AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
Simdiki kizlarin pek dayanabilcgini sanmiyorum gerdege kadar bile dayanamiyorlar:)
o gece yorgunluktan kalsa bile vücutta gitgele güç kalmaz
beklenir tabiki 1 hafta ya da ay ama fazlası olmaz 😊
olması gereken bu zaten
Sarilip uyurum yani sonucta yorgun olacak her iki tarafta dugun telaşesinde uyunur yani bn boyle düşünüyorum
bende öyle olsun istemiştim malesef anlayışla karşılanması istedi sonrasında 4 ay ilişkiye giremedik
Acelesi yok derim sarilir uyuyrum.
Gerdek gecesi ne ya hahahha
Garipler işe o gün başlanıyor sanıyor sanırım. Onun öncesi de var 😅
Ya bıktım şu aptal soruyu görmekten
napayım kardeşim ben, yönetim soruyu başta tutuyo ben karar vermiyorum buna
yine sen 😂
Oral yaparım ona isteklendiririm kudurturum sonra ben yatarım😂
O günkü eğlenceden sonra stres yoksa baştan çıkarırım 😌
olabilir ama o gunun ayrı bir özelligi olmalı bence
ben derim anayin evimi sandiy soyun laa o😂 kadar beklemişem
Evlenmeyi düşünürsem kesinlikle düğün olmasını istemem. Yorgunluk olsun, olmasın o istemediği sürece birbirimize sarılır, uyuruz. Bu durumu uzatmaya kalkarsa birlikte çözüm ararız. Olmuyorsa psikoloğa gideriz, yine olmuyorsa ayrılırım.
cinsellik için evleniyosun yani
Çocuk isteğimiz ne olacak?
tamam da ayrılırım lafı olmadı bence.
Neden?
Seks yapmak için birisiyle evlenmem. Çünkü zaten bunun evlenmeden de yapabilirim ama benim evlenme amacım, çocuk üzerine olur. Yumurtalıklarında sorun olur, çocuğu olmaz, onu anlarım ama benim uğraşmama rağmen hala psikolojik sorunlarını aşamıyorsa o insanla da yapamam. Sadece bunu bu konu için düşünme, her anlamda düşünebilirsin.
Bir kişinin her ne psikolojik problemi olursa olsun, ilişkiye mutlaka yansıyor ve kavgalar yaşanıp ilişkiyi bitirme noktasına getiriyor.
ilk gece zaten yorgun olunur direk yatılır 😂
yatmakmi
bnce yatilmaz
sanırım bu teklifi duysam mutluluktan ağlardım.
Yuppppiii
Evleniyosam zaten evlenmeden önce bol bol sevişmişimdir, evlendikten sonra da duracak halim yok. Bir gece sevişmemekten bir şey olmaz.
Valla biz o geceyi dört gözle bekliyoruz 😎😎😎
😂😂
Hic uyuyamam diyosun yani
O gece gerdek falan uğraşamam uyumaya bakarım 😊
Saygı duyarım. Zaman herșeyin ilacıdır.
kadını anlarım da erkeğe noluyor onu anlamadım.
sanane bacim erkek utanamazmi
@alivelidelii 😅😅haklisiniz katiliyorum
@alivelidelii Ben yalnis yazdim bayanin fikrine yorum yapiyordum malesef sizin yorumunuza karsilk vermisim sorry
Haklisiniz katiliyorum yorumunuza bende ayni fikirdeyim 👍
illa bir gün olacak ertelemek iyi olmaz diyip ikna ederim
Ben onu rahatlatırım
Ama bende utanırım gibime geliyor, yanaktan öpüp iyi geceler derim
:-D
Ama illa isterse sen kaşındın derim :-D
Deneme olmadan olmaz. Sabırda bir yere kadar zaten olacak biran önce olsun.
Kabul ederim sonuçta bu bir zorunluluk değil
Uyuruz nolacak kaçmıyor ya :)
Kadın açısından oyle bir durum olması braz garip olur yani sonuçta her bakir kızın hayalinde olan bir gece ama tabi korkuyorsa iş farklı ama korkunun ecele faydasıda yok hani
En güzeli sarılıp uyumak zaten.
yasi ilerleyip evlenmemis kizlar neden cinsellige uzak bakar
Evlenmeden önce stres yaşıyor iki tarafta eşyası davetiyesi gelinliği damatlık iki ailenin uyuşması uyumak daha iyi
Olabilir hatta iyi olur.
niyeki ya arzulamazmisin sen ☺
sarılırız be ne olucak :)
Umarım gerdek gecesi telaşı yaşayan bir kız bulurum şimdiki çoğu kız hayat kadınından daha fazla tecrübeye sahip eğer öyle utangaç korkan bir eşim olursa o hazır olana kadar beklerim be
unutma ne kadar kız yapıyorsa onla aynı sayıda erkek yapıyor. kızlar kendi kendileriyle birlikte olmuyor
Onu olanlara söyle
evlenmeden önce birlikte olanları kötüleyemezsin, bu bir tercihtir
Benden uzak dursunlar yeterli midemi bulandırıyorlar
sizin düşüncenizdekiler de benim midemi bulandırıyo
Neden bulandırıyor doğruları düşündüğüm içinmi Bakire değilsin belliki değilsen sanane gerdekten kocan evlenmeden defalarca bakar tadına zaten hadi bye
sanane benim bekaretimden bunun hesabını sana verecek değilim
Senin gibilerin hiç bir şeyi beni ilgilendirmez zaten
ön yargılı olmak cinsel birliktelik yaşamaktan daha kötüdür. benim benle aynı durumda olmayan insanları savunmuşsam bu benim insanlığımdır beni yaftalayamazsın. Her neyse bakire de olmayabilirdim bunun bir önemi yok, karşındakine iyi niyetinle veya heyecan yaşamak için birşeyler yaşayabilirsin, senin gibi kötü niyetli direkt cinsellik yaşayan insanlara o.. gözüyle bakanlardan bin kat daha insanım..
Herkes her şeyi düşünmekle görmekle özgürdür bende onlara O gözüyle bakıyorum tamammı
Senin ruhun o.. olmuş :D Ona ne diyosun :D
Tabi tabi Sende O olma yolundasın diyorum
neyse daha fazla sana katlanamıycam, sevdiğinle birşey yaşamak o.. luk değildir. Önemli olan insanlıktır iyi niyettir.
Ulan ne garipse sonra başkasınıda sevip onlada yapıyorlar sonra başkası sonra başkaıs bunların ruhuda O geç sevme ayaklarını sevmeyide kirletmeyin
sanane kardeşim seven yapar, dikkat edersen burada kötü niyetli olan sensin, ben birilerini kötülemedim sen kötüledin, gerçi bizim toplum gerici ne beklersin ki başındaki adam kadını ayaklar altına alıyor insanından ne beklersin ki
Hala seven yapar diyor ya neyse ne düşüyorsan düşün banane
aynen naparsan yap senle uğraşamıycam
Asıl ben senle uğraşamam aksi kız
Sen bu başlığı açan arkadaşa iftira atmışsın resmen sen belliki bakire değilsin diye senin görmediğin bilmediğin birşeye belliki şöylesin demek ayıp değilmi herkezin düşüncesi hürdür kimi evlenceği insan ile ten uyumunu yakalamak ister çünki 30 sene o evli olcak onla pismi selülitlimi bakımsızmı bunu önceden bilmek ister kimide pislik çirkin görünüm benim için önemli değil evlendikten sonra birlikte olurum der o kimseyi ilgilendirmezki yargılayamazsın yani bu kızın düşüncesini onu diyorum
@deising ya yürü git işine ten uyumu nedir be gelenin geçenin altına yat o zaman uyumu tutturana kadar ha bulduğunda evlennmezse senle devam ama bulamadınmı vermeye devam parayla da yap para kazan ayrıca o bana en başta art niyetli yaklaşmasaydı bende ona yaklaşmazdım uzatmanın manası yok cevap yazmak zorunda değildin görüşüme hadi işine
ben sana nasıl art niyetli yaklaştım, ne dedim, bana iftira atan sensin bana bakire değil diyen sensin
Yürü git falan diye konuşamazsın bence herkes senin fikrinde olmaz oda art niyetli cevap vermemiş zaten sana o düşüncede olan insanlarıda görüyoruz evlendikten sonra başka kızlara bakıyolar eşleri yanındayken bile
ha üç gün sonra ha şimdi yatıp da sarılıp uyumak neyin nesi. Çetneviri boşamı koyarlar.
cetnevir ne
@isimyokgizliuye Anadolu'nun bazı yörelerinde çetnevir gerdek gecesinde konur.
Çetnevir: bir tür çok çeşitlendirilmiş kuru yemiş topluluğuna denir.
ben abazayım ben bekleyemem. ddddd
😁😁😁
abazalar nasıl da + yapmış :))
aslında bende artı verdim ama şundan az mı gördük altınlarla kaçan gelinleri bilemiyorum yani :D
Aceleye gerek Yok tapusu bizde olduktan sonra bekleriz :)
Nothing sorun yok gunler cuvala girmedi
iyide bir gün sonraya hayatta olacağının garantisi yokki
@Hertürlü_cevo oncesinde yapariz
:) tam benim kafadan :)
İlk gece karım ne derse o
Benim öyle olmuştu sonra kocam iktidarsız çıktı bosandim yyeminle
Geçmiş olsun maalesef bazı erkeklerin dilinde varda belinde yok. başkasını yakmamak lazım kızı dul etmek haksızlıktır.
@dayızade oyle maalesef 😢
Sonra evlendin mi tekrar
@Pretenders hayır yeni bosandim sayilir
@amanda1 gecmis olsun iktidarsiz adami napican tabi
@Pretenders herşey cinsellik mi ya yazık valla yazık size
@dişiaslan-_- O zaman sen evlen iktidarsizla millete karisma. Asıl sana yazık
@Pretenders sen de burada 3. kişi oluyosun sen asıl kızın yorumuna salça olma görüş sahibiyle arama girme
Ya bir git allasen işsiz
@Pretenders hehe noluoyaw
Kavga cikmis hiho
olabilir, günler geceler çuvala girmedi.
Olabilir tabiki. Anlayışla karşılamak lazım
yavaş yavaş diyorsun ya hangi aşamadasın sevgili mi ya da flört mü bunu yavaş mı olur evlenmişsin bir kere yavaşı mı olur artık
bir sorun yoksa bunu isterim ama yapamıcaksa elbette saygı duyar uygun Zaman'ı beklerim
Bence sarılıp uyumak isterdim en iyisi o gece için
Cok guzel ve hos olur.
bencede sorun edilecek bir tarafı yok
alışılmıyacak bir durum yok bence sonuçta nişanlılık süreci filanda var birgünde evlenilmiyorki bence eşlerden birinin bir rahatsızlığı yoksa vakit kaybetmemek lazım taktik maktik yok bam bam bam :D
1 kere yaparizz en azindan
Dimi yani bırak da adam tadına baksın 😊
illaki olur 1kere
Bende öyle düşünüyorum 😍😍
zaten ılk defa olurken yuklenılmez 1 defa olur
Gerdek gecesi mi kalmış..😒
Olmaz ki oyle yenge bekler bizde😅
kaldımı öyle beee. d parmağına iğne batırda ver ASDQWE:ASD
@TazmanyaCanavarıı tabi bizde öyledir her kes ilk gece kızın bakire olub olmadıgını bilir gösterirler herkese. ve bakire deyilse Allah korusun çok kötü şeyler olur yani ilk gece şart 😐
Eski Adetlerdir bu evet Bilirim tabiki mesela Tabanca Atar bazıları o iş oldu gibisinden.. ama Ne bileyim ya insan yaptıgı işin herkes tarafndan göz göre göre şova dönüştürülmesinden utanırki :D
@TazmanyaCanavarıı Türk adetleri bunlar böyle olması gerek bence
oluyordur herhalde hayla bilmiyorm ben naparım. biz dahadogrusu
hımmm
saygi duyarim ama.. utangacligin. bittigi durumdur evlenmek..
bizim böyle oldu 3. gün ilişkiye girdik
ve sonsuza kadar sarılıp uyurlar..
Yoook sabah olunca erkekden önce kalkır. Bacak arası arkadaşı
Olabilir tabi. Anlayışlı olmak gerekir.
o herifin ben kalibina o karinin sabrina tukuretim 😂😂😂
O istediği zaman bende sarılıp uyurum :)
Sen nerdesin yahu😂 Ya o gece hiç durmazsa
@luizdavid bilmem artık
Herşeye razı mısın😊
@luizdavid :)
Bu gülücük can yakar yalnız 😊
@luizdavid üffff
Bişey daha sorsam gelsen😊
kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez der beklerdim ama gece dayardım arkadan
Neden istemesin ki :)
Bir rahatsızlık dışında böyle bir şey olmaz
romantiklik olsun isteyebilir mesela
O zaman romantik sevişme olur
romantizm anlayışınızda bile cinsellik var
güncel :)
Tecavüze uğrayan bir insan ilk gece olmasın derse erkekler ne tepki verir acaba
Bu konuuu gerdekten ince konusmaki i insan bence
tecavüze ugrayanın gerdek gecsi olmaması normal,
moralim fena bozulurdu anlayış gösterirdim de
Saygi duyarim yani o an icin istemezse.
Sorun olmaz. Heyecanlı olur yine de
Ne güzel. Sarılıp uyumak daha mantıklı