AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
çivi çiviyi söker boş ver takıl
Doğrusunu yapıyorsun
Kafan dağıldı ise sorun yok
Doğru yapıyorsun gidenle ölünmüyor
Babasının gururu, devam
Senşn gibi hala babasının kızı statüsünde biri değilim. Kendi hayatım kendi kararlarım kendi bedenim. Bir birey olarak yapıyorum hataysa da
Helal olsun ne güzel demişsin.
evlensenizde aynı mantık o zaman gene birini memnun etmek için yapıcan sırf evli olduğun ve gözü başkasına kaymasın diye
Saygılı konuşmayı öğren ya da yazma.
Muhtemelen sende yukarıdaki yorumda yazdığım gibi birisin bu yüzden polemiğe girmeyeceğim.
Herkes kendine YAKIŞANI yapar.
Kimse size bağlanmayınca seks objesi olarak kullanınca karakterinizi kabul etmediğinde yalnız kaldığınızda çok düşünürsünüz.
ee erkekte di (do görevi görüyor o zaman
sizin zorunuza girmiyorsa bizim neden gitsin
herkes keyfine bakıp geçiyor
Kadınlarda şöyle bir algı var bu yüzden gerçekten ileride çok kadın üzülecek.
Kadın ve erkeğin aynı şeyleri yaptığında aynı şeyleri hissettiğini düşünüyorlar.
Aslında birçok sorun buradan çıkıyor.
sizde hep kadınlar üzülüyor sanıyorsunuz ama o iş öyle değil hepsi duygu sömürücü olanlar
kendinizi kandırmaya devam edin siz
Ben söze inanmayı çoktan bıraktım.
Senin dediklerin algımda en ufak manipülasyona neden olmuyor merak etme.
30 yaşına gelince neden hiçbir erkek beni istemiyor diye depresyona giriyorsunuz.
ahahaha bunu cansız mankene hallenenler mi diyor
erkek erkek diye yalakalık yapanları kadından saymıyorum ben
Kadın yeryüzüne mevcut bir değerle gelir onu koruması gerekir.
Erkek ise değerini sonradan inşa eder.
Kadının değeri cinselliği ve güzelliğidir.
Sonrada karakteri ve ahlakıdır.
Erkek gözünde en azından böyle
Ailende nasıl bir anne-babayla büyüdüğün hakkında bir fikrim yok ancak bu ben çok güçlüyüm en doğru benim mentalitesiyle hayatına devam edersen uzun vadede gerçekten mutsuz olursun.
Böyle birçok kadın gördüm.
işte böyle düşündüğünüz içinde sürekli aldatıyorsunuz
bak aldatma istatistiklerine kadınlar artık sizi solladı niye tercihleriniz yüzünden
Hayır sosyal medya çıktığı için kadının hipergamisi azdı.
Önceden toplum zina yapan kadını mimliyordu ve uzaklaşıyordu.
Şimdi özgürlükk diye bir şey pompalandı ve kimse kimseye karışamaz denildi.
Kadınlar maddi özgürlüğünü daha fazla kazanmaya başladı.
Ve eskiden reelde 5-10 erkekten talep görürken şimdi dünyanın her yerinde yakışıklı, kaslı ve maddi durumu iyi olan her erkek tarafından en çirkin denilebilecek kadınlar bile binlerce yüzbinlerce talep görüyor.
Böyle bir durumla karşı karşıya kalan kadınlar aralarından iradesi, ahlaki temelleri tam oturmamış olanlar bu yola giriyor.
Deli gibi birliktelik yaşıyorlar sonra cinsel değeri erkekler için azalıyor.
Sonra neden bizi hiç erkekler sevmedi diyor.
Öyle bir dünya yok sen bacaklarını erkeklere açarsan senin değerin azalır.
Bu kuralı ben koymadım doğada böyle.
eğer erkek ilgisiz olursa her kadın aldatır hatayı kendinizde arayın yani
yurt dışında değerin azalmıyor artıyor o dediğin orta doğu ülkeleri için geçerli
Erkekler bile aptallaştı.
Yatan kalkan kadınları açık saçık giyinenleri hayatlarına alıyorlar.
Toplumda sosyal medya vasıtasıyla büyük bir algı yıkama var.
Normal neye sık maruz kalırsan o olursun.
Sosyal medya bağımlısı bir topluma neyi sık gösterirsen beyninde meşrulaşma ihtimali yükselir.
Dolayısıyla bireyleri bir bir asimile edersen toplumun ahlakı çöker.
nasıl ki önüne gelenle yatan erkekler varsa artık kadınlarda öyle ona lâyıksınız çünkü
Evet bir erkeğe 10 erkekle yattım de her ülkede bak erkeğin bakışı ne olacak?
Bir erkeğe bakireyim cinsel tecrübem olmadı de onun gözünde ne konumuna geleceksin gör.(tabi dürüstsen * saymıyorum.)
Tartışmanıza dahil olmak istemiyorum özünde. Ama sen olayı çok yanlış yorumluyorsun @escanorkhun. Ben fiziksel olarak bakireyim mesela. Ve muhtemelen de bu yüzden aldatıldım. Ama gördüğün üzere senin kafandaki bakire profiline uymayan şeyler yapıyorum. Her şey kafandaki gibi siyah beyaz değil.
Estrella her erkeği de bir tutmayın.
Ben cevap sahibi kadının mentalitesi için yorum yaptım.
Nice çok iyi kadınlar ve erkeklerde var.
Yanlış olan daima insanoğlunun gözüne çarpar.
ya bi git Allah aşkına en çok aldatan ülkelere bak bakalım isteseler bile öyle birini bulamazlar hatta geleneklerinde evlenmeden önce bakirelik bozdurma olan bi sürü ülke var neyden bahsediyon sen
@soran Benim bedenim yaparım hürüm diyorsun elbette ancak sen yaşadığın olayın sende doğurduğu hissiyatı bunu yaparak iç dünyanda nötrlediğini zannediyorsun ancak realitede böyle bir şey gerçekleşmiyor.
Biraz zaman geçtiğinde ben ne yaptım diye pişmanlık duyacaksın.
Onca erkeğe vücudumu gösterdim neler yaptım diyip kendini değersiz hissedeceksin belki şu an hissetmiyorsun ama ileride hissedeceksin.
Ve umarım çıplak video ve fotoğrafların internete düşmez.
Yüzün filan görünüyorsa hayatının travması kapıda emin olabilirsin.
Kurallar dahilinde yaşamayı sığlık kuralsız hayvan gibi yaşamayı çağdaşlık olarak görüyorsunuz bu çok tehlikeli bir bakış açısı
Kurallar insanları iyi hale getirir.
Kuralsızlık kaosu doğurur.
@Escanorkhun yüzüm gözükmüyor. Dmeek istediğim şey benim ne yaşayacağım meselesi değildi. Ben de bakireyim reelde bir şey de yaşamadım. Bu beni niye ekstra değerli kılsın? Bakire olmayan birinin belki yapmayacağı türden bir şey yapıyorum şu an. Bunu demek istiyorum
Kadınlar tarafından nasıl algılanıyor bilmiyorum ancak bir erkek yatağına aldığı kadının ilki olduğunu bildiğinde kendini özel ve güzel hissediyor.
Ancak sözüm evlilik öncesi cinsel ilişkisi olmamış erkek için geçerli.
Yatan kalkan erkekler zaten kadını cinsel obje olarak görüyor.
Kısa vadede onun için bir değeri olsa da uzun vadede diğer kadınlar gibi onu da değersiz kaşar görüyor.
@Escanorkhun Demek istediğimi anlamıyorsun
İşte demek istediğin onu da yapma
Yaptıkların iç dünyandaki cevheri işliyor.
Cevherini yanlış davranışlarla beslersen iç cevherin kararır ve gözlerin nursuz bakar. Ve davranışlarında bozulmalar oluşur.
sen babanın malı olmayı pek sevdin herhalde
@Escanorkhun Ben de sana insanlara buna göre değer verme diyorum. Birinin bana bu anlamda dokunmamış olması beni daha mı ahlaklı kılıyor senşn mantığına göre?
Sen iç dünyanda çektiğin acıyı gerçekte yapmayı doğru bulmadığından sanalda insanlarla yaparak aldattığını ve intikam aldığını düşünüyorsun ama almıyorsun.
Aksine kendi kendine değersizleşiyorsun.
O alçak bir erkekti.
Sen ise iyi bir kız o seni kaybetti.
Sen onun gibi birinden kurtuldun.
Bu davranışı sürdürme ve kendine değersiz hissettirme.
Tövbe kapısı açık bence dön daha mutlu olursun.
Eğer ben bu yorumu yapıyorsam bilki Allah seni bu günahtan uzaklaştırmam için beni vesile kılıyor.
Bir kadına ne için değer vereceğim?
Kişi neyse ona göre seçim yapar.
@Escanorkhun intikamla zerre ilgisi yok. O bunu bilmiyor kaldı ki ayrıldım da zaten. Sadece kafam dağılıyor ve iyi hissediyorum. Başka hiçbir şey yapacak enerjşm yok çünkü. Sadece işe gidip gelebiliyorum aldatıldığımdan beri.
Yap belki ama düzgün kalıcı birileri olsun bari
Birkaç kişi var
Yok teşekkürler
Duygusal muhabbet için söylemiştim
Neden
Özelini kimseye gösterme evlimisin
Hayır
Bsuedanmi bulup sxtng yapiyorsun
C2
Yapma pişman oluyormusun sonra
Görüntülü nasıl oluyor ki
değerlendirilmeyi bekliyorum
ssn boyle rahatliyosun
sen gibi bilmedigim biri iyi gelebilirdi
iyi yapıyorsun kafa dağıtırsın moralin düzelir
dahada iyi olacaksın orgazm olabilirsen
Yanlış tabi. Yanlışı yanlışla kapatmışsın
bence görüntülü yapma güvenme kimseye
Neden yapmasın fake hesapla ve yüzünü göstermedikten sonra sıkıntı olmaz. Ben de yapacağım zaman öyle yapıyorum
fotoğraflarını kullanabilir başka yerlerde çok sıkıntılı iş asla güvenmem asla
Tamam da hesap fake ve yüzünü göstermeyeceksin. Böyle ne sıkıntı olsun bence yapılabilir
benim vücudum benim mahremim başka sitelerde başka ellerde görmek istemem yüzüm olmasa bile
Anladımm ben böyle bir şey yapmıyorum sadece rahatlamak derdim 😄
Aynen öyle ekran kaydı alıp sitelere falan ekleyebilirler ayrıca mahrem yerini başka birine göstermek doğru değil zinadır
hocam zina falan diceksen çok buradan
Anlamadım
maalesef kimse zinaya bakmıyor herkes tatmin derdinde
Evet öyle maalesef
yapta, gözünü karart reelde yap 🤷♂️
baslamisken parayla yap guzel oluyo
Paraya ihtiyacım yok. Ayrıca öyle kötğ hissederim
Yapmışsın geçmiş bırakıp yoluna devam etmeye calis
hoşuna gidiyorsa iyi geliyorsa devam
En dogrusu
Abla çok kapalı ya :)
Duygusal boşluk gibi
Kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle yap.
Yaş kaç
26
Sexting iyidir rahatlatir
En doğrusu
Bence et ete değmeli
Devam bunda bişey yok
Sana ne iyi geliyorsa onu yap
İğrençsin kral
Kimle yaptığına bağlı
Bizde yaparsak sorun yok çok kırıldım
Nereden yapıyorsun
Yanlış yapıyorsun
Yapmazsin
yanlış bence
Çok yanlış yapıyorsun bence
Yinede yapma derim
En iyisini yapmışsın
Yap gitsin
Intermete dusmed3
Naparsan yap.
Unutturuyorsa yap.
kafa dağıtmak için yapılır bence
Evet yanlış
Takıl kafana göre
Yiğitin malı meydanda aşkitooom hahah salla
doğru geç bakim bu tarafa
Çivi çiviyi söker boş ver devam et
Evet yanlış
İyi yapmışsın daha yapmak ister misin
Yanlış evet
Yanlış yapıyorsun
Hayir tabiki biliyorum bu durumu doğal
Yanlış
Bence olur bende aynısını yapmıştım ama reelde
Zevkine bak boş ver
Yap gitsin
Kafanı dağıtıyosa yap bişey olmaz.
Sence yanlış mı
Bilmiyorum
Bir kaç yaptın bırak artık. Beklediğin bu değil zaten. Nasıl aldatmış
Başka biriyle konuşuyormuş eş zamanlı olarak
Uzun bir ilişki miydi
1 sene
Kendine yakıltıramayacağın şeyler yapma. Sonra pişman oluyor insan.
Kimseye zararı olan bir şey değil. Yüzümü de göstermiyorum
Libido durumunu bilemem tabi ki. Zevk alıyorsan ihtiyaç duyuyorsan yaparsın kime ne. Ama mevcut durumunla alakalı yanlış bir tercih sanki
yap yaw
yaptınmı
Tabi yanlış