Yetişkin bir erkeğin kız kardeşi ile uyuyabilmesi ve regl olduğunda söylemesi olağan mıdır?

20li yaşlarda bir erkeğin geceleri kendisinden 4 yaş küçük kız kardeşiyle aynı yatakta uyuması normal midir sizce? Ve kız kardeşi regl olduğunda bundan haberdar olması da kızın abi regl oldum uğraşma benle demesi normal midir? Kardeşler arası sınırları bilmiyorum kardeşim yok o yüzden soruyorum. Sizlerin kızkardeşlerinizle iletişiminiz ne düzeyde?
Gece beraber uyuması ve regl olduğunu söylemesi normal.
Gece beraber uyuması normal regl olduğunu söylemesi anormal
Gece beraber uyuması anormal regl olduğunu söylemesi normal
Gece beraber uyuması da regl olduğunu söylemesi de anormal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yetişkin bir erkeğin kız kardeşi ile uyuyabilmesi ve regl olduğunda söylemesi olağan mıdır?
Cevapla