Nişanlım cinsel ilişki sırasında sürekli erekte halinde fakat hiç boşalamıyor. Çok zevk alıp hiç boşalamaması nedeni ne olabilir?

Nişanlımla iki senedir cinsel ilişkimiz var bu yaz evleniyoruz ama cok büyük bir problemim var oda boşalamaması. İlk günden beri böyle tedavi olmasıni gerektiğini söylüyorum ama yanaşmıyo zaten grip olsa bile ilaç almaya cok karsı. Ama ciddi ciddi problem büyük defalarca ilişkiye girdik bir defa bile boşalmadı cok zevk alıyor bazen 2 saat sürüyor ama en sonunda benimde canım acıyor kendi hala boşalmamış oluyor moralim bozuluyor. Sorunu sizce ne olabilir doktora gitmediği için nesi var hiç fikrim yok. Sertleşip sürekli erekte halinde olan bir penis neden boşalamaz? Ben 24 o 34 yaşında bu arada.


0|0
320

En İyi Erkek Görüşü

  • 2 saat abla ne diyon sen:))))

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • Üretimde sıkıntı vardır.

    0|2
    0|0
  • Sadece başlığı okudum sen ne biçim bir insansın nişanlın ile ilişkiye giriyorsun ya o karaktersiz senin ile ilişkiye giriyor sizden bir b*k olmaz.

    0|0
    0|0
    • Kes be salak :D

    • Hepsini Göster
    • Ya ben istemesem bu ilişki olur muydu sence? Karşılıklı olan bişeydi bu suç değilki benim bedenim benim isteğim ben nişanlımla evlenmesem bile sorun değil benim için bekaret. Ben düzgün bir insanım cinsellik ise benim mahremim istediğimle istediğimi kendi çizdiğim sınırlar içerisinde yaparım kimsede bana nasıl yaparsın ya da yapamazsın diyemez. 24 yaşım her türlü imkanımda var kimseyede hesap vermem bu tür konularda. Babama bile vermem. O sebeple beni kıramazsınız sadece güler geçerim yazdıklarına nihayetinde sen kimsinki? Beni tanımıyosun bile. İnsanların hayatına burnunuzu olmayan aklınızı sokup durmayın yaşın gelmiş 45e hala olgunlaşamamışsın duracağın yeri öğrenememişsin. Adama sanane kardeşim sana mı sorcam hadi ordan derler. Lafını bil yerini bil. Hadi yürü git işine şimdi.

    • Tamam mal senin istediğin gibi davran.

  • Boşalmakta bir nimet kızada yazık :)

    0|0
    0|0
  • amcada iş bitmiş sertleştiğine bile sevinmen lazım.

    0|0
    0|0
  • Merhaba çok üzülerek söylemeliyim 30 yaş ve üzeri insanların Sperm kalitesi düşer ve arkadaşımızın da zaten Sperm kalitesi düşük olduğundan kısır kalmış :(

    0|0
    0|0
  • ciddi bir soruna benziyor

    0|0
    0|0
  • Sen çokmu genişsin ondan olabilir follos olunca bende bosalamiyorum dar seviyorum ondan bence erkek boşalir bosalmazsa belli zaman sonra zevk almaz

    0|0
    0|0
    • Bendeki en sevdiği şey vajinamın cok sıcak olması ve onun penisini sıkmasıymış. Bir de ilk ilişkim yaşımda genç genişlemesine imkan yok bu kadar kısa sürede.

    • O zaman tedavi şart normal vdegil durum

  • doktora gitsin yapacak bişey yok

    0|0
    0|0
  • başka bişey düşünüyodur. bende de olmustu 45 dakika bosalamdım

    0|0
    0|0
  • sen git roman yaz :D 2 saat nedir Lân

    0|0
    0|1
  • süreklilik olmaz abartma. intrn dr um

    0|0
    0|0
  • Daha ne istiyorsun be kadin :)

    0|0
    0|0
  • yaşından dolayı olabilir ama yinede doktora gitmekte fayda vbar

    0|0
    0|1
  • Kasıtlı yapıyo... boşalmamaya odaklanmaktan kaynaklanıyo...

    0|0
    0|1
  • Ancak geciktirici ile o kadar uzun sürer. Yoksa imkansız.

    0|0
    0|1
    • 2 yıldır hiç boşalmadı ya ne geciktiricisi :( sürekli erekte halinde bide bundan dolayı gururlanıyo. Bense acıkcası boşalmadığı için soguyorum onunda rahatladıgını görmek hissetmek istiyorum bizim cocugumuzda olmazki bildiğin hiç boşalmıyo.

    • İlginç bir durum.

  • Ayril bence onun erkekligi kisa surcek

    0|0
    0|1
  • Sperm testi yaptirsin..
    Benim bir ara kanla karisik geliyordu ilac kullandim şu an bembeyaz ve saglikli geliyo..
    Bence kesinlikle doktora gidilmeli. Suanlik kısır gibi gorunuyo.. Banada kisursin demusti..
    Sakın haaa devlet hastanesine gitmeyin bana orada kısırsin demisti serefsizlet moralim bizuldu.. Sonra tıpa gittim orada sifayi bulduk Elhamdülillah

    0|0
    0|1
  • İlaç kullanıyordur. Başka türlüsü imkansız. 25 dakikadan sonrası ilaçtır. (geciktirici)

    0|0
    0|2
    • 2 senedir hiç boşalmadı ya geciktiriciyle olcak bişey değil bu.

    • mantıklı geliyor mu bu sana. Sende inaniyormusun? Ya ilişkiden önce boşalıyor ya da ilaç kullanıyor. Neyse işte. Kimi erken boşalıyor diye dert yanıyor sende tam tersi.

  • Geciktirici mi kullanıyor acaba?

    0|0
    0|0
    • Yok öyle hiçbişey kullanmaz cok korkak ilaç konusunda

Kızlar Ne Diyor 3

  • Sperm sayısında düşüklük ve benzeri bir rahatsızlığı yoksa çok sık masturbasyon yapıyordur. Sperm yoksa boşalma geç olur erkeklerde.

    0|0
    0|0
  • sperm mi salgılamıyor, dr gitmedi mi hiç?

    0|0
    0|0
    • Gitmiyor ya her hafta bu sebeple tartışma yaratıyorum sonunda kabul edecek bence. ya da sebebini biliyor ama bana söylemiyor nolcak bilmiyorum mayıstada düğünümüz var

    • Hepsini Göster
    • Ben hiç görmedim. Bazen bana yalan söylüyor içine boşaldım flan diyor ama boşalmadığını biliyorum beni kandırabileceğini sanıyor. Kendi mastürbasyon yapmıyo hiç sadece gercek ilişki seviyor. Ve hiç boşalmadı ama seviştikten sonra hep tuvalete gidiyo acaba oraya mı boşalıyor bilmiyorum.

    • ya bunun utanması sakınması mı olur penis sperm üretmemesi sorun oldugunu gösterir. Üzerine git bence hsatalıklı sanırım acele dr. gitmesi lazımç

  • Aynı problem bizde de var zevk suyu geliyor kendinden geçiyor ama bosalmiyor bende dile getiremiyorm. Üzülüyorum ben mi etkileyemiyorum diye

    0|0
    0|0
    • Ya acaip istekli sevişiyor ve durmak bilmiyor işi gücü benle sevişmek cok seviyor yatak ilişkimizide cok seviyor ama boşalamıyor 1 kere bile spermini görmedim ve bana bazen yalan söylüyor boşaldım diye. Mutlaka doktora gitmesi gerek ne yapıcam bilmiyorum

    • Hepsini Göster
    • Seni anlıyorum bende öyleyim :(

    • Nisanliyken boyleyseniz evlenince nolcak

Yükleniyor... ;