Her gün ayaklarımı yıkıyorum. Disarida olayim ya da olmayayım. Duş jeliyle sabunlayip duruluyorum.
Dışarıdaysam eve geldikten hemen sonra, ellerimi yikadigim gibi ayaklarimi da yıkarım.
Evde oldugum zamanda gece yatmadan dislerimi falan fircaladiktan sonra hemen iki sabunlayip duruluyorum. Oyle yatıyorum. Temiz hissediyorum, o ferahlığı seviyorum.
Her gün boyle yapmanin zarari var mi? Belki sadece suyla da olabilir ama duş jelinin verdiği kokuyu ve yumusakligi sevdigimden sabunluyorum. Bir de sabunlayinca temizlik hissi veriyor o yuzden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bende de var bu alışkanlık. Aynı çorabı ikinci kere giymem. 🙂
Cildinizde alerjen bir durum olmadığı sürece sıkıntı olmaz. Faydalıdır, ve gerçekten ferah hissettirir.
dipnot : wow, bunu yapan bir tek ben değilmişim!
Hayır temizliğin ne zararı olabilir ki. Ben de dışarıdan eve gelince yıkarım ayaklarımı daha fresh ve temiz hissettiriyor.
faydalı olacak hali yok ya :D içindeki kimyasalları napacağız vücut emiyor onları
Zararı olmaz sen en iyisini yapiyorsun
Temizlik imandandir. Tebrikler
Kokmaz işte ne güzel
5 vakit yıkayanlar napsın😀
O ayaklar yenir
Beğendim soruyu :)