Evli kişiler haftada kaç kez ilişkiye giriyor? Mesela ayda 1-2 ilişki erkek tarafı için anormal değil mi?

Bu soruyu sorma sebebim kişisel. Aldatma kesinlikle yok zaten evden işe işten eve, çalıştığı yer babamın yanı, herhangi bir aksaklık söz konusu değil. 2 yaşına yaklaşan bir bebeğimiz de var ama bu en başından beri (takribi 5 yıldır) böyleydi. Bu yüzden soruyorum, ayda 1-2 ilişki çok az değil mi? Bu işte bir gariplik yok mu?
Evli kişiler haftada kaç kez ilişkiye giriyor? Mesela ayda 1-2 ilişki erkek tarafı için anormal değil mi?
Cevapla