Gizli Üye(30-35)+1 yılAçıkçası pek farketmez benim için. Birisi böyle bir şey söylese yani ilişki istese kibarca reddederim. Buradaki bazı arkadaşlar gibi ne küfür ederim ne hakaret. Ama şüphelenirim kendimden, neden kızlardan değil de bir erkekten geldi bu teklif diye. Biraz gururum incinir orası ayrı.
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSürekli kızlardan bu yönde teklif almayan birisi, çevrede kızlar tarafından pek ilgilenilmeyen birisi, bir erkek tarafından bu teklifi aldığını düşün. Yani ben de acaba gay/biseksüel gibi mi görünüyorum diye düşünür. Ama sürekli kızlarla ilişkisi olan birisi bunu fazla takmaz bile.
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim yüreklendirmen için :) Ayrıca burada küfür eden arkadaşları fazla takma.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılDeğişiklik olur ve heyecan verici bir birliktelik yaşanabilir buda bir fantazi olabilir diye düşünüyorum
24 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTabi kendim icin demedim öyle bir ilgim yok. d sadece bayana ilgim var
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim eic için
+1 yılHetero ne diyecektim. ki guncellemeden anladim
Asla katiyen dusuncesi bile sacmalik
burada bir lezbiyen tanismak istemisti aklima geldi :(17 Yorumla- +1 yıl
Boyle bir tercih yapmak sacmalik
Guzelim. diye ayni cinsim. lemi birliktelik yasamam. lazim - +1 yıl
Saygi duyari benlik degil sadece
Bemim. cinsim bana seni begemiuorum falaj dese naparim acaba korkarim ben :) - +1 yıl
@Soran
Kimse hetero olmayı tercih etmez şekerim herkes dünyaya hetero olarak gelir sonradan sapıtarak (hormonal olanlar hariç ) yaratılışını beğenmez zıttını yapar önce onu bir düzeltelim
Bir diğer konuda
Ne yaşadığınız ne hisettiğiniz falan asla umurumda olmaz sonuçta hayat sizlerin ama yeterki bana uzak durun...
isteyenin (aktif-pasif) hangisi olduğu da mühim tabi
26 Yorumla- +1 yıl
Erkeğin aktifini ablarım da kadının aktifi pasifi nasıl oluyo ya :))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu tür şeyleri çok yaşadım, yaşıyorumda, daha bir kaç gün önce liseden arkadaşım ilişkiye girmek istediğini söyledi, teşekkür ederim ama almayim , ben bayanlardan hoşlanıyorum dedim. böyle kibarca reddedince daha fazla üstüne düşüyorlar nedense.. hergün mesaj atıyor, istemiyorum diyorum anlamıyor.. kırmakta istemiyor insan. İlla küfür edip kafa atmak gerekiyo herhalde uzak tutmak için. en son o olacak.
01 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 343 cevap paylaştı.
+1 yılvay be ne kadar çekiciymişim derdim kızlar yetmiyo gibi hemcinslerimde derdimde :) yok öyle bir çekicilik no problem :)
113 Yorumla- +1 yıl
yoo karamsar değilim, homofobik değilim. Diğer insanların aksine onlara lanetli gözüyle değilde bir sınavda gözüyle bakıyorum. Bu nedenle gizli yazmadım.
- +1 yıl
yooo aslında escinsel olsun olmasın hergün giyimimiz ya da saç şeklimiz gibi bir çok nedenden dolayı hemcins/karşı cins tarafından dikkat çekiyoruz. Bu bizi mutlu da ediyor. Altında birazcık hemcinsimizin bizden hoşlanması da olsa sorun olmaz. Nasıl olsa düşünce yapımız aynı değil.
- +1 yıl
Gay arkadaşım var bir kaç tane sorun yok ya anlaşıyoruz. Ara sıra asılmaları dışında iyi insanlar :)
- +1 yıl
söylenmez ayıp :D
- +1 yıl
olabilir sende arkadaş olicen sanırım :D bu arada tam senlik bir soru sorulmuş denk geldi www.kizlarsoruyor.com/.../q1536387-escinselim-cok-utandigim-bir-gun-oldu-nasil-atlatabilirim-lutfen
- +1 yıl
tipim derken? saçımın azcık uzunluğundan başka bir şey yoktu oda şimdi kısa :D neyse ben sabah işe gidiyore sana iyi geceler...
+1 yılünverstede bizim sınıfta vardı birtane ole. igrençlik. bölüme bir daha gelmemisti bana ole açıldıktan sonra
17 Yorumla- +1 yıl
kafa attım. arkasına bakmadan kaçtı
- +1 yıl
açık fikirli degilim okadar. yaşam tarzıma ters
- +1 yıl
Askere bile alınmıolar niye dam degiller. kuranda ne der ömür boyu cehennem. çıksınlar karsıma alım anında canalrını insan degiller kendi cinsinden hoslancak mahlukatlar
bir kaç kez başıma geldi karmışık bir his çünki ilgi odağında kızlar varken bir erkeğin gelip sana açılması sinirlenmedim açıkçası heterosexüel olduğumu söyleyip red ettim o kişileri
02 Yorumla
+1 yılEyer Bana Heteroyu Açıklarsan Sana Cevap Veririm :)
Hetero Ne?13 Yorumla- +1 yıl
Çok Anladım :d
Gay lere nefet ediyorum ön yargi felan degil, düz yargi!!!
11 Yorumlaterslemek istemem ama terslemek zorundasın bizim ülkemizde
15 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhetero erkeklerin etrafında aslında tahminlerinden fazla biseksüel ve gay var belkine kendilerinden hoşlanıyorlar ama farkında değiller
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılevet biliyorum biraz bu konuyu bir şey sorabilir miyim hatta bir kaç soru istersen cevap vermeye bilirsin sadece meraktan ve öğrenmek için soracağım.
Cevap sahibi+1 yıltamam mesaj attım
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir kere de. bnelikten başka bir şey sor şu sitede.
12 Yorumla- +1 yıl
Yoruma sesli güldüm :D
Saygı duyarım. Sohbet ederim dostça ama işi farklı bir yere çekerse. Ne yapacağım açıktır.
12 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılArkadasimdan biliyoruum cok sinirlendi gidip agzini burnunu dagitacam dedi
113 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılhomofobik degil kendine deger veriyor aynaya bakarken saygi duymak istiyor
Cevap sahibi+1 yılnası yani
- +1 yıl
Kesin bir durum değil tabiki ama onunda içinde bastırdığı bir takım duygular olabilir... Bu durumun anlaşılmaması içinde böyle tepkiler verebilir... Mesela ben en çok öyle olanlara kızıyorum... Hem kendisi hemcinslerine ilgi duyar ama bir ortamda kendine toz kondurmamak için kendi gibi olanlara laf söyleyip, aşağılayabilir... Bir nevi ikiyüzlülük yapıyorlar... O geldi işte aklıma...
Cevap sahibi+1 yılböyle düşünmek kendini kandırmak olur buda insanın kendisine fazlalık çünkü hemcinsine ilgi duymak çok zor bir ihtimal
Cevap sahibi+1 yılgayet zor hatta kafa karışıklığı deneyip sonra vazgeçen birçok insan tanıyorm
Cevap sahibi+1 yılama gördüm değişiyo :D
Cevap sahibi+1 yılkaç seksüel bilmiyorum ama böle bir durum ayrıca aralarındaki fark ne her ikisiylede olanı mı kastediyosun ondan değil
Gizli Üye(36-45)+1 yılDaha önce başıma geldi.
Çok umursadığım bir şey de değil gerçi ama ısrarcı ve yılışık bir tipse çok sinir bozucu.06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYok saydım veya ortamlardan kaçtım.
Cevap sahibi+1 yılGerek de yok, sana da önermem.
Cevap sahibi+1 yılAynen.
- Cinsel Yaşam konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yıldemek ki bende de var bir i. nelik derim
36 Yorumla- +1 yıl
gay dediğinde söyleyişi zarif olsa da işlevi değişmiyor hacı :) bu arada sakın yanlış anlama senden daha adam ya da erkek olduğumu iddia etmiyorum
- +1 yıl
peki. haklısın
- +1 yıl
:))
Midem bulanır, kendimden iğrenirim
13 Yorumla
+1 yılnormaldir yani bence normal olmayan bir şey yok
21 Yorumla
+1 yılAlakamı keserim. Rahatsız edici.
13 Yorumla- +1 yıl
Öyle bir durum olamaz zaten :) Beklenti içine de girebilir tavrımı göstermezsem :/ Ben küçümsemek gibi bir tavırdan bahsetmedim, uzaklaşırım o insandan o kadar. Bu benim için bir sapkınlık ve bunu normal karşılamak zorunda değilim. Saygı duyarım fazlası için zorunluluğum yok. :)
Güzel, farklı. Farklı şeyleri severim :)
219 Yorumla
+1 yılGurur kırıcı bişey olsa gerek diye düşünüyorum.
28 Yorumla- +1 yıl
Hoş bişe değil.
- +1 yıl
Aynen. Kendimden soğurum. Erkekler bakmıyo da neden kızlar bakıyo falan derim.
- +1 yıl
Beşiktaşınfeneri değil. O kim bilmiyorum
Sadece erkekler hoşlansın benden istiyorum.
- Cinsel Yaşam konusunda 417 cevap paylaştı.
+1 yılhoşuma gitmez, rahatsız olurum.
13 Yorumla- +1 yıl
kızlar tasdikliyo zaten.
Okyanusta deniz salganyozu olurum dagha iyi :((
03 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhiçbir hemcinsimi istemem
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılkonuşmam artık onunla
Gizli Üye(36-45)+1 yılRahatsız olurum. Onu görünce uzaklaşmak isterim
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBana karşı bişey hissetmediğini kötü gözle bakmadığını nerden bilcem?
Cevap sahibi+1 yılBen olumlu yanıt vermedikçe rahatsız etmesi başka bir sorunun konusu olur zaten. Arzu edilmeyi sormuşsun onu söylüyorum. Bir eşim dışında birinin bana şehvetle bakmasını istemem. Bir de erkekse midem bulanır iyice
Güzelce reddederim
16 Yorumla- +1 yıl
www.kizlarsoruyor.com/.../q1538379-biri-size-kurabiye-dese-akliniza-ilk-ne-gelir
Aklima soktun sordum :)
+1 yıll*n yürü.
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUzaklaşırım o kişiden
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİçinde cinsel duygular barınmıyacak bir şeklide gider hoşuma
Gizli Üye(30-35)+1 yılagzını burnunu dagıtırım şerefsizin
01 Yorumla
+1 yıltövbe est.
16 Yorumla- +1 yıl
. SDSDFS ben erkek olsam bana öyle deseler takmam küfür edecek hakaret edecek değilim heralde sonuçta karşıdakinin hasta olması olası..
- +1 yıl
biseksüellere metrolara ya da geylere hasta deniliyor artıkkk
- +1 yıl
off bye
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar