Rıza olunca herşey mübah mıdır bunun mu. Karısamazmıyız? bir kızla tanıştım 23 yasında babasıyla uyuyormuş korkunca bunda bir masumluk var mı ya bir daha yatmam sen istemezsen dedi
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılSaçmalıyorsunuz. Ergenliği geçmiş kuzen deseniz eyvallah da bunun ne dini ne de başka bir yönden yanlış olduğunu sanmıyorum. Babaya nikah düşmüyor sonuçta. Ayrıca duygusal olarak düşünecek olursak bile eğer bir babanın kızına karşı art niyeti olursa -ki bunu düşünse dahi- kızı hisseder. Öyle bir şey olsa uyumazdı heralde. Ya her şey bir yana kalkın gidin babanıza sarılın boş boş tartışma konusu açıyorsunuz.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİlla sapıkça zihinde olmaya gerek yok. Ama uygun da değil bence. Zaten babanın yanında bacak bacak üstüne dahi atılmaz yatmayı bırak. Yani saygı da sanırım biraz.
134 Yorumla- +1 yıl
Uygun değil bence. Hem saygı olmalı. Yani baba babadır. Anne anne. İşte ben babamla arkadaş gibiyim diyenlerde bana saçma geliyor. bir tane baban var arkadaş gibiyiz adı altında saygısızlık olmamalı. Babam tv izlerken vs bile ben aynı odada yan gelip yatmam.
- +1 yıl
EyvAllah abi😊
- +1 yıl
Onlar benide çok sevmez abi. Boşver 😂
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Neden teşkilattakiler internet kullanamıyor mu abi? 😂
- +1 yıl
Kimisi araştırma yapar kimisi türkü dinler. Ülkücüler de insandır abi. Tamam kızlara yazmazlar çizgilerinden çıkmazlar ama onlarda internette olabilirler onlar da güler ağlarlar. Ön yargı çok var gözünü seveyim sen bari deme öyle. 😂
- +1 yıl
Neşet baba dinler 😂
- +1 yıl
Yok trakya zor bir yerdeyim.😂
- +1 yıl
Çok zor abi. Tüm samimiyetimle söylüyorum. Kendim okuya okuya birazda ailemin vatan sevgisi aşılamasıyla bu davaya baş koydum. Ocakları çalıştıyoruz asenalar birimi yoktu kurduk. Çabaladık durmuyoruz. Dualarını eksik etme. Daha da iyi olacak inşallah
- +1 yıl
Evet ama teşkilattan değildi. Fazla bilgileride yok.
- +1 yıl
Kesinlikle öyle.
- +1 yıl
Zaten dokuz ışığı ülkücülüğü bilmekten çok yasamak önemlidir. Hayatına geçirebilmek önemlidir. Çok dikkat ediyorum. O kadar şehidi olan bir davaya benim yüzümden laf gelmemeli.
- +1 yıl
Özümüzü unutmamalıyız.
- +1 yıl
Heh işte. Tamda bu. Aynennn öylee..
- +1 yıl
Okumamaktan bilmemekten.
- +1 yıl
Koşuya çıkacağım şimdi uyku duzenimi duzeltmem gerek bu yuzden bugün uyku yok 👌
- Diğer konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılSaçma sapan düşünmeyin be 3 kız kardeşim var 3 ünün saçlarını tararken bir tel kopacak diye üzülüyorum benim canım 3 üde böyle sapıkça seyleri nasıl düşünüyorsunuz
32 Yorumla
+1 yılValla bana çok absürd geldi çoçuk olsa neyse falan dicemde 23 yaşında bir bit yeniği aramamak içten bile değildir. Umarım düşündüğün gibi olmaz
03 Yorumla- +1 yıl
Valla iyi yapmışsın bence hiç birşey olmasa bile durum çok sakat olması daha da sakat aman diyim
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
8Cevap
+1 yılGüzel kardeşlerim zaten İslam dini bunu herkes sapık olacak diye söylemiyor. Bunlar kısmi emir olduğu için önleyici tedbir alıyor sadece bunda herkez sapık gibi algılamayın. Burda olmaz ya da kabul etmiyoruz diyebilirsiniz ama ilmi ve dini bilginiz yoksa fıkıh bilmiyorsanız biraz araştırın. Bütün alimler müctehitler aynı fikri paylaşıyor da bir siz mi bilmiyorsunuz. Ne var bunda genç bir kız niye abiyle babasıyla yatsın ki tamam belki herkesin kalbi temiz ama bu işler kalbim temizle olmuyor. İslam bunu emrediyor şeytan vesvese vermesin diye fitne çıkarmasın diye. Sadece kuru mualefet yapmak yerine araştırın.
10 Yorumla- Diğer konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yılErgenlik döneminde sonra hoş değil tabi abi ya da kardeşle uyumak. Rahatsız edici bir durum. Çocukken babamla uyumayı değilde sırtında uyurdum. Ben uyunana kadar kımıldamazdı. Keyifliydi. Tabi büyüdükce herşey değişti doğal olarak😎. Çocukluğumu özledim 👀👀👀👀
00 Yorumla - Diğer konusunda 695 cevap paylaştı.
+1 yılGayet doğaldır baba kızına Veya kız babasına o gözle bakmaz. Ben kızın yerinde olsam rahatsız oluyorsan bir daha yatmam da demezdim. Babacığım 24 sene benim yanımda durmuş bir erkek için onu ne kırarım ne de gayet masumane paylaşımımızı bitiririm
114 Yorumla- +1 yıl
Benim düşüncem bu yönde.
- +1 yıl
Soru benimle ilgili değil, cevap vermeyeceğim.
- +1 yıl
İstediğini anlamakta özgürsün :)
- +1 yıl
Eğitimsizlik cahillik, mesela bazı devlet büyüklerimiz sezeryan şöyle kötü böyle pis böyle kaka demeye harcayacakları mesayinin yarısını "akraba evliliği yapmayın çok zararlı" demeye harcasa bu vakaların %90'ı biter. Bir de kültürel faktörler var tabi zamanla mallar dışarı çıkmasın aile dışından birinin eline geçmesin mantığıyla oluşmuş.
Bu nasıl iğrenç bir soru? Abimin yakınımızı gözümüzün önünde kaybetmesi sonucu korkuları vardı 1 ay kadar beraber uyuduk. Misafir geliyor yine aynı durum olabiliyor. Demek ki onun da korkusu var.
28 Yorumla
+1 yılErgenlik çağına erişip geçtikten sonra anne veya babanın çocuklarıyla beraber uyumaları, yatmaları uygun değil kim ne derse desin...
20 Yorumla
+1 yılYa salak salak konusmaaaaa. Sen ananla yatınca tövbe tövbe. Yürü git şurdan
249 Yorumla- +1 yıl
O zaman milletin babasına da laf söylemeye hakkın yok. Kız zaten babasını sevmese yatmaz ya sanane it
- +1 yıl
Sanannneeeee amkkk. Sana mı soracak
- +1 yıl
Bide sen istemezsen yatmam demiş. Senin kız safın teki ya. Bana biri öyle diyecek scarım ağzına 23 senedir sen mi vardın it diye.
- +1 yıl
Ya babası ya babası sen kimsin kardeşim
- +1 yıl
Her baba aynı olacak diye bir durum yok ki. Senin zihniyetin sapık ya.
- +1 yıl
Kız yatmak istemezdi o zaman.
- +1 yıl
O zaman kızı tanıman lazım. Burda soru soracağına git kızı tanımaya çalış
- +1 yıl
Ohaaa
- +1 yıl
Ohaaaa bak şimdi dediklerim için üzüldüm.
- +1 yıl
Öyle küfür mü olur ya. Kesin bunun altında bişeyler vardır
- +1 yıl
Özür dilerim kardeşim😀
- +1 yıl
Neyse yapacak bısey yok
- +1 yıl
İşin zor.
- +1 yıl
Ensest Nedu😀
- +1 yıl
Ensest mensest hikaye. Kız kardeşine. Kızına yan bakan net orsbuuu çocudur
- +1 yıl
Yaşamışsa zaten direk konuşmayı felan kesme. Kaç yani numaranı falan değiştir
- +1 yıl
La bir insan babasıyla böyle bişey yapmayı midesi kabul ediyorsa Yok yani insan olamaz bu
- +1 yıl
Yok ya. Aralarında mesafe varsa yine ama iyi anlaşıyorlarsa felan abi kardeş sonuçta.
- +1 yıl
Öyle bul o zaman kuzucum 😃
- +1 yıl
HW Bİ daha meeeee le bakayım😃😃 neyse ben yatar hadi sana iyi uykular
- +1 yıl
Olur limonu yapayım öyle uyurum o zaman😀
- +1 yıl
Valla hakkını helal et ya. Sadece böyle bir soruyla karşılaşınca sinirlendim otomatik olarak. Ben babamı aşırı severim böyle babalara laf söylenince de zoruma gidiyo. Ama hayatın acı gerçeği öyle babalarda var
+1 yılBence normal bir durum değil , öz kızına , öz kardeşine bile göz diken insanlar var
110 Yorumla- +1 yıl
Herkes aynı değil
O dedigini sapiklar yapıyor - +1 yıl
@Lovesssslll ya tamam da kimseye güven olmaz belli bir yaştan sonra baba ya da abi ile uyumak bana göre saçma bir olay
- +1 yıl
Ya tabiki dedim zaten gereksiz bir olay
Ama nereden geliyor bu sorular bunların aklina yani
Eğer yer bulamazsa kiz misafir evinde vs uyuyabilir.
Onun dışında tabiki uyumasin - +1 yıl
Soruyu okudum anladım zaten ama o kız korkunca uyuyorum demiş sana sürekli birlikte yatıyoruz dememiş galiba bir de benim anlamadığım neden annesi değil de babası ile yatıyormuş
- +1 yıl
Bilemedim şimdi ne diyeyim insan her şeyi düşünüyor ben zamanın kötü olduğunu düşünüyorum
Belki annesi yoktur kızın ondan öyle demişte olabilir
+1 yıl5 ürü seçin diyor ks da begenirsen al xperlerden dolayı herhalde
00 Yorumla
+1 yılBu soruyu daha önce de görmüştüm aynı kişi misin acaba?
00 Yorumla
+1 yılBaba ile uyumak tabiki kötü birşey değil
Ama gereksiz bir olay bence
Nereden geliyor aklınıza bu tür şeyler tuhaf yani07 Yorumla- +1 yıl
Bak kardeşim bu insanin vicdani ile ilgili olay
Iyi bir insan psikolojisi yerinde olan insan böyle birşey düşünmez!!!
Saçmalama bak!
Sensin cahil sapiksin sen sapık haberin yok !!!
O sapık fetva veren hocalardan bir farkin yok yazık
Onların gibi pis zihniyetli tecavüz eden bir insansin - +1 yıl
S*ktr git g*rizekali!!
Bak benim sinirinimi bozma!!!
Ahh senin gibileri alip idam edeceksin ya neyse !!!
Sen ne demek istiyosun?
Ben sapikmiyim ya da babam?
Allah belani versin senin geber!!!
- +1 yıl
Allah seni belani versin ınsallah ölüp geberirsin sen !
Benim akımdan bile bir kere öyle birşey gecmedi babamin da öyle
Yav sen kimsin aileme laf edebiliyosun!
Senin ailen ve sen sapık insanlarsiniz! - +1 yıl
Zor durumda kalınca yapabilirsin bunda bir olay yok
Ama normalde uyumak biraz tuhaf ona tabiki birşey demiyorum
Ama sen sapiksin bak! - +1 yıl
Zorunlu durumada arn tuhaf diyosun çünkü sen bir sapiksin!!!
Kabul et bunu!
- +1 yıl
Sapigin kralisin sen !
Ben zorunda olduğum zaman mecbur yatmistim!
Sen bana sapık diyemezsin!
+1 yılevet yatabilir bizde kardeşimin yanına gireriz yatmak için bazen
00 Yorumlabir baba kızıyla uyuyabilir topujuzun içi fesat anne oğluyla baba kızıyla uyuyya bilir ne var bunda
00 YorumlaDiğer konusunda 1,6b cevap paylaştı. Doğal.
Doğal olmayan kotü dusunen zihniyetler30 YorumlaNormal değil doğru değil
10 Yorumla
+1 yılBu nasıl bir soru ya?
029 Yorumla- +1 yıl
Aynen nasıl soru ödüm koptu
- +1 yıl
Bence senin kalbin kötü. ensest ilişki aklında olmasa bunu sormazdin.
- +1 yıl
Normal insanlariz sapık degil ailem ondan korktum
- +1 yıl
Salak seni
Ne demek ya bisey hissetmeden uyurmu
Babam o benim babam!
Otesimi var
Fesatsin sen igrenc - +1 yıl
Sen annenle beraber uyusaydin ne hissederdin peki?
- +1 yıl
Uslubu bozmadan konuş
- +1 yıl
Ana baba ile uyumak gereksiz birşey evet
Ama zorunda kalirsam yer bulamazsam uyurum
Bunafs sapıklık deme - +1 yıl
Canından, kanından birine öyle duygular besleyebilir misin? beslersen sapiksindir. kimsenin içini bilemeyiz tabii. ama böyle bir durum genel anlamda normal.
- +1 yıl
Senin kızın olsa ona kötü gözle mı bakarsın da o yüzden mi bu lafı söylüyorsun?
- +1 yıl
Bende mesela Babam La kibris taki bir otele gitmistik mecbur gitmistik işimiz cikmisti
Paramiz pek yok zengin değiliz
Oda tuttuk
Işte cift kişilik koskoca yatak vardı
Mecbur babamla uyumak zorunda kaldım
Adam yerde mi yatsaydi saçmalık yani ! - +1 yıl
@Lovesssslll canının bir parçasisin. tabii ki bunda bir şey yok.
- +1 yıl
Zor durumda bile uyumaymis!
Pislik yobaz seni
Ne kadar igrenc bir insansın sen
Yazıklar olsun ! - +1 yıl
Tamam belli senin o küçük beyninden geçenler. umarim bir çocuk sahibi olmazsın. yoksa o çocuğun başına neler gelecek şimdiden anladık.
- +1 yıl
S*ktr git
Kesin yobazsindir sen
Akpli koyun seni
Şu sapık fetva veren hocadan farkin yok senin!
Rezil!
Insan kızına öyle birşey düşünmez
Kizda babasına düşünmez
Can parçama nasıl öyle bişey dusunebilirim - +1 yıl
Bana bak beni sinir etme sapık seni!.
Ben namussuz değilim namusuma laf etme !.
Ben ahlaklı bir insanım hic sevgili bile olmadi
Sizin gibi yobazlardan kurtulamadı bu ülke! - +1 yıl
@Lovesssslll sakın ol.
- +1 yıl
Engelledim onu.
- +1 yıl
@Siyahkirmizi9 Iyi yapmissin çok sinirim bozuk elim ayağım titriyor
ne kadar pis zihinleriniz var be
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNormal değil.
10 Yorumla
+1 yılDeğil
10 Yorumla
Devamını Gör(3)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar