En yakın arkadaşıma biseksüel olduğumu söyledim. Sizce benden soğur mu?

Aynı evde kaldık uzun süre, bir süredir de bende misafir kalıyor. Konu konuyu açtı derken biseksüel olduğumu söyledim ama artık eğilimim kalmadı pek dedim. Hevesimi aldım sanırım dedim. Aslında eğilimim devam ediyor ama ona karşı bir şey hissedeceğimi düşünmesini istemedim çünkü arkadaşlarıma karşı böyle bir eğilimim yoktur. Eğilimim devam etse de artık kimseyi bulamadığım için yapmıyorum. Olsa sanırım hayır demezdim.
En yakın arkadaşıma biseksüel olduğumu söyledim. Sizce benden soğur mu?
Cevapla