Sevgilimle seviştikten sonra kötü hissetti, benden uzaklaşır mı?

İlk sevgilisi olduğumu söyledi,8. ayımızda ilk kez seviştik, südyenin içinden göğüslerini elledim sadece ondan ileriye gitmedim, 2 gün sonra da ''yaptığım şeyi kendime yakıştıramadım hiç, kötü oldum'' falan dedi bende özür diledim. Heralde bu ilk ve sondu bizim için sizce napmalıyım?
Sevgilimle seviştikten sonra kötü hissetti, benden uzaklaşır mı?
Cevapla