Boşaldıktan sonra gelen pişmanlık, sıkkınlık, hayatı sorgulama gibi olaylar normalmi? Arkadaşlar bolaşdıktan sonra kendimi kötü hissediyorum nedense nedeni ne olabilir?
Not:Yaş 18
Not:Yaş 18
Buna "post ejaculation syndrome" deniyor. Kimi erkekte çok az, kiminde daha fazla, bazılarında çok fazla olabilen bir olgudur ve az ya da çok her erkekte vardır.
Daha fazla detay için arama motorunuzda "post ejaculation syndrome" aratabilirsiniz
Yaşın söylemesen de belliydi zaten bunları hissetmenden.. Normal, dert etme, bu biyolojik bişey. Dert etme dedik diye de abaza kervanına katılma da..
Teşekkür ederim :D
Ergenken olabiliyor evet S:
Bu yerini evlenmezsen boşa gitmesi kadınını değil elini şey yapmak insanı o kadar üzüyor ki :/
Cevap
5Cevap
Evet ben bir kere boşaldıktan sonra uçan araba sensörü buldum kardeş çok güzel sorgularım
Bende öyle şeyler hiç olmaz.
Hormonlar az bir bekle diyor sana...
Bende de oluyo o durum
için rahat etmio
Niye rahat etmiyor olabilirki.
günah oldugunu biliyosun
Çok Gerektiğinde mastürbasyon yapmak günah değilmiş araştırdım.
bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar