Bakire değilim diye sevgilimle ilişkiye girmek zorunda mıyım?

Sevgilimle 1 sene bitti ben de ilişkimiz ciddi diye bu durumumu ona söyledim şimdi yapalım falan diyor ama ben istemiyorum yani evlenmeden önce çünkü yaşım küçüktü hata oldu 1 kere ve bu hatayi tekrarlamak istemiyorum. Ama bana üzülüyorum diyor
Ya seven insan bunu sorun eder mi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu hicbir şekilde yapmayacağımı belirtip ayrıldım sonra beni aradı ve kendini kötü hissettigini, bidaha bu yüzden hicbir şekilde üstüme gelmeyeceğini söyledi. Bu yüzden bitmesin dedi. Yani şu an 1 senelik karşılıklı emekler verdiğimiz ilişkimiz devam ediyor. Umarım her şey güzel olur. Cevap yazan herkese çok teşekkür ederim. 🤍🌸
Bakire değilim diye sevgilimle ilişkiye girmek zorunda mıyım?
Cevapla