Seviştikten sonra gelen pişmanlık hissi sadece bende mi oluyor?

Birisi var ne zaman çağırsam bana gelir 8 9 aydır uzaktik bir gün halini hatırını sormadım bugün bana gel dedim hemen geldi çağırıp seviştiğime pişman oldum bundan 1 yıl önce de sürekli çağırıyorum baya zaman takildik her çağırmam da yine pişman oluyordum libidom sayesinde diğer hafta tekrar çağırıyordum her cagirmamdan sonra kendisine biz ne yapıyoruz pişman oldum bir daha gelme diyordum şimdi de pişman oldum ama bir daha gelme diyemedim kırmamak için
Seviştikten sonra gelen pişmanlık hissi sadece bende mi oluyor?
Cevapla