Bakire değilim galiba çokta pışmanım sevdiğim kişiye söylemeli miyim?

Ben 17yaşlarım da bir hata yaptım ve bı akrabamla benden yaşça büyük onunla utanarak söylüyorum ki yakınlaşma yaşadım yemin ederim pışmanım ve annesi beni o. pu o kız o serefsiz de vıcdan olsa o kızı almaz diyo su an beddua ediyor ama yatmadım onunla daha sonra sevgilim oldu onunla da yakınlaşma oldu sözde seviyordum evlenecektim bu çok fazla ileri gitti giriş çıkış yaşanmadı ama kanadım bi damla açık renkte kan vardı herşeye çok pısmanım uzun yıllar geçti ama kimseyle bir daha öyle olmadım fakat sanal ortamda oldum😔 herşeye çok çok pişmanım ama onu seviyorum hatta konuyu açtım sorsun sorsun istedim o akrabamın söylediklerini geçmiş geçmiştir dedi onunla yakınlaşma yaşamadım evlilik amaçlı görüştüğüm süre içersinde utanıyorum küfür hakaret aşağılama yazarsınız belki ama ben o. pu muyum gerçekten:(

Bakire değilim galiba çokta pışmanım sevdiğim kişiye söylemeli miyim?
Cevapla