Sevgilim benden önceki sevgilisiyle seviştiğini söyledi. Ben ayrılmak istiyorum?

1 yıllık ilişkimiz var. Ben evlilik öncesi her türlü ilişkiye karşıyım. ona karşı sınırımı bildim. Ben onu seviyordum o da beni. Benden önce bir ilişkisi olmuştu sadece o da 2-3 ay sürdüğünü söyledi. Bana bugün onunla seviştini söyledi ama pişman olduğunu ve beni sevdiğimi söyledi. Bende öfkelenip biraz bağırdıktan sonra eve geldim ve konuşmak istemediğimi telefonla bildirdim. 2-3 ay da sevişmiş sevgilisi ben güvenim sarsıldı ben bu tür şeylere karşıyım ayrılmak istiyorum. Şu an kendimi kullanılmış bir paçavra gibi hissediyorum. Bana tavsiye verir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün onunla seviştiğini söyledi derken seviştiğini bugün söyledi yoksa benimle beraberken onunla sevişmedi. Yani 3 yıl önce ilk sevgilisiyle sevişmiş bana pişman olduğunu ama beni sevdiğini söylüyor.
Sevgilim benden önceki sevgilisiyle seviştiğini söyledi. Ben ayrılmak istiyorum?
Cevapla