Neden böyleler? Hem sosyal ol diyolar ama cinsellik yaşamadıktan sonra neden sosyal olayımki?

Ailem çok baskıcı, beynimde bir acı hissediyorum nefes bile alamıyorum onlar yüzünden. Bi iki kahve içip mi sosyalleşeceğim?

Neden böyleler? Hem sosyal ol diyolar ama cinsellik yaşamadıktan sonra neden sosyal olayımki?
Cevapla