Hiç gay falan değilim son derece aktifim ama merak da ediyorum..

ben bu eşcinsellere saygı duyuyorum fakat mısss gibi kadınlar varken neden eşcinsellik bazen benim bile deneyesim var ...sorum şu ben yavaş yavaş gay mi oluyorum yoksa? içimdeki merak yüzünden? alışırsak ne olur?
Güncellemeler
+1 yıl
cevaplar için teşekkür ederim merakım falan yoktu sadece insanların görüşünü aldım bu beni memnun etti..
Hiç gay falan değilim son derece aktifim ama merak da ediyorum..
Cevapla