AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
dalga geçenler senle yatmak isteyip bi engel olarak gördüğü için olabilir mi
Hayır küçümsüyorlar
bence hiç küçümsenecek dalga geçilecek bişi değil sen öyle kal ortalık malı olmaktan çok çok harikasın
Dalga geçse senin kız arkadaşların dalga geçer. Bir erkek seninle bunun için dalga geçmez bence. Gayet normal bir durum herseyin zamanı var.
Hayır tabi ki, ben de 20'lerimdeyim ve hala bakireyim, ve böyle de öleceğim herhalde
Bozulmasını mı istiyorsun
Bence çok güzel bir şey evleneceğin kişiye sakla kendini derim ben öyle yapıyorum seninle aynı durumdayım ama evlenene kadar baklicez
Üzücü bi erkeğin ilki olamayacaksın ve o erkek kaç kızla olmuş olacak gençliğine yazık etmiş derim
Şimdi buna doğru diyen erkek olacak ama kendileri bu doğru dediği şeyi yapmaz. Doğru diyerek kadınların bakşre olmasını istiyorlar. Şimdi evlenme teklifi de eden olur seninle sırf zarın için evlenmek isteyen çok olacak uzak dır o erkeklerden
Yorumları okuyunca erkeklerden soğudum kadını zardan ibaret zarı olmayınca bi hiç değeri bilinmez görüyorlar biz sefamızı sürelim 30 kadar sonra el değmemiş 20 lik kız alalım yok ya. Zarın var diye değer bilecekse hiç bilmesin daha iyi bu kadar buna önem verip bakşr olmamak ayrı komik. Erkeğe gelince erkek adamsın tecrübeli ol çıtır kızla gez kadına gelince kocana sakla değerin bilir kendine saygısı olan bi kadın bi erkek için kendini kısıtlamaz
Aynen maalesef böyle bir durum var ben de çok sinir oluyorum. Ben kendimi kısıtlamadım maalesef sevgilim olmadı… ama kimseyi de olduğu durum için yermem veya eleştirmem. Herkesin kendi hayatı ve kendi tercihidir.
Öyle biriyle de evlenmek istemem. O yüzden de takıyorum maalesef.
Bi çok erkek bana eşime bakirim yalanını dedim demişti. Bakirim diyene de inanma birde şu var 18-25 arası kız istiyorlar sen 30 olunca kocana o yaştaki kız yüz verse aldatır bence bir erkeğe sadık olmam bu yüzden bak parası olan erkekler yaşıtı kadınların yüzüne bakmıyorlar genç koz istiyorlar
Ben git sevgili birden fazla flört yap evlenilecek erkek nadir var genliğini yaşa yoksa pişman olursun
Kalitesiz biriyle zaten birlikte olmam. Aldatacak kişi de kendi bilir. Ben kaybetmem kendi kaybeder. Hayatta her zaman caydırıcılar olacak eğer ki o yolu seçmek isterse gidebilir. Ama her insan aynı değil. Sadık olmayacağım bir insana sadık olacağıma dair bir söz vermem. Söz verdiysem tutarım bu da benim karakterimi belirler. Karşımdaki erkekte olsa kadın da olsa çocukta olsa bu değişmez. Hayatımı kendim için yaşarım diğer herkes değişebilir.
Peki sence dünya da hiç mi bakir erkek yok? Tamam, yaşayıp da yalanlayan erkekler var ama yaşayıp da yalanlayan ya da zarını diktiren kadınlar da var. 2 cinsiyette de bakir ve bakire var diye düşünüyorum.
@sudesiyahseven vardır elbette canım. Erkeklerin için cinsellik elde etmek kadınlardan kat ve kat daha zor. Paralı olarakta midesi kaldırmıyorsa elbette vardır bakir. Ama işte denk gelmesi mesele. Bir de yaş aralığın önemli biraz küçük bir yaşta olsan denk gelir ama 25+ olunca ihtimal gittikçe azalıyor. Ha başka ülkede olsak eminim kadin da aynı oranda azalırdı.
Sevgili ve flört konusuna katılıyorum ama evet içimde kalan şeyler var: yaşıtlarım o dönemi geçip evlenme durumuna geldiler ama ben hiç ne lisede sevgilim oldu ne üniversitede. Ondan içimde kalanlar var tabiki. Gidip sabah akşam partiliyim demiyorum tabiki ama isterdim ben de olsun… evet içimde kalanlar var.
Hakkımız da hayırlısı olsun prensesler 💖
Bakir erkek nadir vardır ama her bakşr erkekte iyi değil imkanı yok kızlar yüz vermiyor diye bakır kalan çok gördüm öyle biriyle de işim olmaz. Genç yaşta evlenen kızları görünce üzülme onların evliliği uzun sürmez. Yaşıtın erkekler 18-23 arası kız istiyor hep kendilerinden yaşça küçük kız istiyorlar bu yüzden erkeklerden soğudum
değil haytım baka bana 34 yasında acılmamış goncayım
Yok değil nasıl bir hayat istediğine bağlı, yaşamak isteyip yaşamadıysan sen kendine öyle bakıyosundur zaten ama istemediysen de gayet normal yani, napıyosun çalışıyo musun, ya da erkek arkadaşın oldu mu
Bence değil. Daha saygı duyulması gereken bir durum
Ben 26 yaşında bir bakirim dalga mı geciliyorum hayır bu senin iradene bağlı birsey
Yoo neden olsun? Bu kişiye özel duygudur. Sana kalmış.
Bende 26 yaşında bir bakireyim. Burada seks alimi gibi görünenler çok azınlık bir grup bir çoğuda yaşamadan paylaşıyor. Ortada dalga geçilecek ya da utanılacak bir şey yok aksine ben takdir ederim.
Hayır tabikideee niye dalga gecikcek bi durum olsun herkesin kendi tercihi bakire olmayanlars nasil madalya takmıyoruz. bakire olanlarla da dalga gecilmemeli diye düşünüyorum
Ne güzel la, evlenme niyetinde olsam direkt tanışmak isterdim.
dalga böyle bir durumda söz konusu bile olamaz
bu kişinin kararıdır ve o kişi doğru yoldadır
Yoo aksine güzel bir şey namusuna sahip cikman ama evlen derim
Sen çöplüğün içinde pırlanta gibisin bana göre benimde hiç cinsel birlikteliğim olmadı bence evlendiğin kişi bakireliğini bozmalı sen çok temiz bir insansın
Kesinlikle hayir. Benim nisanlimla uzun suredir beraberiz oral ve anal yaptik sadece ve halen bakire
Artık bakirelik yaşı öyle düştü ki azcık biraz 20li yaşların ortası ve sonu bakire duyunca insanların garibine gidiyo... Asıl garipsencek küçük yaşta bakire olmayanlar olması gerekirken
Ben 29 yaşında bakirim kimse bugüne kadar dalga geçmedi.
ama allah icin dogru konus hicmi bir erkege karsi istegin olmuyormu olmadimi
Oluyor oldu
eeeee yapmadin mi neden bakiresin hala
uyudun mu
burdamisin
yok degıl bakıre olmak bırsey bılmemek ya da sevısmemıs demek deılkı
Bu dediğim hepsini kapsıyor
yınede dalgalık bır durum degıl ama ırseyde bılmedıgıne kımse ınanmaz ınternet kullanıyosun sonucda ve kacıncı yuzyıldayız ılk okuldakıler bıle bılıyo artık herseyı ınternet saolsun
Neden olsun ki..
Böyle devam et.
Bence çok iyi bende senin gibiyim aynı yaş be yaşamadım
İlkler önemlidir
Hayır dalga geçilmek yerine gurur duyulacak bir durum
Herkesin kendi hayatı, kendi tercihi
Ben 28 yaşındayım ölüyim o zaman
Nasıl huzur buluyorsan öyle davran. Beden senin bedenin kimse karışamaz
sorun yok onlar kendi kaşarlıklarını unutmak için seninle dalga geçiyorlar
Normal bir durum bu, dalga geçen kendi zekasını kontrol etsin
Ne saçma düşünceler bunlar ya kimseyle sevismedin diye kim dalga geçiyor Allah için
Dalga geçilecek bir durumdan ziyade “üzülecek bir durum”.
HAYIR lannn manyakmisjn alakası bile yok Hatta çok iyi bir durum bu.
Hayir aksine cok guzel bir seyy
Ne alaka onun bunun altına yatmak ayıp mı oldu
Yatmamak pardon
Dalga edilcek bir konu değil. Herkesin kendi tercihi ve hayatı. Bunu dalga olarak görenlerde büyük bir sorun vardır.
bilmem o yarış görmediği icin bende bakirelik
Gayet açıklayıcı olmuş 😃
Dalgalık hale getirenler utanılacak durumdalar
Allahım ne günlere kaldık
Namussuz insanlar için öyle olabilir anca.
35inde 40ında bakireler gördüm
Gerçek bakire mi yoksa başka Türlü olmuş olabilir
bildiğin gerçek bakire. el değmemiş.
Aseksüeller mi istekliler mi acaba? İstekliysen kalmak zor oluyor.
aslında istekli ama korkak diyebilirim. genelide çekingen
İşte ondan oluyordur bir de toplum baskısı bir yandan erkek olsan gene birisi sana önayak olur ama kadın olunca istemesi söylemesi bile zor… o yüzden öyle kalıyor.
öyle kalmasının bence bir zararı yok. ama herkes o kadını baştan çıkarmaya cesaret edemez
Edemez tabi ki. Ama dediğim gibi kişilerin eğer kendi tercihi neticesinde değil sadece çekingen diye olmuyorsa elbette içinde kaldığı için zararı olur. Yoksa kendi tercihiyse elbette olmaz.
bir keresinde çekingen birinin cesaretini kırmıştım. meğer içinde canavar varmış :)))
Ne alakası var kendi iraden ve seçeneğin sonuçta
dalga gecenin haysiyeti yoktur
Niye olsun ki değil tabi
Neden olsun ya ille patlakmımolmak gerekiyor
Dalga geçilecek bir şey yok
Degil, normal bir durum
Asla takma kafana böyle şeyleri
Değil hatta iyi bir şey
Takdir edilecek bi durum, insanlar konuşur
Ne münasebet? Gayet doğru.
kimseyi ilgilendirmez
Yok değil öyle şey mi olur
Alakası yok. Olması gereken bu..
Saygı duyarım böyle insanlara 🙏
Tam tersi bu seni çok iyi birisi yapar
Hayır yapmaz o sensen tebrik ederim
Değil böylesi daha iyidir
Dalga degil güzel bir durum
bu bir eksiklik değil.
Hayır bende 33 yaşındayım bakirim normal bence
Sen gerçek misin
Evet neden öyle dedin ki şimdi anlamadım
Çok denk geldim de senin sorularına falan adına da açılmış bir sürü soru var ondan merak ettim troll mü gerçek misin diye
33 yaşındayım işsizim bekarım asosyalim eve kapalı yaşıyorum hiç evden dışarı çıkmıyorum çekingen içime kapanık utangaçım hiç sevgilim olmadı diye insanlar dalga geçiyor aşağılıyor dışlıyor hem gerçek hayatta bende sanalda aynı durumun içindeyim yani insanlar beni önemsemiyor maalesef hepsi gerçek Allah biliyor görüyor herşeyi zaten ben alıştım insanların benim hakkımda önyargılı olmasına
burada çoğu insan böyle tek değilsin ama düzelebilir bir durum bu. Konfor alanından çıkarak halledeceksin inşallah
Benim pek umudum beklentim kalmadı iyice azaldı çocukluğumdan belli bu durumun içindeyim hiçbir şeyin düzeldiği değiştiği falan yok konfor alanımdan hiç mi çıkmadım sanki çıktım okula askere gittim sınavlara girdim işkurdan yararlandım ama hiçbir şey olmadı hep aynı kaldım hiç açılamadım kendimi aşamadım hep kapanık kaldım benim kişilik yapım böyle çekingen utangaç içe dönük sessiz pasif biriyim bu da hayatımı olumsuz etkiledi hep eve kapalı asosyal yalnız mutsuz yaşadım böylece yaşlanıyorum gençliğimi de hiç yaşayamadım bakir olmak falan da umrumda değil ben sadece sevmek sevilmek aşkı tatmak o duyguyu yaşamak isterdim ama olmadı artık anladım ki olmayacak evlenemeyeceğimi de anladım toplumda da yerim olmadı olmayacak insanlar da beni hiçbir zaman anlamayacak önemsemeyecek hep dalga geçilen alay edilen dışlanan aşağılanan biri olucam bu da benim gerçeğim maalesef
İşte bunu değiştirmek senin elinde ve ben değiştirip burada konu açıp insanlara yol göstereceğin günü görebiliyorum
Benim elimde olsa bile güçsüzüm zayıfım yetersizim 30 yaşından sonra daha da zorlaştı her şey yaşım ilerledikçe daha da içime kapamıyorum ben gittikçe dibe batıyorum her şey daha da kötüye gidiyor çocukluk ve ergenlik dönemlerimde yeterince açılamadım kendimi aşamadım özgüvenim gelişmedi sosyalleşemedim hep kapanık kaldım temelim bu benim hayata karşı yetersiz zayıf güçsüz kaldım bunun farkındayım senelerdir evden dışarı çıkmıyorum ben gençliğim hep eve kapalı geçti hâlâ aynıyım her şey düzelecek diye beklerken daha kötüye gidiyor en kötüsü de ne biliyor musun sen dedinya bana trollsün diye insanların beni troll olarak görmesi beni anlamaması dışlaması bu gerçekten insanı mahvediyor toplum dışına itilmek
Trollsün demedim troll müsün dedim. Asıl şimdi tam değiştirmeye uygun yaşların. Şema terapi al. Araştır öğren. Hayata katıl buraya da yaz nasıl düzeldiğini herkese yardımcı ol.
Ben kendimi hayata çok geç kalmış hissediyorum hayatı kaçırdım gençliğimi hiç yaşayamadım çocukluğum ergenliğim gençliğim hep böyle geçti insanlar ergenliğinde açılır kendi aşar ben açılamadım aşamadım daha da kapandım yaşım ilerledikçe daha çok içime kapandım utangaçlığım çekingenliğim daha da arttı benim durumum sana ve herkese basit saçma anlamsız gelebilir herkes kendi penceresinden bakıp yorumluyor hayatı ama öyle değil insanların ne yaşadığını kimse bilemez anlayamaz sana göre ben düzelirim değişirim hayata katılırım ama benim için bu kadar basit kolay değil imkansız geliyor artık yaşamayı unuttum kendimi hayata uyumsuz hissediyorum çok güçsüz zayıf kaldığımın farkındayım yaşıtlarım nerde ben nerdeyim ölüden farkım yok yaşamayı beceremedim maalesef düzelsem bile her şey değişmez zaten ben utangaç çekingen içime kapanık kalmaya devam ederim sosyal hayatım da olmaz sevgilim bile olmaz
Niye anlamsız gelsin aksine çok anlamlı geliyor ve ben sana inanıyorum çözeceğine kimse ergenliğinde her şeyi aşamıyor aksine daha da güçleniyor sıkıntılarımız ve artıyor ondan sonra daha güçsüz hissediyoruz ama yetişkinlikte daha kolay anlamak ve düzeltmek bazı şeyleri yeter ki yardım al ve de üstüne git ben sana inanıyorum
Tamam teşekkür ederim olumlu düşünüyorsun inanıyorsun düzeleceğime bende çok inandım olumlu düşündüm 30 yaşından önce umudum çoktu beklentim çoktu inancım çoktu ama hiçbir şey düzelmesi değişmedi hayatı hep izledim her şey içimde kaldı ergenlik ve ilk gençlik yılları öyle boşverilecek bir şey değil gerçekten çok önemli insanın psikososyal gelişimdeki en önemli evreler ama ben o evreleri sağlıklı tamamlayamadım bunun telafisi yok bu bir eksiklik benim için o yaşlarda başarmam kazanmam yaşamam gereken şeyleri yaşayamadım hem de her şey içimde kaldı bunların hepsi beni olumsuz etkiledi sürekli çöküş içinde yaşadım kendimi toparlayamadım bana hiçbir şey basit gelmiyor kusura bakma gerçekten bu durumda olmayan biri beni anlayamaz zaten istek heves beklenti umut hayal hepsi azaldı azalmaya devam ediyor hayatım mahvolmuş gibi hissediyorum senelerdir her gün aynı yaşam döngüsünün içindeyim içimdeki hisleri kimse anlayamaz benim ne kadar üzüldüğümü kimse bilemez bu kadar kolay olmamalı insanları yargılamak ve benim içinde bulunduğum durumla troll olmanın ne alakası var anlamıyorum o adıma soru açanlar da neden açmış bilmiyorum kimseye zararım yok kendi halimde biriyim benle neden uğraşıyorlar bilmiyorum
O dönemler geçti ama önünde daha uzun bir sürü dönemler var. O yüzden düzelemem algından kurtulmak için yardım almaktan çekinme. Emin ol çok daha iyi olacaksın. Diyeceksin ki iyi ki adım atmışım.
Sağ ol iyide ben neden yardım alacam ki çekingen utangaç içe dönük sessiz bir kişilik yapım var bu değişmez ki değişeceğini sanmıyorum çocukluğumdan belli değişmedi değişmiyor da zaten bu yüzden kapattım kendimi sosyalleşemedim hep eve kapalı asosyal yaşadım sana çok basit geliyor benim için öyle değil kimse anlamıyor bunu yaşayan bilir sadece madem o kadar kolaydı bu durumdan kurtulmak o zaman ben neden en güzel yaşlarımı hiç yaşayamadım gençliğimin en güzel yıllarını neden eve kapalı asosyal yalnız mutsuz geçirdim ki bunu bilerek isteyerek yapmadım senelerdir evde sıkılarak bunalarak yaşıyorum insanlara gençlere imreniyorum herşeyden mahrum kaldım bu artık hayatımın sonuna kadar devam edecek bir durum şanssızlık mı bilmiyorum yoksa bazı insanların kaderi mi böyle bilmiyorum ama çocuklukta ve ergenlikte zaten belliydi benim halimden böyle olacağım diğerleri gibi değildim çünkü hep yalnız sessiz içe dönük çekingen utangaç kaldım bu da yetişkinliğimi tamamen olumsuz etkiledi