Hamile kalmamak için ne yapmalıyım?

Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın evliyim. Ama henüz çocuk için erken diye düşünüyorum. İlişkiye girdiğimde ne yaparsam hamile kalmam? Ve de hangi dönemlerde kalmam? Adet sonrası, öncesi vb gibi

0|0
47

En İyi Kız Görüşü

  • Ertesi gün hapını senede iki kere kullanabilirsin. Iliskiden sonra hemen ayaga kalk adet öncesi iliskiye gir. Adetten sonra 1 hafta daha dikkat et. Dogum kontrol hapı kullan. Spiral taktır. Bağlattır.

    1|0
    0|0
    • Anladım canim cok teşekkürler

    • Iliski öncesi vajinaya atılan ilaclar var onlardan kullanabilirsin doktora ya da eczaneye sor. Kondom kullansın kocan

    • Rica ederim

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

  • AGEN adında fitil var en sağlıklı ve emniyetli olanı bu.. Hem kesin hamileliği önler hem vajinanın sağlıklı kalmasını sağlar.. Yıllarca kullandık tavsiye ederim.

    1|0
    0|0
  • regl sonrası büyük ihtimal kalınır dışarı boşalma ve kondom daha güvenli

    1|0
    0|0
  • partnerin kondom kullansın. en kesin çözüm bu.

    1|0
    1|0
  • Spiral taktir ya da ertesi gun hapi kullaan

    1|0
    0|0
    • İlişkiden önce mi yoksa sonra mı kullanmalym onu?

    • Hepsini Göster
    • Peki teşekkürler :)

    • Biliyorum @googlehaniim:)

  • anal takıl :D

    1|0
    0|0
  • spiral bakır içerdiğinden zehirleme yapıyor. sağlığa en çok zararlı yöntem. o içerdiği metaller vücuda karışıyor ve atılmıyor. ileride sağlığınız bozulur.

    1|0
    0|0
    • Tesekkürler

    • ben mümkün olduğunca burada uyarmaya çalışıyorum. zaten araştırırsanız sizde bunları görürsünüz. genelde taktıkları zaman bunlardan bahsetmiyorlar. nasıl birşey olduğunu bile çoğu kız bilmiyor.

  • doktoruna neden danılmıyorsun bunları

    1|0
    0|0
    • Danışıcam zaten

    • Hepsini Göster
    • Aynen öyle :)

    • Ben yaşamadıgım için bir fikrim yok kulaktan dolma bilgiler hep :)

Kızlar Ne Diyor 3

  • Adetten 3-4 gün öncesine kadar hamile kalmazsın.
    Adetten sonra kalabilirsin ovulasyon dönemi normal adet siklusu 28 gün olan kadınlarda 14. gündür.
    Ondan 3 gün önce ve 3 gün sonrası tehlikeli zamanlar.
    Bir aile planlaması yapmalısınız.
    Gerekli önlemleri al bence.

    1|0
    0|0
  • Ya nolur cahilseniz evlenmeyin. Sonra olan bebeğe oluyor. Bir sürü korunma yöntemi var. Jinekoloğa danış. Ayrıca reglden sonra yumurtlama günleri kadının en doğurgan dönemidir. Bu günlerde daha dikkatli ol. Regl takvimi yap.

    1|0
    0|0
    • Regl takvimim var zaten canım. sağol

  • Spiral var Ria olarakta geçiyor ama hastanede takiyorlar. Erkek konsolu var bayan kondomu var. Ertesi gün hapı var doğum kontrol hapı var. Jinekologuna takvimini götür o sana söyler ne zaman yumurtayacagini.

    1|0
    0|1
Yükleniyor...