Bir kızın lezbiyen olduğu nasıl anlaşılır?

Daire arkadaşım lezbiyen. Fakat ilk gördüğümde anlayamadım. Benim gibi biri yani sonuçta. Dışarıda bir kız gördüğümde nasıl bilebilirim lezbiyen olup olmadığını? Diyelim ki hoşlandım kızdan, lezbiyen değilse yaklaşmak da olmaz, sapık muamelesi görürüm.

Güncellemeler:
Bir kızla ilişkiye girdiğinde o sesleri duymadan anlayamadım lezbiyen olduğunu.

5|2
1320

En İyi Erkek Görüşü

  • bi kızın lez olduğunu muhabbete girmeden anlayamazsın kardeş :)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • Bilemezsin çok zor. Ama eğer mesela yan yana oturduğunuzda ellerini felan bacağına koyuyorsa veya totoşa şaplak gibisinden el şakası yapıyorsa anlayabilirsin bir ihtimal.

    1|0
    1|0
  • Anlayamazsın, ancak bazı fanatik ve gizlemeyenlerin orta parmak tırnakları daha uzun bırakılmış oluyor.

    0|0
    0|0
    • Tırnak niye uzun?

    • Bilmem, bir filimde Dedektif bu emereden Kadının Lezbiyen olduğunu ortaya çıkarmıştı..

      Lezbiyenler hakkında bildiğim tek şey Hepsinin Güzel olduğu... :-(

  • erkekleri sor ona şunlan iyi seks yapılır penisi nasıldır filan eğer yok mok derse anla lez ama iyimiş fena değil derse kesin normal hatun

    0|0
    0|0
  • bunu ev arkadaşına niye sorsan daha iyi olmaz mı ? birinci elden.

    1|0
    0|1
  • Belki lezbiyen değildir de, biseksüeldir.Ayrıca lezbiyen, gay ya da biseksüel bir insan belli etmedikçe anlamak mümkün değildir.

    0|0
    0|0
  • bende biseksüleim ama herkes normal biliyor. bunu hiç kimse anlayamaz

    1|0
    0|0
  • öpüşelimmi ? diyebilirsin

    1|0
    0|0
  • Yaklaş gıtsın

    0|0
    0|0
  • ayrım yapmak zordur ama sürekli canım aşkım felan diyorsa onda olma ihtimali vardır.

    0|0
    0|0
  • baş parmağında yüzük olabilir :)

    0|0
    0|0
  • Erkeksidir tavırları.

    1|0
    3|0
  • sorduğu sorudan

    0|0
    0|0
  • sende bisekssin tabi?deme

    0|0
    0|0
  • lezbiyenmisin sen ?

    0|0
    0|1
  • bende anlayamıyorum ...:(:(:(

    0|0
    0|0
  • merak ettim o kızı çok nedense ilgimi çok çekiyorlar

    0|0
    0|0
    • Sen de mi?! Bütün arkadaşlarım onunla tanışmak istiyor nedense. Yok yahu, vallahi bak seksi değil kız.

    • olsun tanışmak isterim seninle de onunla da:)

  • kız arkadasları ıle cok zaman gecırmesı..

    0|0
    1|0
  • seni erkek gibi dikizliyosa şüphe duy derim

    2|0
    0|0
  • çok zor. bi diyalogunu görmeden veya görselini görmeden anlayamazsın... Gözünü seveyim uzak dur lzbyn kızlardan yazık sana harbi bak şüphelendiğin filan varsada uzak dur onlar kadar mahlukat daha bu dünyaya gelmemiştr :D

    0|0
    2|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • erkeksi lezbiyenleri anlarsın ama feminenler çok iyi saklıyo ya da anlaşılmıyo.kız anlamanı isterse anlarsın öbür türlü zor.ben de lezim şaşırıyolar çekici kızsın onlar erkek gibidir diyolar:)yani tipe aldanma..

    7|0
    0|0
    • senmi lezsin?

    • Maskülen olanlar da çoğu zaman hetero çıkıyor ama. Tarzdan falan anlaşılacak bişi değil ya. Ben biseksüelim, hiç tahmin eden çıkmadı :))

    • Bende saatlerce yalayabilirim çok seviyorum vajina yalamayı bir lez bulsamda yalasam

  • Davranışlarından anlarsın.Mesela yolda gördüysen bir kızı, yanında arkadaşları olup olmadığına bak.Arkadaşlarına nasıl yaklaşıyor? Yanında kimse yoksa, yolda yürürken kızlara mı erkeklere mi daha çok baktığına dikkat edebilirsin..Eğer sınıf arkadaşın, daire arkadaşın falansa, zaten kesin anlarsın..

    2|0
    0|0
  • Bazı mallar bir kulağında birden fazla küpe takan kızların lezbiyen olduğunu düşünürlerdi kendimden biliyorum bu doğru değil :) yolda bakarak sadece kadın ile erkek'i ayırabilirsin :)

    3|0
    0|0
  • lezbiyenler her kıza o anlamada bakmaz ki tabi ki yaklaşmanın kötü yanı yok

    arkadaş olabilirsiniz de sevgili olarak da yakınlaşabilirsiniz

    ama sen hangisini istiyorsun anlamadım

    1|1
    0|0
  • senden tahrik olur ıster ıstemez elınde olmadan dıkkatlı ıncele farkedebılırsın..

    3|1
    0|0
  • bende anlayamadım gitti. birkere tanımadığım bir kuaföre girdim kızlar vardı kız ellerin çok güzel diyip elimden tutmuştu birde tanıştk orda güzelsin falan diyodu kesin lezdi. birde dışardayken 2 kız yanıma geldi tanışmak için meğerse 2sinde lezmiş sonradan ortaya çıktı mesajlaşırken öğrendim

    0|0
    0|0
  • sen anlamazsın balım :)

    0|0
    0|0
  • tercihimiz erkek ama her erkeğe asılmıyoruz. buda aynı.Anlaman mümkün değil. Mesafeli olmada yarar var.Çekim gücü harekete geçerse samimiyetten ne olacağı bilinmez.

    0|0
    0|0
  • Eğer hoşlandıysan git iki elle, emin ol tahrik olacak

    1|0
    0|0
  • Lezbiyense sana bakmaz zaten. sana şeyi sulanmaz :(((888888

    0|0
    1|1
  • çekingen olmamak gerek. onunla arkadaşlığını başlatmalısın önce bence. gerisi belli olur.

    1|0
    0|0
  • bunu yolda anlamazsın

    0|0
    0|0
  • toplantılarına gidiyorsan, eylemlerine katılıyorsan hepsini tanırsın. minnacık bir gruplar zaten. hepsi iç içe dolanıyor. yoksa dışardan bakınca sadece butchları ayırt edebilirsin.

    1|0
    2|0
Yükleniyor... ;