Sizce hiperseksüel, nemfomani veya satiriasis falan olmak mı daha iyi yoksa aseksüel olmak mı?

hiperseksüel: cinselliği takıntı haline getirecek kadar çok istemek
nemfomani: cinsel doyumsuzluk (kadın icin)
satiriasis: cinsel doyumsuzluk (erkek icin)
aseksüel: kimseyle cinsellik yaşamak istememe, cinsellikten zevk almama
Sizce hiperseksüel, nemfomani veya satiriasis falan olmak mı daha iyi yoksa aseksüel olmak mı?
Cevapla