Cok ac olmasam bile aksam 8,9 da yemek yemek zorundaym çünkü?

Sivilcelerim için Monodoks ilacını kullanıyorum mutlaka tok karnına içilmeli ve normalde bi bardak sudan fazlasını icemem ama bol suyla içilmesi gerektiği için 2,3 bardakla zorla içiyorum 🤦‍♀️😞ve buna rağmen bu ilaç hakında o kadar çok şikayet ve sorun yaşayan insanlar var mide bozukluğu, cild bozukluğu, rahat nefes alamama, uyandıktan sonra akciğer yanması. açıkcası çok uzun süre kullanmayı düşünmüyorum 3 gün oldu kulanali henüz bi sorun yok. Bu ilac hakinda bi bilginiz var mı

Cok ac olmasam bile aksam 8,9 da yemek yemek zorundaym çünkü?
Cevapla