AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Masturbasyonu nasıl yapıyorsun
burnumla
Bende salatalıkla yapıyorsun sanıyordum dalga geçesin diye sormadım içine birşey sokuyor musun sürtünüyor musun yoksa okşuyor musun o senin nasıl yaptığına bağlı
elimi gezdiriryorum sonra ya biseye surtunerek ya da elimi daha hızlı hareket ettirerek
Az yapiyon kiz 50 60 kere yapp ;)
yaparım zorlarsam galiba :/
Abdest almiyonmu kiz sen
hep degil useniyorum :/
Pis cenabett
:((
Abdestsiz gezme kiz cok gunah
gezmiyorum ama mesela dısarıda oluyo eve gelene kadar mecbur gezmis oluyorum yolda izde nerde buluyim ben banyo :/ bide gece useniyorum bazen
Disarda nasil yapiyosun kiz
kendiliginden oluyo eve gelince goruyorum :/
Sen hastasin ya millet bosalmak icin sondaj vuruyo sen dokunmadanmi oluyosun
bosalırken farkında olmuyorum yani ne zaman bosaldıgımı bilmiyorum sadece dısarda tahrik oluyorum o anı biliyorum ama bosaldıgımı evet geldigimde goruyorum her zaman olmuyo ama bu
Bosalma diildir o yaw
ne olabilirki baska bosalma yogunlugunda su gibi degil yani :/
Zevk suyudur yani
yok iste zevk suyu degil o oluyodu zaten ama bu bosalma yogunlugunda bir sıvı hep olmuyo ama bazen dısarda biseylerden ya da birilerinden cok etkilenirsem oluyo
İlginc nerde oturuyosun
İstanbul
Bende neresindesin
napıcan asjhakhkash
Yardima gelcem ;))
Beyin hücrelerin te tek yok olur ahah:)
ahaha:D
İçinde ne frtnalr kopuyor :)
bilmiyoruuumm
Enerji patlaması yasyrsun herhalde
://
Bu surattn enerjinin bittiğini anlarm
bitmiyorr
Bende bitiremiom sknti oluyr
parmaklarını zarar gelmesinde
hahah azalttım
günde en az 3 4 ne be.. normal bir insan günde 3 öğün yemek yio en fazla
2 gunde bir yapıyorum artık ama sayı inmedi hala bir baslayınca devamı geliyo yapmassam baska ise konsantre olamıyorum yoksa indircem
bu ne l*n
neymis
Gunde 3 4 mu uhh masallah asinmasin sonra :)
kısa sure icinde oluyo zaten belki asınır ama azalttım biraz
Azalt azalt :)
herşeyin fazlası zarar
haklısın
o yüzden az yap öz yap farklı yollar onerbilirim
ne gibi yollar artık iki gunde bir yapıyorum
Farkı mast türleri
Bul birini sana oral yapsın :)
hahah gazeteye ilan veriyim oralci aranıyor diye :D
Bende ilgilenebilirim sende bana yapacaksan :p
hahahah amma cıkarcı cıktın sende:D
tamam sen bana yapmasanda olur :) istanblda mısn?
az ve öz olsun günde bir kereye indir :)
1 kereyle kalsa indiricem ama olmuyo iste :/
nasil olmaz ya iyice tatmin etmiyo musun kendini?
arka arkaya 3 kere oluyo zaten gunun diger kısmındada oyle bir kere baslayınca bikac kere daha istiyorum arkasından:/
bir hobin falan yok mu eger kendine ugracak bisey bulabilirsen mast a gerek kalmaz diye dusunuyorum
evde cok kalmıyorum bile ama birkac saat illaki bos zaman oluyo o sıra oluyo iste
valla bilemedim ki nasil tavsiyeler vereyim :) senin icin arastirma yapacağım :)
hahah 2gunde bir yapmaya calısıcam:)
sanmiyorum bir anda o kadar dusuremezsin :))
belki yapmadıgım gunler bir kere yaparım ama bugun tutucam kendimi:)
var misin iddaya :)
bugun daha hic yapmadım :D
daha günün bitinine nerden baksan 6 saat var :) yapacaksin :)
Hahah hayır dun hic yapmadım:D
bugün kesin yapacaksin :)
alıstırdım kendimi :)
hic yapmadin mi o gunden beri?
yok yaptım tabikide ama iki gunde bir yapmaya calısıyorum :)
ahahaha bana mesaj atsana sen :) boyle 15 gunde bir yazmayla olmuyo :)
Harikasın ya gerçekten istekli olman süper
azaltmak gerekiyo diyolar fazlaymıs neden super dedinn
İliklerin kurur kuturum olursun ¬¬)
anlamadım:D
15 gün geçmiş hatırlamıyorum :D
saglık olsun:D
fazla yapam ilerde vajınal zevk almazsın
Neden peki
çünki kiltirose alısyorsunzu ve içine giren çıkan penis sadece git gelden ibarek oluyor snei beceriken bir yandandan vajınan oksamak zorunda kalacaksın tıpkı anal gibi analdan bile daha çok zevk alırısn boyle devam edersen
Ne kadar surer alısması peki ona kalıcı degildir
böyle devam etme günde klitorla orgasm 3-4 zaten boyle durmadan mast yapıyorsan sende kilo yoktur 0 yağ oranı hepsini eritmişsindir
ne ilgisi varki masturbasyonla kalori vermenin
Azi karar cogu zarar. Tahris etme kendini.
Tahris olmuyor ama nesi zararlı
Sarkma gevseklik kuruluk vs vs
Bunlar olmuyor
Zarar aninda olacak degil ya. Genis zaman icin soyluyorum.
Peki anladım
Fazlası Zarar Dikkat etmelisin
Seni çılgın bakire seni zedelersin dikkat et
Hahah bisey olmaz
kalori kaybinin zarari varsa onunda olur
çok mu yokluktasın ya:(
yokluk insana neler yaptırır adlı calısmam
yazık ya :( :(
oluyorum anlıyor musun?
yokluktan mı? :( :(
elimle birlikteyiz yıllardır
sen şimdi şişkosundur da ya :( :(
evet obezim
kıyamam ya tombiklere üzlüyüroum :(
Bende :/
yokluktaysan sana best model arklarımdan ayarliyim bir tane :)
Hahah saka yapıyorum ya :D
Peki canım lazım olursa bir şey yaz bana :)
Tamam:D
Maşallah ne enerji var sendede :D
napiyim?
Spor Yap mast yapıcana :D
yine isterim spor yapınca azalıcakmı ki
Azalır kafandan çıkar MAstı :D
cıksa cıkartıcam olmuyo 3kez yapsamda yetiyo ama gunde ondan fazlasını yapmasamda dayanırım ama 3kez oluyo illaki
yaş kaç :))
22 yasındayım
ergenliktende çıkmışssın ama Evlen Sen :D
ergenlikle ilgili degil zaten:D evlenmek icin erken daha
Günde 3 defa yapınca baya yorulursun halsizlik felan oluyo demi :D
evet oluyo
Asosyelmisin?
hahah sanmıyorum :D
can skıntısından yapıyosundur :D
aklıma geliyo surekli can sıkıntısından degil:D mesela o gun hic yapmasam herhangi konustugum bir arkadasımla biseyler hayal ediyorum ama yapsam aklıma gelmiyo
hormonlar Tavan :D
surekli boyle ya ama dayanıcam bugun mesela
dayan ben inanıyorum sana :D
destekcimde var super:D
hadi yine iyisin :D
simdilik iyiyim cok sukur :D
:))))))
Bende öyleydim 4 5 kere şimdi azalttım.
nasıll?
Kendimi Tutarak Ama Zor Dayanıyorum.
iste nasıl dayanıyosun ben yapmadan duramıyorum dusunemiyorum bile
Askerde Alıştım Yapmamaya ama evdeyken çok canım istiyor ilişkiye girdim ama yine girmek istiyor beyinde bitiyor herşey.
alısınca cok fena ya
En İyisi Her Gün Yapacak Birini Bulmak :D
aynen :D
:))
evlenice eşinden sogursun aldatılırsın
sogursam niye aldatılıyımki:D
Esin senle yatmazsa kimle yatcak?
benle niye yatmasın iste:D
cunku sen soguk olcaksın ilişkiden zevk alamicaksın cunku mast yapmaya daha cok alısmıssın haliyle eşinde soguk kadını ne yapsın aldatmak için bahane değil ama yapan cok
bunun icin esimden sogumam zaten ama onu beni tatmin edinceye kadar yataktan cıkarmam bu onun gorevi beni bosaltmak zorunda :)
sen anlamadın sen şimdi mast yapmaya yöneldiğin için eşin cazip gelmicek eşinden kacıp mast yaparsın ve oda başka bulur :D
anladım:D bende diyorumki canlısı varken masturbasyon yapmam benim isimi gorene kadar yapılır eninde sonunda vucudumu tanır:D
bende diyorumki canlısını görsemde zevk aynı olmaz belkide ve yine mast cazip gelir la konsutugum kponuya bak kim getirdi bu konuya beni :DDasd
ahahahahahaha :D yeni yıla boyle gırmeyelim asödsk herneyse konuma donuyorum canlısı varken banane elimdenn canlısı var karsımda koskocaa :D
koskoca hahah nerden biliyon :D ayrıca kocan odun cıkarsa görürsün o zaman :D
yorumu gördüm de eskimiş la bu soru kim hortlattı :D
odun cıkarsa yakarım onu:D
hortladı yapcak bisey yokk
yakamazsın ki boşına :D
ahahahah saka bir yana zaten tatmin etmek isterse bir sekilde eder sorun o olmaz:D
hayır edemez heşey kolaymı öyle :D
etmek zorunda:D
etmiyosa nabıcan aaaaa valla ırzına geccem şurda senin :D
aahhahahahahha niyee
ayrıca etmesse bu bosanma sebebi bile olabilir yapmak zorunda:D
boşanınca nolcak peki :D
yenileri gelcek :D
yenileri senle yatmak için gelcek sadece kullanıp atmak için azgın şey :D
onu anlarsın tabi kullananı kullanmıs olursun zaten karsılıklı birsey:D
Anlayamazsin iste nasi anlican :)
Kendini belli ediyo insanlar :) herkese aynı muamele olmaz :)
anlayamazsın nerden belli etcek ölye olsa kızlar serserilerle cıkarmıydı
Bildigi halde cıkıyolar bilmediklerinden degil ciddi anlamda sevgili olunmaz zaten oyle tiplerle :)
söyleyenlere bak hele her kız aynı :D
Her kızın aynı oldugunu dusunuyosan yanmıssın sen :)
sen farklımısın,? :D
zararı olmaz ama seks yapsan daha rahat edersin
Simdilik boyle idare diyorum
Neden ver gitsin, evlilk mi bekliyorsun
Herhangi bir sebebi yok
:) sebepsiz iş olur mu?
seks istemiyorsan sebebi vardır, ne saçma...
neyse sen bu kafayla elle mast. devam
devam ediyorum zaten
Zarari yok
Oyleyse guzel
Fazlası Zarar *-*
oha, aynı ben...
Gecmis olsun zararlı diyolar:/
takıl ya bişey olmaz :D
Aynenn ama yukardaki arkadas sperm kalitesini dusurur diyo bak
sperm kalitesi sadece mastürbasyon ile düşmez, aldığın besinlerle ve günlük yaptığın işlerle de düşebilir. ve aynı şekilde arttırılabilir. yani yine takılalım yardıralım :D
vay be
derken
ne bu azgınlık böyle kızım biraz sabırlı ol 2-3 günde yap :D
2 gunde yapıyorum ama en az 4 oluyo surekli aklıma geliyo
yapma kankiii :\
azalttım kankii iki günde bir artık
en iyisi bende öyle :D :D
oyleymis :D
neyyy :D :D
azaltmak yani :D
azalttın mı peki :D
evet 2 gunde uc ya da dort kez yapıyorum en fazla:D
maşallah kiminle yapıyonn :D :D
özelden ya bana bekliyorum seni lütfen acill
elimle ahahaahhnjvnhjvjvh
yaz bir hadi merak ettm elini :P :D :D
cok merak iyi degildir :D
lütfen yaz utanma yaaa beni mi beğenmedin :(
hahahah hayır kimseyle konusmuyorum bir kız yazmıs cevap bile vermedim yazısmıyorum sorudan soruya burdayım :D
yaaa bir ilk yap işte kız ne yazmış merak ettim yaz lütfen hadi ama küserim bah yaa :'(
cesaretini topla ve yazsana korkma yemem seni yaa sanaldayız sonucta ne utanıyon korkuyon kii
hahahah ben utanmam zaten kızın merhabasınada cevap vermedim haftalardir duruyo genel olarak ozelde kimseyle konusmaya gerek duymuyorum:D
oooffffffffffffff :(
psikolojini bozar
Neden ne anlamda yani
Sürekli sürekli yaparsın ve sonra seksden alacagın hazzı da alamazsın
karsımdakine baglı o iyiyse haz alırım yoksa alamam bunun onla bir ilgisi yok
bence fazla.
azalttım zaten 2gunde yapıyorum artık her gun degil ama bazen kacıyo
Kesinlikle yoktur.
iliski sırasında tatmin olmamı guclestirmez mi
Etkisi olmaz. Partnerin varsa bunu ona da soyle.
anladım tesekkurler :)
zararı olmaz
iliski sırasında tatmin olmamı guclestirmez mi
hıssıyat noktaları herzaman calısır. ama onlar calıstıgı halde sen zevk almamaya baslarsan bu psıkolojık olur.
anladım :)
Alışkanlık yapar
coktan yaptı zaten
Geçmiş olsun o zaman
sagol cınım
Tahris etme kendini
onu dusunmuyorum yapmasam olmuyo
sivilce çıkıyoo
aaaaa ondan mıymıssss
evett
hiiiiii
elin kırılır
risk almayı severim
ne düşünüop yapıyorsun
etrafımdaki kisileri ya da video
mesela kimi yakınını mı
tanıdıgım kisiler arkadas falan
Senin tanıdığın olmak varmış :)
hahahah sonuc olarak ne dusundugumu bilmiyolar zaten :D
Olsun birinin hayalindeki olmak hoş olurdu :)
hahaha :)
Malzeme de iyiyse :)
daha devam mı :)
Var amın patlar
haahhahahahhahaahh gozumden yas geldi :D
Vıcık vıcık sulu mu geziyon :D
gezerim su benim degil mi?
Dil atan oldu mu hiç?