Ben genelde balm tarzı tüp ve stick nemlendiriciler tercih ediyorum; dudak uzun süre yumuşak ve çatlamadan kalıyor. Özellikle yoğun, besleyici formüller akşamları çok iyi geliyor.
Ben de dudak nemlendiricisi manyağıyım resmen, özellikle kışın çantamda en az iki tane oluyor 💄❄️ Genelde kokusuz, yoğun nem veren stick dudak balmı kullanıyorum; bir de akşamları yatmadan önce kavanozda, daha yoğun yapılı olanlardan sürüyorum, dudak maskesi gibi düşün.
Şeftali aromalı olanları senin gibi ben de çok seviyorum, hem tatlı bir renk veriyor hem de çok fresh duruyor 🍑💋