden geldiğince rahatlatmaya ve hazır olduğunu histtirmeye çalışırdım.

    5
    0 Yorumla
  • Güzelkadın22
    Güzelkadın22 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    herhangi bir sorun çıkartmam anlarım sarılırım uyurum 😁

    2
    0 Yorumla
  • Leader34
    Leader34 Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    Ergeç olur, acelesi yok ama beni görünce sadete geçer. Sıkıntı yok.

    3
    0 Yorumla
  • tambirakrepp
    tambirakrepp Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    sen yat aşkım ben hallederim derim yansın geceler dnfhfhfhfhrh

    1
    1 Yorumla
    • sevgikatili
      sevgikatili
      +1 yıl

      Kaliba sende yanıyorsun. Bence gerdeyi gözleme

      Yorumla
  • vuralksk
    vuralksk Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl

    saygı duyarım insan karısından ya da kocasından utanmamali

    1
    0 Yorumla
  • YesilErcis
    YesilErcis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    kardes sen hangi devirde yasiyorsun ki simdi cifler nisanlilik evresinde yasiyor o isleri pek nadir kaliyor senin o dedigin

    3
    0 Yorumla
  • retkir12
    retkir12 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Vallahi yaş olmuş 22 hadi 30 da evlensek 30 yıllığın acısı zor çıkar yani kıza da şimdiden allah yardım etsin bu zmaana kadar hiç bir kadına gitmedim onun yokluğuda var işi zor :D

    3
    27 Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      eksileyenlerin yarası kime ne derdi var

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      onlara göre azgın geldin galiba :)

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      Dobrayım baska insanlar gibi sinsilik yapmam

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      al ben de beğendim :)

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      Sırf öyle dedim diye mi beğendin yoksa gerçekten iyi görüş yaptğım için mi

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      seni kırmamak için beğendim

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      o zamaan geri çek inceliğin için tsk ederim ama çek geri

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      yok sorun değil kalsın

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      cidden çekermisin inceliğin için tsk ederim ama xper kasmak içiz yazmadım zaten

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      sen istediğin için çektim :)

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      tamam bak oldu şimdi burada beni tanıyanlar vs takip edenler dobra olduğum için takip vs ederler ha ön argıya maruz kalıyorum ama bunu xper eksıleyrek değil de konusarak anlatsalar daha iyi olur yüzleşmeyi severim.

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      demekki yapmıyolar boşver :)

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      işte sinirime giden de o ya

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      öbür türlü daha çok sinirlenirsin ben de görüşüme damlayan 3. kişilere tahammül edemiyorum

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      çünkü tartışmanın sonu kötü bitiyo, katlanamıyorum

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      bende aksine sonuna kadar mücadele ederim ne olursa olsun. Haksızsam kabullerinirim haklı olduğum halde haksızlık yapılırsa tahammül edemem.

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      sonuna kadar mücadele falan etmemek lazım edince noluyo ki laf anlatamıyosun kimseye ben şimdiye kadar tartışıp da düşüncesini değiştirdiğim biri olmadı aman boşversene kimseyi takmamak laf yetiştirmemek lazım isteyen istediğini düşünsün lafı söyleyemedi cevap veremedi desin istiyosa tartışmayı devam ettirip sinirimi kimse için bozamam

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      Halk arasında got sen anla etmek diye bir şey var. Yüzüne vurucaksın ki altta kalmayacaksın kızım bu hayatta ezilen olucağına kötü bilsinler daha iyi

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      hayır çok ama çok yanlış, ben kimseye kötülük yapmam, kendimi de ezdirmem ama ezen kötü taraf olmam ezilmek bile ezmekten daha iyi, ben kötü biri değilim

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      bu dünyada senı ezmeye çalısanların kulağını kopracaskın yoksa onlar sneın koparır

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      hayır ben öyle bişey yapmam o ne kötü bir tabir kafa koparmak falan ben onu yapamam. Benim çok sevdiğim bir söz vardır kendi sözüm ve kalben çok inandığım bir söz vardır. İyi insan hayatta gördüğü kötülükler karşısında inatla iyi olmaya devam eden insandır. Ben iyi bir insanım kötülük yapamam ben bana kötülük yapanın yapmasına müsade etmem ama kendimi kötülük yapınca da intikam karşılık vermem, yoksa benim ondan ne farkım varır

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      İnat hırs olmadan basarı elde edemezsın kı amac uğuruna hırs yapmak

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      inat hırs o ayrı ben kötü değilim bana kötülük yapıldığında hakkımı sonuna kadar ararım ama bunu kurallarım çerçevesinde yaparım, mesela biri bana kötülük yaptı asla intikam almam onla ilişkimi keserim yüzüne bir daha bakmam ama bana kötülük yaptı ona karşılık vereyim demem

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      bu arada profil resimn neden yok :D

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      Nete resim koymuyorum hiçbir siteye, net alemi güvenli olmadığı için

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      anladım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İzin vermem uyumasına falan. Yok öyle o kadar beklemişiz.

    20
    2 Yorumla
    • ardaselim06
      ardaselim06
      +1 yıl

      Haklisin :) ama acele etme :)

      Yorumla
    • Kvmndist
      Kvmndist
      +1 yıl

      akıllı ve gercekcı bır yorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bende sarılıp uyumak romantiklesmek duygu dolu bir gece geçirmek isteyenlerdenim

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Benimki kollarimi baglar yapar valla 😂 o kadar bekledi sabredemez zaten deliye dondu bu aralar 😂😅

    9
    9 Yorumla
    • Aksungurr
      Aksungurr
      +1 yıl

      Yuh sende dünden razısın zaten ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ivit

      Yorumla
    • Aksungurr
      Aksungurr
      +1 yıl

      Kolay girsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayrildik

      Yorumla
    • Turk_Typhoon
      Turk_Typhoon
      +1 yıl

      Ulan üzüldüm yeminle. Neden?

      Yorumla
    • Turk_Typhoon
      Turk_Typhoon
      +1 yıl

      Ya bu nası bir ayrılma sebebi gülüyorum ama Allah affetsin msıxndmgkdd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Iste ergen gibi olan biri ile beraber olunca boyle oluyor

      Yorumla
    • Aksungurr
      Aksungurr
      +1 yıl

      Üzülfüm

      Yorumla
    • Abdullah37
      Abdullah37
      +1 yıl

      Sende sağlam vuracak adamla evlen güzelim

      Yorumla
  • Shiny_Prelude
    Shiny_Prelude Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 40%
    +1 yıl

    Gerdek lafı da bir itici bir itici. Yarın yapıverin nolcek

    4
    0 Yorumla
  • GençYorumcu
    GençYorumcu Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Kesinlikle katılırım ona düğün telaşından zaten yorgun oluruz sarılıp uyumak daha hoş olur

    5
    0 Yorumla
  • JessPinkman
    JessPinkman Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Ertesi gün ver elini Paris 😏😎😃 orda inşallah artık 😃

    4
    0 Yorumla
  • Nevada4788
    Nevada4788 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben gerdekten önce istiyorum o yüzden o gün olmasa da olur

    4
    1 Yorumla
    • Nevada4788
      Nevada4788
      +1 yıl

      4 kişi beğendi 6 kişi beğenmedi toplum gene ikiyi bölük

      Yorumla
  • luciferl
    luciferl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Sorun olmazdı çünkü bende sarılıp uyumak isterdim..

    3
    0 Yorumla
  • Aserehehaehe
    Aserehehaehe Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sorun haline getirmem. Kaldı ki ondan evvel asıl o yorgunluktan sonra ben istemem

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    benim kocam beni 6 ay boyunca bekledi

    12
    10 Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      ciddi misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet ciddiyim 6 ay sonra hala asamayinca bu korkuyu ayrildik

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      yani hiç cinsel birleşme olmadı mı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      4 ay boyunca hic birsey olmadi 4 ay sonra bana karsi siddet kulandi onunla birlikte olmuyorum diye ve tecavüz etmeye yeltendi ama basaramadi
      daha sonra ayrildik. ailem tarfindan böyle konular ayip oldugu icin konusulmadi hic soguk suya atilmistim
      ki yasim farkli kosullarda farkli bugünki gibi internet de elimin altinda degildi.
      bir kadin hazir degilse hazir degildir hazir oldugunu düsünmeden evlenmemeli. erkek icin de gecerli

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      Bence haklı bir sebepten ayrılmışsın istemiyosun diye zorlanmaz ki bir de dövmüş eli kırılasıca

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hicbirsey siddeti ve tecavüzü hakli gösteremez
      tabiki yanlistir.
      onun yaptigini onaylamiyorum kesinlikle ama ona yasattigim psikolojiyi anliyabiliyorum
      kendini hazir hisseden partnerine güvenen, seven, saygi duyan bunlari yasmaz diye düsünüyorum
      anlayis tabiki göstermek lazim ama bilincli olmak de bir okadar lazim bir evlilikte

      Yorumla
    • sanalad
      sanalad
      +1 yıl

      cok ozel degilse merak ettim ya paylasirsaniz sevinirim. asiri utangacliktan mi yoksa kötü bir olay yasayip atlatamadiginiz icin mi yapamadiniz?

      Yorumla
    • DarkArrow
      DarkArrow
      +1 yıl

      Ya sen ciddi misin ben bunu diyen bir Kıza inanmamıştım

      Yorumla
    • Kvmndist
      Kvmndist
      +1 yıl

      beklerken baska kımselerı bekledımı pekı

      Yorumla
    • okannemre
      okannemre
      +1 yıl

      peki. niye. iliski. olmadi. hic. vajinusmu. oldun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    ben ilk gece heyecanlanırım 2 3 gun sonra yaparım :D

    3
    0 Yorumla
  • Doktor31
    Doktor31 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    daha iyi olabilir zaten yorgun oluyosun düğün sonrası... ertesi gün bomba gibi uyanıp kahvaltı sonrasa çalışmalar başlanabilir

    6
    0 Yorumla
  • BurJuVa_KıZı
    BurJuVa_KıZı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Erkek dayanamaz eğer erkek istemiyosa o adamsa bir gariplik vardır

    7
    1 Yorumla
    • bekarkaldım
      bekarkaldım
      +1 yıl

      Ne alaka seks makinasi miyiz biz her zaman canimiz isticek diye bisiy yok

      Yorumla
  • Candly
    Candly Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl

    Tabi ki de anlayışla karşılarım
    sarılıp yatmaaakk kadar güzel bir şey yok :D

    3
    1 Yorumla
    • Hertürlü_cevo
      Hertürlü_cevo
      +1 yıl

      :=)

      Yorumla
  • Gölge25
    Gölge25 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Benim için kızlıgıda önemli neden sonraki günlere saklayayım gerdeği evlendiyse demekki herşeyiyle kadındır sarılıp uyumak isteyen bayanlar uyanın bu pembe düşlerden böyle rüyalardaki gibi evlilikler olmuyor cicim ayı diye birşey var ya sonrası ilk gerdekteki gibi sarılıp uyutacak erkekya sizi😂😂

    3
    6 Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      sen herkesi kendin gibi sanıyosun, burada kaç kişi olabilir demiş, hele bir istemediğim halde zorlasın tecavüze girer bu

      Yorumla
    • Gölge25
      Gölge25
      +1 yıl

      Tacavüz başka o iş başka saptırma cümleleri her erkeğin görüşü farklı olcakki sende soru sorabilesin ukalalık yapma benim fikrim bu begen ve ya begenme sen kendine belliki kulla saftirik bir erkek arıyosun😁😁😁😁

      Yorumla
    • DişiAslan-_-
      DişiAslan-_-
      +1 yıl

      tecavüzle evlendikten sonra zorlamanın hiçbir farkı yok, eksileyenlerden belli ben sana kötü birşey demedim sadece yorumda bulundum, ukalaklık yapmıyorum asıl sen kendinden farklı bir görüşe gelemiyosun ki bana ukala diyemezsin, benim görüşüme gelemeyen sensin, şu an sadece münakaşa yapıyoruz ama demekki senle münakaşa yapılmıyor çünkü sen kendinden farklı bir görüşe gelemiyosun, sen kendi görüşünü yazmışsın ben altında saygı çerçevesi içinde kendi yorumumu yazım, ne var bunda

      Yorumla
    • Gölge25
      Gölge25
      +1 yıl

      Peki bayansın sonuçta yinede saygı duyuyorum net görüşüm bu ne kızlıgı gitmiş bir bayanla evlenirim nede gerdek gecesi eğer bir sıkıntısı veya rahatsızlıgı dışınca bir sebeb yoksa diğer konuşarda anlayış göstermem zaten eğer benimle evlenmişsse o kız bana deli gibi aşıktır demekktir bunları dert etmez zaten tşkler 😉

      Yorumla
    • Gölge25
      Gölge25
      +1 yıl

      Bu bana olumsuz puan veren arkadaşlarada teşekkür ederim benim kararım bu yönde saygı durmayı bileceksiniz burdaki yorumlarımda

      Yorumla
    • Gölge25
      Gölge25
      +1 yıl

      Olumsuz puan veren arkadaşlar herhalde kızlık kalmamış olanlar çogu😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    açıkcası ben tadına bakmadığı hatunu zaten koynuma sokmazdım evlenip.. böyle bir sorunum olmazdı. olsaydı da anlayış gösterirdim diyemicem çünkü o an olmazsa ilerde daha zor olcak .. anı yaşamak lazım planla yapılmamalı bunlar

    2
    0 Yorumla
  • Edipcm
    Edipcm Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Yani Sonuçta adam yorgun performans beklememek gerek

    1
    0 Yorumla
  • canka123
    canka123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    sarilir yatardik daha heycanli olur

    13
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (175)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Gerdek gecesi karınız/kocanız gerdeğe girmek istemese sadece sarılıp uyumak istese tepkiniz ne olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eşiniz sizinle aynı yatakta uyumak istemezse tepkiniz ne olur? 12 cevap verildi
Eşiniz ayrı yatakta uyumak isteserse ve ya sizinle hiç yatmasa nasıl tepki verirsiniz? 19 cevap verildi
Gecenin bir saatinde siz uyurken eşiniz sevişmek isterse tepkiniz ne olur? 15 cevap verildi
Eşiniz gece yatarken sizin uyuduğunuzu sanıp yanınızda mastürbasyon yaparsa ona nasıl bir tepki... 29 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨