Boşaldıktan sonra gelen pişmanlık, sıkkınlık, hayatı sorgulama gibi olaylar normalmi?

Boşaldıktan sonra gelen pişmanlık, sıkkınlık, hayatı sorgulama gibi olaylar normalmi? Arkadaşlar bolaşdıktan sonra kendimi kötü hissediyorum nedense nedeni ne olabilir?

Not:Yaş 18
Boşaldıktan sonra gelen pişmanlık, sıkkınlık, hayatı sorgulama gibi olaylar normalmi?
Cevapla