Eski sevfilisi çok çirkin olan birinin yeni birini eleştirmeye hakkı var mı?

Erkek adkfasim hiçbir şeyden memnun değil. Sürekli beni eleştirip duruyor. Çocuk gibi olduğumu söylüyor, sürekli sağlıksız beslendiğimi söylüyor. Yemek yaparken kaç kaşık kullandığımı bile eleştiriyor. Bir keresinde bana sosisli sandviç yediğim için "eğer böyle sağlıksız şeyler yersen yakında arkadaşımın sevgilisi gibi olursun, o zaman da ne olacağını biliyorsun, seninle ayrılmak zorunda kalırız" dedi. Normalde ondan 5 gömlek yukarıda biriyim. Kendisi ortalama bir tip. Ama bana herkes güzel der, hatta sürekli iltifat da alırım başkalarından. Bir şey danışmak için plastik cerraha gittiğimde doktor bile bana güzellik olarak dünyadaki%1'lik kısımdan bile daha önde olduğumu söyledi. Ona rağmen erkek arkadaşım beni eleştirip duruyor. Kendisinin 2 tane uzun ilişkisi olmuş. İlki ortalama bir tip, ikincisinin yüzü çok çirkin. Tipi aynı çingeneye benziyor, goril gibi bir şey. Öyle birinden sonra kendisi de ortalama biri olarak beni eleştirmesi çok sinirlendi diyor. Sizce haksız mıyım?

Eski sevfilisi çok çirkin olan birinin yeni birini eleştirmeye hakkı var mı?
Cevapla