Kızlar, sevgilim çok azgın ve beni zor durumda bırakıyor bu azgınlığı neden?

Kızlar, sevgilim çok azgın ve beni zor durumda bırakıyor bu azgınlığı neden?
tam işe gidecem, onsa sarılıp boynunu öpüp kalçlarını okşuyorum kendinden geçiyor ve bu anı ben çok seviyorum, sonra beni işe göndermiyor azdırıyorsun bırakıyorsun diyor gel buraya diyor işe geç kalıyorum patron fırça atıyor ben ne yapıcam bir yahu :D
onu azdırmayı seviyorum napayım :D
aa ne ayıp
tamam çekil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar, sevgilim çok azgın ve beni zor durumda bırakıyor bu azgınlığı neden?
Cevapla