Neden kadınların evlenmeden once cınsellık yasamasına karsısınız?

1 ben karsı degılım dıyenler
2 ay ben bakır olacam karsımdakı de oyle olmalı dıyenler
3 dınıne baglı olanlar
ustune alınmasın
ama bırılerı var kı kendılerı evlenınceye kadar-hatta evlendıkten sonra aynı tas aynı hamam-ıstedıgıyle cınsel ılıskı yasayıp ve bunu ''ben erkegım , bana bısey olmaz'' vs. dıyenlerımız var (bunları da destekleyen bağyanlardan hıc bahsetmıyorum bıle)
Ozunde buna sebep olanların bız kadınlar oldugmuzu dusunsemde yıne de kısısel sebeplerınızı okumak ıstıyorum.
.
Sımdıden yorumlarınız ıcın tesekkurler
Kadının da bır ınsan oldugunu , duyguları hıslerı oldugunu unutmamız dılegıyle... :)
Neden kadınların evlenmeden once cınsellık yasamasına karsısınız?
Cevapla