Sevgilime evlendiğimiz ilk gece sarılıp uyuyalım diyorum olmaz diyor?

Ben mi yanlıs düşünüyorum söyler misiniz? İlk geceden o işi yapmak çok saçma geliyor bana. Düğün telaşı yorgunluk, heyecan falan derken yangından mal kaçırır gibi sevişmek bana mantıksız geliyor. Bekle diyorum hem sana alışıyım falan o zaman sabaha diyor. 1 gün boyunca beklemek çok mu zor?
Sevgilime evlendiğimiz ilk gece sarılıp uyuyalım diyorum olmaz diyor?
Cevapla