Vajina şekli bozulur mu?

Bakire bir kız olarak soruyorum? Klitorise aynı şiddetle ve sürekli olarak mast.yapıyorum vajinamın şeklinde bozulma olur mu?


0|0
39

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 9

  • kenks dikkat et kaportayı yamultma servis karşılamaz garanti kapsamına girmez falan sonra

    0|0
    0|0
  • Gün geçtikçe kendini salıcak.

    0|1
    0|2
  • Bence hamilesin :))

    0|0
    0|1
  • herhangi bir cisim sokmadiğin sürece bişi olmaz merak etme...:)

    0|0
    0|0
  • olmaz olmaz olmaz

    0|0
    0|0
  • klitoris nedemek bir ogrenemedim giiti amk

    0|0
    0|1
  • bozmaz gülüm bozmaz tam hız devam

    0|0
    0|0
  • Çoooookmu zevk alıyosun ?

    0|0
    0|0
  • Niye bozulsun, pamuk şeker mi bu:))

    0|1
    0|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • haha delici ve kesici aletler kullanmadığın sürece olmaz :D

    0|1
    0|0
  • hiç 1 şey olmaz korkma

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;