Kız arkadaşım geçmişte lezbi̇yen ilişki yaşadığını söyledi̇!?

Evet arkadaşlar, maalesef böyle. Her şey çok güzel gidiyor, evlilik falan konuşuyoruz, ama kız böyle bir şeyden bahsedince ister istemez tuhaf hissettim kendimi.
Ancak sonrasında kendinden tiksindiğini ve belirli bir süre kendini dine verdiğini, şimdi ise asla böyle bir duygu içinde olmadığını, hatta hatırladıkça yine tiksindiğini söyledi. Duygusal yönden çok sıkıntılı olduğu bir dönemmiş.

Beni de çok sevdiğini yineledi. Ben de bu duruma 'geçici eşcinsellik' teşhisi koydum ve ilişkimi sürdürmeye devam ediyorum, ama onun kafası hala karışık gibi sanki... Bilemiyorum...
Kız arkadaşım geçmişte lezbi̇yen ilişki yaşadığını söyledi̇!?
Cevapla