Her gün ayakları yıkamak yanlış mı? Bir zararı var mı?

Her gün ayaklarımı yıkıyorum. Disarida olayim ya da olmayayım. Duş jeliyle sabunlayip duruluyorum.

Dışarıdaysam eve geldikten hemen sonra, ellerimi yikadigim gibi ayaklarimi da yıkarım.

Evde oldugum zamanda gece yatmadan dislerimi falan fircaladiktan sonra hemen iki sabunlayip duruluyorum. Oyle yatıyorum. Temiz hissediyorum, o ferahlığı seviyorum.

Her gün boyle yapmanin zarari var mi? Belki sadece suyla da olabilir ama duş jelinin verdiği kokuyu ve yumusakligi sevdigimden sabunluyorum. Bir de sabunlayinca temizlik hissi veriyor o yuzden.

Her gün ayakları yıkamak yanlış mı? Bir zararı var mı?
Cevapla