Evet arkadaşlar, maalesef böyle. Her şey çok güzel gidiyor, evlilik falan konuşuyoruz, ama kız böyle bir şeyden bahsedince ister istemez tuhaf hissettim kendimi.
Ancak sonrasında kendinden tiksindiğini ve belirli bir süre kendini dine verdiğini, şimdi ise asla böyle bir duygu içinde olmadığını, hatta hatırladıkça yine tiksindiğini söyledi. Duygusal yönden çok sıkıntılı olduğu bir dönemmiş.
Beni de çok sevdiğini yineledi. Ben de bu duruma 'geçici eşcinsellik' teşhisi koydum ve ilişkimi sürdürmeye devam ediyorum, ama onun kafası hala karışık gibi sanki... Bilemiyorum...
Ancak sonrasında kendinden tiksindiğini ve belirli bir süre kendini dine verdiğini, şimdi ise asla böyle bir duygu içinde olmadığını, hatta hatırladıkça yine tiksindiğini söyledi. Duygusal yönden çok sıkıntılı olduğu bir dönemmiş.
Beni de çok sevdiğini yineledi. Ben de bu duruma 'geçici eşcinsellik' teşhisi koydum ve ilişkimi sürdürmeye devam ediyorum, ama onun kafası hala karışık gibi sanki... Bilemiyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar