Her gün 1 kere ayaklarını yıkayan insan temizlik hastası mıdır, çok mu terliyordur çok terlemese dahi normal midir yaptığı?

Bence normal. İllaki terlemeye gerek yok. Ayağına yapışan çorap giyiyorsa En çok kapalı kalan havayla temas etmeyen bölge orası olduğu için en çok orası kokar mikrop biriktirir diye düşünüyorum. Bu kadar çok erkekliği pis olmak temizliği titizlik sanan kokarcanın arasında normalde olsa bu tarz insanların takdir edilmesi gerek diye düşünüyorum. Hem temizlik imandan gelir demişler.

Her gün 1 kere ayaklarını yıkayan insan temizlik hastası mıdır, çok mu terliyordur çok terlemese dahi normal midir yaptığı?
Cevapla