Kadinlar icin escinsel olmak stratejik anlamda cok mantıklı degil mi?

escinsel degilim. hic degilim hem de. asiri guzel kadinlar olmasina ragmen kıllı erkeklerden hoslaniyorum AMA escinsel olmak cok mantikli geliyor. neden mi:

- sunu mu demek istedi, bunu mu demek istedi derdin yok, karsindaki hemcinsin. bir kadini en iyi bir kadin anlar.

- regl doneminde anlayis gosterir, zaten bir sure sonra regl bluetoothlanir ayni donemde regl olursun. karnım agriyor dediginde "o zaman agzinla yapsan" demez mesela.

- kimse yanlis anlamaz. ev arkadasi olabilirsin. birlikte tatile gidebilirsin. aile evinde dahi ayni yatakta uyuyabilirsin. kimse gıkını cikarmaz. ihtimal vermez, veren olursa siddetle reddedersin.

- kiyafetleri ortak kullanabilirsin. kiyafet olmuyorsa makyaj, o da olmazsa cilt bakim, sac urunleri falan illa biseyini kullanirsin.

- kas, bıyık, kıl gibi durumlarda anlayis gosterir. makyajsiz halinden cekinmezsin. dusta sırtını lifler.

gordugunuz gibi escinsel olmanin faydalari saymakla bitmiyor. (bitti aslinda aklima baska bisey gelmedi) kimseyi escinsellige yonlendirmeye calismiyorum. zaten ben yine de escinsel olamiyorum uf uf uf ask cok kırocasın

Güncellemeler
9 ay
cinsel yasammm @kizlarsoruyor
Kadinlar icin escinsel olmak stratejik anlamda cok mantıklı degil mi?
Cevapla