escinsel degilim. hic degilim hem de. asiri guzel kadinlar olmasina ragmen kıllı erkeklerden hoslaniyorum AMA escinsel olmak cok mantikli geliyor. neden mi:
- sunu mu demek istedi, bunu mu demek istedi derdin yok, karsindaki hemcinsin. bir kadini en iyi bir kadin anlar.
- regl doneminde anlayis gosterir, zaten bir sure sonra regl bluetoothlanir ayni donemde regl olursun. karnım agriyor dediginde "o zaman agzinla yapsan" demez mesela.
- kimse yanlis anlamaz. ev arkadasi olabilirsin. birlikte tatile gidebilirsin. aile evinde dahi ayni yatakta uyuyabilirsin. kimse gıkını cikarmaz. ihtimal vermez, veren olursa siddetle reddedersin.
- kiyafetleri ortak kullanabilirsin. kiyafet olmuyorsa makyaj, o da olmazsa cilt bakim, sac urunleri falan illa biseyini kullanirsin.
- kas, bıyık, kıl gibi durumlarda anlayis gosterir. makyajsiz halinden cekinmezsin. dusta sırtını lifler.
gordugunuz gibi escinsel olmanin faydalari saymakla bitmiyor. (bitti aslinda aklima baska bisey gelmedi) kimseyi escinsellige yonlendirmeye calismiyorum. zaten ben yine de escinsel olamiyorum uf uf uf ask cok kırocasın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer