Lütfen cvp verin esim ilk defa icime boşaldi yanlişlikla. Hamile kalma riskim var mi daha 2 aylik evliyim ve çocuk düşünmüyoruz. Bilenler yazabilir mi
Internetten baktim ama tam net cvp bulamadim.
Internetten baktim ama tam net cvp bulamadim.
Gebe kalmak için en uygun dönem adetten 15 gün sonrasıdır. Fakat yaptığınız dönemde de az da olsa bir risk var.
Yani cok dusuk bir ihtimal mi
Rahat ol
Ay insallah ya
Doggu pozisyonunda oldu sıkıntı olur mu
Amatorce nasil oluyor ki
Spermler içinde 8 gün durur ama adetken olmuyorsun diye biliyorum. Senin adetin bitene kadar spermler ölür np
Daha adet olmadim cnim 4 5 gün var adetime
4 5 gün artı adet olduğunda min 6 gün desen o vakitte kadar ölürler anlamında demiştim 🤗
Heee ay insallah canim yaa daha hazir degilim hersey nasip tabi ki ama yine dee daha erken diyorum. Insallah dedigin gibi olur
Yüksek olasılıkla hamilesin. İlişkinin üstünden 2 hafta geçtikten sonra test yap.
İhtimal var
Sevgilin dikkatlı olaydı ya
Sevgilim değil eşim kocam erim evimin direği beyim
Sevgilin dikkat etsin artık
prezatifle bile riskliyken bide bunların içinde azimli sprem çıkarsa misafir perver yumurtalık varsa olma ihtimali her zaman var zayıfta olsa
Şimdiden hazırlıklara başlayın, ıslak mendil ve bebek bezi. Çok fazla harcanıyor.
Ben bir erkek olarak biliyorum ama bir kasın bunu bilmiyor.
Düzenli aynı günlerde adet oluyor musun?
Evet oluyorum
sorun ollmaz.
İhtimal var
Yuzde kac peki?
Allah bilir
Neden risk eşin bu
Yani daha erken diyoruz bide esimin gorevinden dolayi cok kitu bir yerdeyiz dogru duzgun doktoru hastanesi yok. Hamile kalirsam mecbur memlekete gitmek zorunda kalicam. O yuzden burdaki gorevi bitene kadar istemiyoruz. Hersey nasip ama daha evlilige alisamadim bide tam otursun hersey sonra cocuk olur diye düşündüm
Hmm doya doya yaşamak istiyorum bu anı diyorsun
Kesinlikle hayır
Evli misiniz?
Evt
Insallah dediginiz gibidir
Özelden sohbet edelim
Boşalmadan sonra adet olmuş isen çok zayıf ihtimal
Hayir olmadim 4 gün var
O zaman ihtimal var
Evet var tabi
Uf 😔
Ama merak etme adet olduysan yani sorun yoktur
Adet olmadim 4 gun var. Yine de risk var mii hamilelik icin
Olmadıysan var tabi hepsi içinemi gitti ya da bekledinmi olay olduktan sonra içine gitsin diye bunlarda önemli
Ben 2 aylik evliyim icime bosaldiktan sonra ne yapmam lazimdi ki
Yani pozisyon neydi direkt içinemi gitti sırt üstümü yatıyordun
Tamam şükür adet oldum sıkıntı yok
İyi gözün aydın dikkatli ol artık
Hayırlısı olsun ya
risk var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar