20 yaş buyuk adamla evlenmek, seks yasamak midesizlik değil mi sizce?

Özellikle kizlar sizin düşüncelerini nedir evlenirmiydini 20 yas buyukle? Bence salaklik etmis olunur oyle bir adam herseyi yasamis doymustur anca gencligini asilar kullanir yani sevgi felan ayaklari yapip kandirmaya calisan subyancilarim eline düşüp harcatmayin kendinizi babaniz yasinda oluyor cogu adam babanıza baba mi desin ismiyle mi hitap etsin cocugunuz oldu garson çocuğun babasimi sansin dedesi mi adam evde yatsin kalkamasim gün saysin siz yalniz kalin olurmu oyle ya
20 yaş buyuk adamla evlenmek, seks yasamak midesizlik değil mi sizce?
Cevapla