yatakta bu tarz kelimeler kullanilmasi normal midir sizce?
oha o ne hiç normal değil
normal tabiki fantezi meselesi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bende kullanıyorum tahrik ediyo hatta karşı cinste seviyo ya da bana öleleri denk geliyo hep hahahahahah :D bence normal bişey seks sınırlı olunca olmuyo biraz hreket katmak gerek :D
birçok kadının bunu duyması hoşuna gittiği gibi ,
bir adamın bunu söylemesi de gayet normal
Cevap
26Cevap
bazı kadınların argo sözler hoşuna gider. Bu açıdan bakılırsa normal, zevklidir de :)
sen duymaktan zevk alıyon mu
yesssss çokkk
ne mesela :)
Bence harika bisey.. o an dahada kudurtur boyle.. ama erkekte karisin oyleymis gibi hissettirmeli dimi?
Demek ki sendin yatağı terk eden kocana kızıp giden :)
o ne ki
Aynen kesin o
Dedektif gibisin sende benim gibi @messi10leo :)
Eş koluna taktığında hanımefendi, mutfağında aşçı yatağında faisen olmalıdır
Normal tabi ki ne var bunda.
Yani evli insanlar yatakta böyle laflara takılacaksa hiç evlenmesinler daha iyi. Eşim ona fahişem dediğim için yatağı terk edecekse ondan boşanırım.
Valla bana küfür et her türlü şeyi söyle diyen kızlar duydum
helalim demek varken fahişem demek hiç normal değil.
Ben esimi ne fahise ne orspu yaparim cok igrenc bisey sanki hayay kadiniyla bir tutuyor onu
Fahişem o. pumm senin ben gelmişini geçmişini amınna koydumun karısı ohhhhh bunlar kadınları tahrik eder
bu adam fahişeliğin ne oldunu bilmiyo ya da sen öylesin
yatakta her sey serbest sikinti yok :)
aynennn
Güzell :)
Bazi kadinlar seviyo bende severim aslinda demeyi tokatla. ayi
Iki tarafta zevk aliyorsa bu durumdan makul. ..
ben derdim eski sevgilim de çıldırırdı :)
bunu sen söylicen. Sana demiş anlasılan
İğrenç ötesi insan helali olan birine öyle diyemez
fantezi sadece ama?
Olmaz olsun
Bende oyle yazdim :)
G. tü geçeceğinin göstergesi
Karısı böyle istiyorsa?
istiyor
O zaman sıkıntı edilecek bir durum göremiyorum.
peki
neyin kafasıymış onuda yazarsan hani dip not
Oha ya yok artık hahahahahahah
monoton bir hayata renk katmak iştemiş.
az önce sendin dim eşimden kaçtım diyenn
yoooo
Aynısını bende düsündüm
hoş değil.
Karaktersizliktir NET!
neden?
Fahişenin anlamı çok kötü. İnsan bunu aynı yastığa baş koyduğu birine nasıl söyleyebilir? Ve bundan zevk aldığını söyleyebilir? anlayamıyorum.
kadin herseyi yapiyordur belki
Her şeyi yapıyor da ne demek? Yatakta her şeyi yapan, fantezi sınırı olmayan kadın sence/sizce fahişe midir? Olay bumudur yani?
Saçma abartmış
karısına demesi ktu ya
Bence hoş değil fantezide olsa
kaba..
değil sopa yememiş
Anormal
neden
normal degıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?