AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
Benim azgınlıgıma tepkisiz kalabiliyorsa ılıktır, hemen boşarım.
Gerçek mi
Yuru be kim tutar seni kocum
Biz şöyle dusunuyoruz; gerdekte raki icip sarhos olmak o gunu oyle bitirip geri kalan isi sonraki gunlere.. biraz sacma ama boyle düşünüyoruz (nisanliyiz)
keşke öyle olsa karşındaki saygı duyup öyle uyusak çok istiyorum karşıma böyle anlayışlı biri çıkmasını Rabbim nasip eder inşallah
Elbette var öyleleri, merak etme. Sen yeter ki seks meraklısı, kafası sadece oraya basan tiplerden birisiyle sevgili olma. O kişiler kadından anlamaz, her şey şeylerindedir...
Örnek bir erkek var yukarıda. ''Ağlata ağlata'' diyor aptal insan. Zorla yapacakmış, ne biçim insanlar da var işte.
okudum ya Rabbim ona onun gibi birini karşına inansın ne diyim ki
karşına çıkarsın
kadınlar ısrarcı olmaz bence ama, kendini bilen bir kaç erkek dışında diğerleri sorun cıkarabilir
Olabilir normaldir belki ben de çok yorgun olurum , malum yoğun tempolu bir gün geçireceğiz ayrıca günler çuvala mı girdi bunun yarını da var ondan sonra sabahlar olmasın 😏
:D soyle bir dusundum o kadar sene bekle o hunu dedi sarilip uyuyak. Hadi o uyudu ben uyudum evladimi kim uyutacak? Yorulan karimla ben o cocuk naptida yoruldu. Soruyu bize degil oglana soracan
Aslan parcasi cevabin ne :
-Babacan degil onu senide cikaririm aradan ya akkillica siz yapin ya da kontrolu alir ben yaparim 00.00 a kadar vakit.
zaten o geceye kadar bir çok kez sevişmiş olacağımız için çokta dert etmem. hatta o saçma yorgunluğun üstüne en iyisi uyuyup daha sonra dinlenmiş bir şekilde sevişmek olur
tabiki evet o benim hayat arkadaşım
bencil olmamak gerek
hayatta ya aklın kafasına uyarsın kazanırsın
ya da başka kafalarda sallanırsın
Tamam hayatım haklısın zaten ben de çok yorgunum derim sarılır uyuruz 😅
Bu normal bişey illa ilk gece olacak diye bir kural yok.
Valla bu durumu önceden konuşurum ilk gece planlaması yapmak için sarılıp uyuyalim teklifi Her şekilde işime gelir ☺😆😉 her iki tarafta mental açıdan hazır olduğu bir vakit bu durum daha zevkli yaşanır 😈😉😇
Tabikide kabul ederim , cunku bir taraf isteksizse o iliskiden bir hayir gelmez
En güzeli bence ilk gece zaten dugundu koşturmacaydi acelete gelmeden sonraki günler rahat sakin daha mantikli o yorgunlukla en ozel an ilk an ziyan olmamalı bence
uyunur ne var ki bunda. acelesi mi var o işin. sabah yaparsınız, olmadı ertesi akşam yapılır. önemli olan keyfini çıkartmak...
olabilir canım, zaten düğünden çıkmışız yorulmuşuz. ertesi gün yapsak daolur ;)
bende istemeyenlerden tarafim yorgunluk dugun telasi istemezdim
sorun olmaz sonuçta iki tarafında kendisini rahat ve güvende hissetmesi gerekiyor
İlk gece olması sart degil cift icin ne zaman uygunsa ne zaman hazırlarsa o zaman olur
Heycanını anlarım günler torbaya girmedi ya bizde sarılır uyuruz :)
Zaten bir yorgunluktan yarın sabah yaparız deyip uyuyanlar var
Var tabi
O gece heralde ben uyur kalırdım o stres falan o kim uğraşacak
erkeklerde pek olacağını sanmıyorum ama diyelim ki oldu sarılıp uyurum o hazir olana kadarda beklerim ☺
Kim erkekmi hazir olana dek adam dikmis silahi seni bekliyor olacak
Gelinligimi kocisim cikarsin isterdim ama yorgunsa bir gun daha beklerim😄😄
Gelinliyinlemi yatarsin yani
@cheff_murat ertesi gun tekrar giyerim haha
Kocisin ben olursam sabaha kadar. Cikaririm o gelinliyi 👻👻
@cheff_murat haha koca adayim var
Neden olmasin 😜
bende ilk geceden korkuyorum evlendiğimdede büyük ihtimalle öyle olscak zaten
bunu diyen ilk erkeksin :)
😔 malesef
En mantıklısı bu zaten
aceleyr ne hacet
daha çok zaman var
Peki ya biri istese diğeri istemese?
sorunnn olur bence bunlar evlılıkte
Birşey deme öperim koklarım okşarım yatarız ilişkşye girmem he diyer gün de hazır değilim derse bu durum sıkıcı olabilir
Erkek olsaydım tecavüz ederdim hali... Adam benle olabilmek için dünya para harcamış, beni nikahına almış, gitmiş ev tutmuş ve döşemiş, bir de düğün yapmış. Kadın yattığı yerden bir bacaklarını açmayacak... Valla erkek olsam tecavüz ederim öyle kıza.
Ha ha ha
helal
ahahahahhahah
Allah uzun ömür versin lan nasıl bir zihniyet tecavüz ederim ne? Seninle evlencek erkek senin tek çiçeğine gelir başka bir halt olmaz bu zihinden çünkü
sen bir harikasın ;) yürü be kim tutar seni, ne geceler yaşanır senin gibisiyle be :)
hahaha :D mantık güzel. d aslına bakarsan Bravo +1^^
@TazmanyaCanavarıı Arkadaş ben gördüğümü yorumlarım... Gerisi traştır... Aga adam dünyanın parasını harcamış karıyı nikahına almış, karı kıçını dönüp uyuyor... Ben bu sahneyi erkek gözünden yorumladım sadece... Ben erkek olsam bunu yaparım o karıya... Aynen bu şekil düşünüyorum. Kadınlar, o imza atılana kadar erkeklerin nelere katlandıklarının farkında mı acaba? Bir zahmet birlikte olacaksınız canım... Evlenmeyi ve kendinizi hayat sigortası yaptırmayı biliyorsunuz di mi?
cok doğru belkide yaşın 32 oldugu için.. içindeki hevesler ölmüştür.. nasıl olsa sen görüceğini gördün alıcagını aldın :D ama biz ve benm yaşıtımdaki kızlar hevesli.. görmedi geçirmedi evlilik hevesi gelinlik hevesi aşk ve mıymıy vs vs. hevesleri henüz taze o yüzden böyle diretiyorlar Yani işin aslı senin geçmişinde böyleydi muhtemelen ama karnın doyuncaya kadar yersin yemeği sonra karnın ağrıyınca yiyesim yok der çekilirsin :D bu mantık seninki..
@TazmanyaCanavarıı Canım ben bir travestiyim. Hiç de tahmin ettiğin gibi birisi değilim ben.
oda bir tercih tabi :D Allah Yardımcımız olsun
Bende bakireyim eşime saklıyorum.. yaa tabiki ilk gece korkum var ama farklı bir nedenle.. ben tecrübesiz biriyim.. şuanki erkekler çok tecrübeli.. yaa onu tatmin edemezsemm ya beni yattığı f. ahişelerle kıyaslarsa? İyi değilsin zevk veremedin flan.. sanırım oturup ağlarım.. birtek bu korkum var
yatana yattı diye fahişe damgası yapıştıramazsın illa yapıştıracaksan onlarla yatan fahişe kocanla da evlenme
ilk gece korkusu esimdede cikti doktora gittik. maalesefki vajinusmus cikti. simdi. tedavi. goruyoruz
haa yattigi fahişeleri bildiğin halde evleneceksin?
Anlayışlı olmak lazım, adam korkuyor olabilir.
Ve yorgun.
Sən korkmuyormusun? Giren sana girer yani,
Aha yatak aha yorgan aha yastık al zıbar derim öxşcşvçcçbşgl
ben bu teklifi bir kıza yapsam ne düşünür acaba. ÇD
sevgilinse sorun olacağını sanmam :)
laa evlenmişim o gece diyorum D
biz ilk. gece olece uyuduk. ztn
diger gun denemeye kalktik. ama. bu. seferde giriste zorluk. oldu. kasilmalar. basladi
iliski yasiyoruz ama ya. arkadan. ya da ciplak. olarak. surtunme yoluyla ya da . esime. mast. yaaprak oluyo, vajinasina alamiuo bni. kasilmalardan. dolayi
ben anlamam midem bulanıyo anlatma ben de korkuyorum
Ya sarılıp uyurum tabii esimde anlayisli olur inş sonuçta kaçmıyoruz yani illaki olacak bise bu
sorun etmem. yorgun oluruz ya. bir gün ertelemek daha iyi.
Utanan evlenmesin. Oral yapmak istemeyen evlenmesin. Anal dışında her pozisyona girmeyi kabul etmeyen evlenmesin.
helal be tırtıl 😚😚😚
@Asil66 ne halali be herşey cinsellik değil!! ben kocamı cinsel obje olarak görmem ona sevgiyle bağlı olduğum için cinsellik son plandadır
bende kotu birsey demedim seni destekledim tatlim benim karımda senin gibi olmali
Ne sacmaliyon degisik utanma basta herzaman vardir. Sen karsi cinse kendini ilk teslim ettigin an utanmadin/ utanmican dimi he gulum he
@KizimizSoruyor biraz saygı.
kavga etmeyin kizlad benim icin aaa ayip 😂😂😂😂
Elimden geldiğince rahatlatmaya ve hazır olduğunu histtirmeye çalışırdım.
herhangi bir sorun çıkartmam anlarım sarılırım uyurum 😁
Ergeç olur, acelesi yok ama beni görünce sadete geçer. Sıkıntı yok.
sen yat aşkım ben hallederim derim yansın geceler dnfhfhfhfhrh
Kaliba sende yanıyorsun. Bence gerdeyi gözleme
saygı duyarım insan karısından ya da kocasından utanmamali
kardes sen hangi devirde yasiyorsun ki simdi cifler nisanlilik evresinde yasiyor o isleri pek nadir kaliyor senin o dedigin
Vallahi yaş olmuş 22 hadi 30 da evlensek 30 yıllığın acısı zor çıkar yani kıza da şimdiden allah yardım etsin bu zmaana kadar hiç bir kadına gitmedim onun yokluğuda var işi zor :D
eksileyenlerin yarası kime ne derdi var
onlara göre azgın geldin galiba :)
Dobrayım baska insanlar gibi sinsilik yapmam
al ben de beğendim :)
Sırf öyle dedim diye mi beğendin yoksa gerçekten iyi görüş yaptğım için mi
seni kırmamak için beğendim
o zamaan geri çek inceliğin için tsk ederim ama çek geri
yok sorun değil kalsın
cidden çekermisin inceliğin için tsk ederim ama xper kasmak içiz yazmadım zaten
sen istediğin için çektim :)
tamam bak oldu şimdi burada beni tanıyanlar vs takip edenler dobra olduğum için takip vs ederler ha ön argıya maruz kalıyorum ama bunu xper eksıleyrek değil de konusarak anlatsalar daha iyi olur yüzleşmeyi severim.
demekki yapmıyolar boşver :)
işte sinirime giden de o ya
öbür türlü daha çok sinirlenirsin ben de görüşüme damlayan 3. kişilere tahammül edemiyorum
neden
çünkü tartışmanın sonu kötü bitiyo, katlanamıyorum
bende aksine sonuna kadar mücadele ederim ne olursa olsun. Haksızsam kabullerinirim haklı olduğum halde haksızlık yapılırsa tahammül edemem.
sonuna kadar mücadele falan etmemek lazım edince noluyo ki laf anlatamıyosun kimseye ben şimdiye kadar tartışıp da düşüncesini değiştirdiğim biri olmadı aman boşversene kimseyi takmamak laf yetiştirmemek lazım isteyen istediğini düşünsün lafı söyleyemedi cevap veremedi desin istiyosa tartışmayı devam ettirip sinirimi kimse için bozamam
Halk arasında got sen anla etmek diye bir şey var. Yüzüne vurucaksın ki altta kalmayacaksın kızım bu hayatta ezilen olucağına kötü bilsinler daha iyi
hayır çok ama çok yanlış, ben kimseye kötülük yapmam, kendimi de ezdirmem ama ezen kötü taraf olmam ezilmek bile ezmekten daha iyi, ben kötü biri değilim
bu dünyada senı ezmeye çalısanların kulağını kopracaskın yoksa onlar sneın koparır
hayır ben öyle bişey yapmam o ne kötü bir tabir kafa koparmak falan ben onu yapamam. Benim çok sevdiğim bir söz vardır kendi sözüm ve kalben çok inandığım bir söz vardır. İyi insan hayatta gördüğü kötülükler karşısında inatla iyi olmaya devam eden insandır. Ben iyi bir insanım kötülük yapamam ben bana kötülük yapanın yapmasına müsade etmem ama kendimi kötülük yapınca da intikam karşılık vermem, yoksa benim ondan ne farkım varır
İnat hırs olmadan basarı elde edemezsın kı amac uğuruna hırs yapmak
inat hırs o ayrı ben kötü değilim bana kötülük yapıldığında hakkımı sonuna kadar ararım ama bunu kurallarım çerçevesinde yaparım, mesela biri bana kötülük yaptı asla intikam almam onla ilişkimi keserim yüzüne bir daha bakmam ama bana kötülük yaptı ona karşılık vereyim demem
bu arada profil resimn neden yok :D
Nete resim koymuyorum hiçbir siteye, net alemi güvenli olmadığı için
anladım
İzin vermem uyumasına falan. Yok öyle o kadar beklemişiz.
Haklisin :) ama acele etme :)
akıllı ve gercekcı bır yorum
bende sarılıp uyumak romantiklesmek duygu dolu bir gece geçirmek isteyenlerdenim
Benimki kollarimi baglar yapar valla 😂 o kadar bekledi sabredemez zaten deliye dondu bu aralar 😂😅
Yuh sende dünden razısın zaten ;)
Ivit
Kolay girsin
Ayrildik
Ulan üzüldüm yeminle. Neden?
Ya bu nası bir ayrılma sebebi gülüyorum ama Allah affetsin msıxndmgkdd
Iste ergen gibi olan biri ile beraber olunca boyle oluyor
Üzülfüm
Sende sağlam vuracak adamla evlen güzelim
Gerdek lafı da bir itici bir itici. Yarın yapıverin nolcek
Kesinlikle katılırım ona düğün telaşından zaten yorgun oluruz sarılıp uyumak daha hoş olur
Ertesi gün ver elini Paris 😏😎😃 orda inşallah artık 😃
Ben gerdekten önce istiyorum o yüzden o gün olmasa da olur
4 kişi beğendi 6 kişi beğenmedi toplum gene ikiyi bölük
Sorun olmazdı çünkü bende sarılıp uyumak isterdim..
Sorun haline getirmem. Kaldı ki ondan evvel asıl o yorgunluktan sonra ben istemem
benim kocam beni 6 ay boyunca bekledi
ciddi misin
evet ciddiyim 6 ay sonra hala asamayinca bu korkuyu ayrildik
yani hiç cinsel birleşme olmadı mı.
4 ay boyunca hic birsey olmadi 4 ay sonra bana karsi siddet kulandi onunla birlikte olmuyorum diye ve tecavüz etmeye yeltendi ama basaramadi
daha sonra ayrildik. ailem tarfindan böyle konular ayip oldugu icin konusulmadi hic soguk suya atilmistim
ki yasim farkli kosullarda farkli bugünki gibi internet de elimin altinda degildi.
bir kadin hazir degilse hazir degildir hazir oldugunu düsünmeden evlenmemeli. erkek icin de gecerli
Bence haklı bir sebepten ayrılmışsın istemiyosun diye zorlanmaz ki bir de dövmüş eli kırılasıca
hicbirsey siddeti ve tecavüzü hakli gösteremez
tabiki yanlistir.
onun yaptigini onaylamiyorum kesinlikle ama ona yasattigim psikolojiyi anliyabiliyorum
kendini hazir hisseden partnerine güvenen, seven, saygi duyan bunlari yasmaz diye düsünüyorum
anlayis tabiki göstermek lazim ama bilincli olmak de bir okadar lazim bir evlilikte
cok ozel degilse merak ettim ya paylasirsaniz sevinirim. asiri utangacliktan mi yoksa kötü bir olay yasayip atlatamadiginiz icin mi yapamadiniz?
Ya sen ciddi misin ben bunu diyen bir Kıza inanmamıştım
beklerken baska kımselerı bekledımı pekı
peki. niye. iliski. olmadi. hic. vajinusmu. oldun
ben ilk gece heyecanlanırım 2 3 gun sonra yaparım :D
daha iyi olabilir zaten yorgun oluyosun düğün sonrası... ertesi gün bomba gibi uyanıp kahvaltı sonrasa çalışmalar başlanabilir
Erkek dayanamaz eğer erkek istemiyosa o adamsa bir gariplik vardır
Ne alaka seks makinasi miyiz biz her zaman canimiz isticek diye bisiy yok
Tabi ki de anlayışla karşılarım
sarılıp yatmaaakk kadar güzel bir şey yok :D
:=)
Benim için kızlıgıda önemli neden sonraki günlere saklayayım gerdeği evlendiyse demekki herşeyiyle kadındır sarılıp uyumak isteyen bayanlar uyanın bu pembe düşlerden böyle rüyalardaki gibi evlilikler olmuyor cicim ayı diye birşey var ya sonrası ilk gerdekteki gibi sarılıp uyutacak erkekya sizi😂😂
sen herkesi kendin gibi sanıyosun, burada kaç kişi olabilir demiş, hele bir istemediğim halde zorlasın tecavüze girer bu
Tacavüz başka o iş başka saptırma cümleleri her erkeğin görüşü farklı olcakki sende soru sorabilesin ukalalık yapma benim fikrim bu begen ve ya begenme sen kendine belliki kulla saftirik bir erkek arıyosun😁😁😁😁
tecavüzle evlendikten sonra zorlamanın hiçbir farkı yok, eksileyenlerden belli ben sana kötü birşey demedim sadece yorumda bulundum, ukalaklık yapmıyorum asıl sen kendinden farklı bir görüşe gelemiyosun ki bana ukala diyemezsin, benim görüşüme gelemeyen sensin, şu an sadece münakaşa yapıyoruz ama demekki senle münakaşa yapılmıyor çünkü sen kendinden farklı bir görüşe gelemiyosun, sen kendi görüşünü yazmışsın ben altında saygı çerçevesi içinde kendi yorumumu yazım, ne var bunda
Peki bayansın sonuçta yinede saygı duyuyorum net görüşüm bu ne kızlıgı gitmiş bir bayanla evlenirim nede gerdek gecesi eğer bir sıkıntısı veya rahatsızlıgı dışınca bir sebeb yoksa diğer konuşarda anlayış göstermem zaten eğer benimle evlenmişsse o kız bana deli gibi aşıktır demekktir bunları dert etmez zaten tşkler 😉
Bu bana olumsuz puan veren arkadaşlarada teşekkür ederim benim kararım bu yönde saygı durmayı bileceksiniz burdaki yorumlarımda
Olumsuz puan veren arkadaşlar herhalde kızlık kalmamış olanlar çogu😂😂
açıkcası ben tadına bakmadığı hatunu zaten koynuma sokmazdım evlenip.. böyle bir sorunum olmazdı. olsaydı da anlayış gösterirdim diyemicem çünkü o an olmazsa ilerde daha zor olcak .. anı yaşamak lazım planla yapılmamalı bunlar
Yani Sonuçta adam yorgun performans beklememek gerek
sarilir yatardik daha heycanli olur