Kadınlar cinselik yaşamayın 20 yaşında evlenin diyen erkek nedir?

Kadınlar Özgür oldu kudurdular evlilik uzun sürmüyor onlar yüzünden eskiden ne güzeldi. Kadın dediğin bakire olacak 18 20 evlenecek yoksa kim alır o kadını kimse istemez o kadını o kadın pişmanım diyip ağlar evli çoçuklu kadınları kıskanır dedi.
Kadın cinselik yaşayınca pişman olur ağlar ne ya
Niye pişman olsun? O erkekle olduğu için evet olur ama zarı yok diye değil.
Zarım yok diye pişman olan kadın psikolojik baskıya uğramıştır
Kadınlar cinselik yaşamayın 20 yaşında evlenin diyen erkek nedir?
Cevapla