Erken Yaşta Cinsellik Yaşamayı Modernlik Olarak Görenler Ne Yaşıyor?

Az önce bir soru sordum ki belki anlayan anlar da cidden aşırı sinirliyim şu an da neyse. 18 yaşından küçük kişilerin cinsellik yaşamasını nasıl bu kadar doğallaştırırsınız cidden anlayamıyorum. Cidden Avrupa'ya özenin evet ama modern olmak bu değil!!! Ayrıca da zaten sizin sandığınız aileler ne yaparsa yapsın zihniyetinde değiller yani o sadece sizin gördüğünüz. Neyse öyle değiller işte. Onlar çocuğunu en doğru şekilde yetiştiriyor cinsellik konusunda ve açıkça konuşabiliyorlar çocuklarıyla bu konuları ve en azından bize göre daha doğru davranıyorlar. Cidden birileri demiştiki zaten Avrupa'da cinsellik yaşı 12 falan diye ki öyle değil. 16-17 falan diye biliyorum en düşük genel itibariyle ama bizde cidden daha düşük ama saklıyorlar insanlar mecburen ki özellikle kızlar. Onları da anlıyorum gerçekten çünkü hata yapıyorlar maalesef.
Erken Yaşta Cinsellik Yaşamayı Modernlik Olarak Görenler Ne Yaşıyor?
Cevapla