Friends with benefits ilişki yaşadınız mı hiç? bu tarz ilişki hakkında düşünceniz nedir?

Friends with benefits tarzı ilişki yaşadınız mı? bu tarz ilişki hakkında düşünceniz nedir? 6 yıllık arkadaşlığımız var kızla ama yeni yeni yakınlaşmaya başladık arkadaşlık biterse üzülürüm.
Friends with benefits ilişki yaşadınız mı hiç? bu tarz ilişki hakkında düşünceniz nedir?
Cevapla