öpüşürken bıyıkları vs rahatsız eder mi sizi?
nasıl olmasını isterdiniz
nasıl olmasını isterdiniz
Kirli sakallı erkeklerden hoşlanırım fazlasını böyle uzatanları pek sevmem vede rahatsızda olmam. Traş olan bir adam bana çocuk gibi geliyor ve hoşlanmıyorum kirli sakal olgun gösteriyo ve beni çekiyo
Öpüşurken rahatsız etmiyor mu
Hayır rahatsız olmuyorum dediğim gibi çekici kılıyor erkeği sakallar bende rahatsız olmuyorum ki batmıyoda
Ovv keşke herkes senin gibi düşünse :)
Ayrıca sevdiğin kişiyle yaşadıysan sorunda olacağını zannetmiyorum zaten herşeyinle iyi kötü kabullenmiştir seni
Aynen :)
😄 yani böyle işte
Kirli sakallı olsun. Bebek poposu öpmüyoruz sonuçta batsın nolcak ;)
Hahahaha süperdi bu :D
ben hep bıyıklı ve sakallıyım bazıları rahatsız oluyor ama sıkıntı çıkmıyordu :D
bende öyleyim de kızla buluşunca bıyıkları sıfırlıyorum :D
adamsın :D
Ben ayhan ısıktaki gibi bıyık var kim ne derse desin yinede kesmem
hahaahha :D
Cevap
3Cevap
Evet eder. Bebek suratlı erkekleri seviyorum zaten.
Niye sevilir sakal ya :)
Bence de çok iğrenç.
Garip :)
Yaaa erkek dedigin kirli sakalli, biyikli olur:)) neden rahatsiz etsin?
Aynen:-):-):-)
öpüşürken batmaz mı :)
bildiğini söyle işte :)
kızı düşündüğümüzden soruyoruz bizde :) ben kirli sakallıyım bir kere öpüşmüştüm akşam mesaj attı dudagımın üstü tahriş olmuş sürtünmeden diye :D
yok hoşuna gitmişti ama rahatsız olmasını da istemiyorum:)
Sevgilimin sakalı var bıyıkta var çok güzel çok hoş 😊
öpüşürken rahatsız etmiyor mu
Asıl sakallarını keserse öpüşmem.
Onun sakallarını bile seviyorum ben.
Off özledim sevdiceğimi be.
Senin sevdicegin var en azından :)
Var da ne oluyo uzaklarda belki de başka kızlara yar oluyo.
Sevgili miyiz değil miyiz belli değil ay sus valla çok doluyum ya.
Vay be aynı kaderi paylaşıyoruz. Aa bitirdik biz sonunda şimdi tek tabanca
Biz daha bitirmedik bitiremiyoruz izin vermiyo bitirmemize beyfendi.
İstediği zaman yazıyo istediği zaman yazmıyo bazen günler geçiyo bir tarafları kalkınca bana geliyo kimseye de gidemiyo.
Ahh akılsız kafam ahh.
Ohoo oyuncak etmissin kendini. Sevgili dediğin kadın bedeninden ruhundan anlicak. kendinden önce onu dusunecek senin gibileri cikmiyor ki karşımıza :)
Oyuncak değil ya durumlar çok farklı 2 seneden beri tanışıyoruz önceden çok güzel düzenli bir ilişkimiz varken defalarca kez ayrıldık barıştık defalarca kez gitti.
Ben de sesimi çıkarmadım her defasında köpek gibi geri döndü.
En sonunda cinselliğe bağladı.
Ben de ilk sevdiğim ilk yarim ilk elimi tutan adam diye elimde tutmaya çalışıyorum kendimce.
Az kaldı ama sınırlarımı zorluyor.
E işte insan arayınca belasını buluyor bizde belasını bulanlardanız.
Evlenicekmişiz güüya.
palavrasını sevdiğim.
Ovv inanir msin durumunuz nerdeyse aynıydi bizimle :D sanki onunla konuşuyorum ama bitti bizimki tabi
Sevince bitirmesine izin vermemesine bile, en kötü durumda bile en güzel günleri düşünüp sabredenlerdenim.
Sadakatsizlik huyum değil kör olmuşum başkalarına alamıyorum da başkasını kalbime.
Aynı kaderi paylaşmak istemezdim inan.
Bu dünyada iki kişiden biri en azından mutlu olmayı hakediyor.
Bu dünya çok acımasız.
Evet :/ senin şehir nere?
Kocaeli ama uşakta okuyorum.
Hmm allah sabır versin. Ama sakin her dedigine he deme. Biraz tavrını koy yoksa daha kötüye de gider
Güzel planlarım var her ne kadar sonunun kötüye gideceğini bilsem de dayanamıyorum artık.
Hayırlısi olsun hakkında
Amin inşAllah cümlemizin.
Bende merak ettim şimdi yorumları okumaya geldim :)
Cok uzun olmasin. kirli sakal severim. opusurkende sakallarini oksarim:))
Yok kirli sakal zaten :) ama bıyıkta hafif olduğu için rahatsız etmez mi acaba dedim :)
Yok etmez :)) beni yani
Herkes senin gibi olsa keşke :)
Sakalımı kesmem ¦¬) Beni böyle sev , seveceksen...
ole sevmeyen o raddeye getırmez zaten ılıskıyı.
rahatsız eder
neden
hahahaahahah güzel benzetme :D peki sakallı erkek sever msin :)
ama öpüşmekten rahatsız olursun hahahah işiniz zor :D
bıyık derkne kirli sakalda olan bıyıgı diyorum :D sakal yakışıyorsa mecbur o da olcak :D
yok ya kirli sakaldan bahsediyorum ben :) ordada bıyık var sonucta o da batar yani :)
farketmez
Öpüsurken batmaz mi
yok bısı olmuo :PP
Keşke herkes böyle olsa :)
eder hemde çok.
sakal sevmiyorsun gaiba
severim o başka
nasıl olcak o :) öpüşürken kessin mi benim gibi :D
aynen kessin bebek gibi öpülürsün :D
ben sakalı bırakıp sırf bıyıgı sıfırlıyordum o şekilde yakışıyor bana sorun olmuyor pek benim için :D
ya aslında öpüşürken sakalı kız ziklemez. o heyecanın tadına varır ama sakkalların sertse biraz sorun olur.
yok yumuşak hatta :D sakallarımı seviyordu da ama 3-4 saat aralıksız öpüşünce tahriş olmuş :D
öpüşmek güzeldir yaa ah ah :D
evet bunu en iyi dudak fetişisti biri anlar :) 4-5 aydır kimseyle öpüşmedim ölcem artık :) fransız öpücügünü sever msın :)
her türlü dudaklar etli küçük olcak.
keşke dudaklarımı görseydin :)
Ayy daha iyi sakallı cok seksi
beni rahatsız eder
batıyor diye mi
evet.
hem sonuçta kıl yani düşünsene
bazıları iyi diyo çözemedim bir :)
ya sakal severim bak kirli sakal iyi olur ama bıyık nedir abi ya :)
aman büyük konuşmak istemem
yok kirli sakaldaki bıyıgı diyorum ben :) öpüşürken batmıyor mu rahatsız etmiyor mu diyorum :)
bende diyorum ki bıyık olmasın rahatsız eder beni.
hem batıyor diye hemde kıl yani içimden gelmez öpmek :)
sakal olsun bıyık olmasın :) sen galiba normal sakal da sevmiyorsun :)
o yüz şekline, tipine göre değişir :)
hmm anlıyorum :) sakalları olsa öpüşmez msin peki :D
yoo aksine öperken sakallarına dokunmak çok güzel olur :)
evet bizdede öyleydi özellikle çeneyi okşardı hep 3-4 saat aralıksız öpüştügümüz için tahriş olmustu kızın üst dudagı :D
oooo abartmışsınız sanki bea :)
bikaç ay başka şehirlerdeydikte :D gerçi artık o da yok ama :)
hıımm anladım :)
hayırdır ayrıldınız mı :(
Evet
geçmiş olsun
ne diyelim kısmet
Aynen :) geçti bitti aylar oldu :) tek tabancayiz :)
o istemiş herhalde
en iyisi bu bence :)
Yoo anlaşarak ayrıldık ayrı sehirlerdeydik görüşemiyorduk ailesi de istemiyordu :) neresi iyi ya :D
öyle öyle biz böyle iyiyiz demi ;) :D
((çaktırma be :D))
Hahahahah ya ya tabi :D çok iyiyiz :D ((sie )) jsjshs
iyiyiz tabii :D
dipnot: bir kedim bile yok :P :P
Sen hangi sehirdesin :)
Gaziantep
sen:)
Ohoo ıstanbul :) seni tavlardim da uzaksin :D
hadi be
bende hemen tav olurdum zaten :P
olmaz msın :D
olmamm tabii :)
Hahahah kaşınma bence :D
püüüffff :)
kendine bu kadar güvenme bence :D
Puflama bana :D guveniyorum nolcak :D
aferin sanaaa hep böyle özgüveni yüksek tutalım :D
tamam tip yok ama iyi cocugum :D
nerden geliyor o zaman bu özgüven iyi çocuk :D :D
İlla tip mi olması lazım :D
olur mu anım aksine :D
ama hani tipi olanlar genelde kendini bulunmaz hint kumaşı zannediyorlar ya bende seni de onlardan zannettim :)
Yok ya ben bulunan kumaslardanim :D
iyi bakalım bulunur hint kumaşı seni :D :D
yaş kaç senin
21 senin? :)
19 bende memnun oldum :)
He evet memnun oldum bende :) kurtuldun ama ıstanbulda olmamakla :)
aman ne mutlu bana demi :P
yazın İstanbul'dayım inşallah :D :D
Ciddi msin :)
şimdilik öyle görünüyor :)
Ne için gelcen :)
seni görmeye :P :P
gezmek için halamın yanına:)
Hangi yakaya :)
hiç bilmiyorum en son taşınmışlardı bir yıldır haberleşmiyrum desem yalan olmaz :)
Ayıp ayıp bide utanmadan evlerine gelcek :D
ne yapayım arkadaş hala olan o arayıp sorması lazım ben öğrenci adamım :D
Bırak bu işleri :D
iyi ya tamam haklısın gelmeyeyim bence de İstanbul 'a :)
Yok yok yok :D gel alain vazgecme öyle bişey demedim ki beeen :D
aslında haklısın pek samimi olmadığım halde gelmem saçmaa :))
ama halam çağırıyor yanıma gelsene diye yalnız oralarda kadın
Git bence ya yazık kadına :)
bakalım artık kısmet :D
Gel sen gel :)
Gizliden ciksan azcik :)
burdaa mısın hala :D
Evet :D cik gizliden :D
okula gidiyorum şimdi gelince çıkarım görüşürüz :D
Tmn :)
okulu astım :D
Neden :D
ya gitmeyecektim zaten bugün canım istemiyordu :))
arkadaşlar çıkıp yemek yiyelim bişeyler yapalım dediği için gidecektim plandan vazgeçtik bende gitmedim :)
Elde var sıfır yani :D
aynen :D :D
Kız bana kaldı :D bak gözünü sevdiğim kadere :)
ahahaha :D
eminim kız sana kalsın diye böyle oldu zaten :P
Evet :D kız da hiç şikayetçi gibi görünmüyor zaten :P :D
can sıkıntısı :D :D
Ya ya :) yemiş gibi yapiim bari :D
tamam öyle yap bari :P
Ne zaman gizliden cikmayi düşünüyorsun :)
hiç düşünmüyorum aslnda :D
Amacin beni sinir etmek mi :d
tamam tamam açtım :D
Tekrar gizle :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar