Bu konuda şunu belirtmek gerek sanıyorum: Yokluk mertliği bozar ata sözü boşa söylenmemiştir ve Allah kimseyi çocuklarının geçimi için, ekmek parası için etini satmak zorunda bırakmasın diyorum. Bana göre para karşılığı yapılan seks duygusuz, tatsız tuzsuz ve hatta zevksiz birşeydir ve para verenin de alanın da kendine saygısını kaybettiği bir durumdur. Para veya manfaat karşılığı seks yapma olayına sizin bakış açınız nedir?
Para veya menfaat karşılığı seks yapma olayına bakış açınız nedir?
Çok kötü bulduğum bir olay. Bir insanın kendini pazarlaması veya pazarlanması. Sadece duygu ile aitlik ile olabilecek bir şeyi bu kadar basite indirgemek. Bir kadın nasıl bedenini para alma karşılığında kullandırabilir, nasıl içine siner, nasıl o parayı rahat rahat harcar anlayamıyorum. Aynı şekilde bir erkek nasıl kendisine hiç saygı duymayıp sırf iki dakikalık zevki için bir kadın bedenine para öder...
Bunu yapan insanlara bir şey demiyorum, kimseyi aşağılamak haddime değildir. İnsanlar ne yaşayıp o duruma geldi bilinmez. Ama bunu özel sadece zevk ve para için yapan insanların toplumda yeri çok ve bu benim için acınası bir durum. Allah herkesi ıslah etsin.
Eskiden gayet olumlu bakardım cahil olduğum zamanlar ancak bilgim qrttigi için çok kötü bakıyorum dinimize göre de gayet kötü bir durum biriyle evlen helalinle yap