Boşandığım için ilişkimde cinsellik yaşamam doğru mu? Potansiyel kadın olarak mı görünürüm?

merhaba tatsız bir evlilik geçirdim az sürdü. ayrıldım ama yaşım genç 22 yaşındayım insanın doğası gereği belli ihtiyaçlarım oluyor kendi ayaklarım üzerinde durabiliyorum bir küçük kızım var ona bakıyorum bir sevgilim oldu ısrarla cinsellik istiyor kem küm ettiğim de güven sorunu varsa bu ilişki olmadı baştan zaten deyip trip atıyor yalnız kalmamaya dikkat ediyorum bende istekliyim onu da istiyorum duygularımı bastırıyorum ama sonrasında potansiyel olarak mı görür beni ya da ilişkimiz sadece cinsellik üzerinden mi yürür ona bunları dile getiriyorum şu an dünyanın en iyi ilgili adamı cinsellik için mi? o da 26 yaşında hoş yakışıklı eli ayağı düzgün ısrar ettiği için ayrılmak istiyorum çünkü benim kararıma da saygı duyması lazım ben boşandım diye herşeyi hali hazırda yaşamak zorunda değilim seversem yüzeysel yaşıyoruz bazen zor durumda kalıyorum ama çünkü etkileniyorum hemen itekliyorum ona.. ne diyorsunuz bu duruma? :(((( ben yaşamiycam galiba sürekli bunj dile getiren amacı da belli oluyor erkekler özellikle siz güzel bir yorum yapın bana kendinizi bu durumdaki bir kadına yaklaşım amacının ne olduğun u söyleyin

Güncellemeler
+1 yıl
ben çokta ileri gitmeden yüzeysel devam etmeyi planladım bekarken ki gibi bunu da ona hissettirmeden istiyorum da birliktelik yaşamak için evlilik lazımmış gibi göstericem evlejmeden istemiyorum zorlama diycem ona zorlarsa da sert teki vericem gerekirse ayrılmak istiycem o zaman niyeti ortaya çıkar
Boşandığım için ilişkimde cinsellik yaşamam doğru mu? Potansiyel kadın olarak mı görünürüm?
Cevapla