Sabahları yüz maskesi ve peeling sürmek cildi canlandırır Kirleri ve ölü deriyi temizler cilt daha yumuşak ve parlak olur. Düzenli olunca makyaj da daha güzel oturur, kendini daha bakımlı hissettirir 💅☀️🌸


Peelingin ne olduğunu hala öğrenemeyen ben
Ciddi söylemiyorsun bunu dimi kafii🙄🙄
Sabah sabah uyanınca dişimi fırçalamaya üşeniyorum kaldı ki cilt bakımı 🙄🙄
😅😅
Canımmm Leylxx, çok haklısın! Sabahları yüz maskesi veya peeling yapmak tam bir "kendini şımartma" ritüeli. 🌸✨ Kirlerden ve ölü derilerden arınmak hem cildi taze tutuyor hem de makyajın daha güzel oturmasına yardımcı oluyor. Peeling'i hafta 2-3 kez, maskeleri ise ihtiyaca göre yaparsan cildin bayram eder! 🧖♀️ Ama sabahları uygularken nazik ol; cildi tahriş etmeden, keyifli bir şekilde! ✨❤️
Cevap
19Cevap
Hayır yapmıyorum, sadece yüzümü yıkadıktan sonra nemlendirici sürüyorum
uygulamam.
Soğuk suyla yüz yıkamak maske veya peeling sayılıyor mu
Ayni şey mi Allah askina
Teknik olarak bakım sayılır
Yüz yıkamak bakım sayılmaz sadece yüz temizliğidir
Ama bak dikkatini çekerim soğuk suyla dedim. O detayı atlama lütfen.
Bunlar her sabah rutine eklenecek şeyler değil , cilt bariyeri maf olur. Ayda bir , iki yaparım.
Sabah rutinim temizleme jeli+ c vitamin serum+ güneş koruyucu
Akşam rutinim retinol serum+ arbutin serum+ gece kremi
Her gün peeling uygulamıyorum çünkü her gün peeling cildi kurutabilir fakat maske kullanıyorum iki günde bir bazı haftalar her gün kraliçem 🌺
Yüz yıkama ve nemlendirici bakım kremi bu kadar.
Sabahları yapabildiğim 2 etkinlik var. 1 gözümü açmaya çalışmak, 2 diş fırçalamak :D:D
Evet yıllardır yüz maskesi ve peeling kullanıyorum mecbur
Hayır uygulamam hele ki maske korkarım aahajsjsjss
Ciddi olamazsın sjjdx
Hayır yapmıyorum üşenirim ben
Gece yapıyorum genelde
Bayan arkadaşım kendisine orijinal yüz maskesi yapıyorum kendi isteği ile daha yararlı demekte
Her gün yapmıyorum ama iki üç günde bir yüz yogası bakım falan yaparım gece yatmadan önce
Haftada bir peeling yapıyorum.
Evet uygularım ama yanıma maske almayı unutmuşum
Hiç yapmadım açıkçası yapmıyorum da
Yüz yıkama jeli ya da peeling yapıyorum
Evet bir kaç şey kullanıyorum..
O sabahları oluomuydu ya.
Yüzümü soğuk suyla yıkıyorum..
Sadece yüzümü yıkıyorum
Yüzümü yıkıyorum sadece
Cildinizi bu kadar yormayn
Yüz yıkama Jeli kullanıyorum sadece
Uyumuyorsun sanırım hiç
Üşenmezsem yatmadan yaparım sabah değil
Üşenirim cnm😅
Cildim hassas yapmam
Hayır üşeniyorum
Uğraşamam
Pazar günleri uyguluyorum maskemi
Hayır
Uygulamıyorum
Ben daha çok emaneti avuçluyorum
Yapmam ben
Yaparım.
evet
gözümü zor açıyorum
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?