Boşanmadan çok kez başkasıyla yattım noluyo bana?

Boşanma davam devam ediyor tanıştığım yaklaşık 10kisiyle falan yattım bazen günde iki kişi bile oldu kendime hakim olamıyorum herkesin derdi işini gormek biliyorum benimle evlenmezler bile ama bile bile gidiyorum hatta 2tanesinden para bile aldım kafayı yiycem karşılığı bari olsun dedim vicdanen yapmak istemiyorum ama dini duygularimda koreldi galiba bu dunya lik yaşıyorum çok vicdan azabindayim nefsim önüme geçiyor ama bosluktamiyim boyle yapıyorum yardım edin bana bir akıl verin
Boşanmadan çok kez başkasıyla yattım noluyo bana?
Cevapla