Çocukken yurt dışına taşındık ailemle, hiç arkadaşım olmadı, okullarda hep sorun yaşadım, notlarım çok iyiydi ilk zamanlar, sonrasında notlarım düştü, yalnızlaştım, depresifleştim. 12 yaşlarında aşk peşine düştüm, platonik aşklarım oldu. 14 yaşında imana geldim, kapandım, namaz kıldım, Kur'an okudum, ilmimi arttırdım. 16 yaşında açıldım, hayatı sorguladım, intihar girişimim oldu, tımarhanede kaldım dört ay, daha sonrasında sevgili yaptım, ilk sevgilim oldu, uzak mesafe, kandırıldım, birçok yalan söyledi, zor şeyler yaşadım. 17 yaşında bir tane daha sevgilim oldu, ilk birlikteliğimi onunla yaşadım. Ailemle aram bozuldu, aylarda yetimhanede kaldım, onlarla konuşmadım, demediğimi bırakmadım. Sonra aldatıldığımı öğrendim. Ailemin yanına döndüm. Benim hakkımda iftiralar anlattılar. Şimdi 18 yaşındayım. Düzgün aile çocuğu Kürt bir adamla tanıştım. Hiç nasihat etmedi ama duruşu yetti. Ben kendime çeki düzen verdim. Aileye saygıyı, namusu, onuru öğrendim, ağır başlılığı öğrendim. Ama o nişandan döndü. El değmemiş kız istiyordu sanırım. Kısacası çok fazla şey yaşadım, çok hata yaptım, ailemi kötü bildim. Okulumda başarısız oldum. Melek sandıklarım şeytan çıktı. Ve ben artık pis mi oldum, benimle düzgün bir adam evlenmek istemez mi? Aslında çok iyi niyetli, merhametli, hep doğruyu arayan birisiyim. Hep sevilmek istedim, hep saftım. Ama hep hata yaptım. Çok pişmanım, niye hep hata yapıyorum ben, niye böyleyim, ben kimim.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer